تعمیر ماشین خارجی یکی از خدمات این تعمیرگاه خودروهای وارداتی می باشد که در تهران فعالیت می کند. این تعمیرگاه ماشین خارجی بصورت تخصصی و حرفه ای تمام خدمات تعمیرات خودروهای لوکس و خارجی را انجام می دهد. این خدمات شامل تعمیر موتور ماشین خارجی، تعمیر گیربکس ماشین خارجی و همچنین تعمیر جلوبندی خودرو خارجی است.

فیکس آپ کار بعنوان تعمیرگاه خودرو خارجی با فعالیت بیش از یک دهه تمام خودروهای خارجی را مورد تعمیر قرار می دهد. این تعمیرگاه متشکل از تعمیرکاران و متخصصان حرفه ای می باشد. تعمیرات در تمام قسمت های مختلف فنی خودروهای خارجی در تعمیرگاه صورت می گیرد و هیچ محدودیتی در ارائه خدمات وجود ندارد. همچنین این تعمیرگاه خودرو خارجی تمامی خدمات خود را ضمانت می کند.

در ادامه مطلب تعمیر ماشین خارجی در تعمیرگاه فیکس آپ کار مطالعه خواهید کرد:

تعمیرگاه خودرو خارجی

تعمیر ماشین خارجی - تعمیرگاه خودرو خارجی - فیکس آپ کار
تعمیر ماشین خارجی در تعمیرگاه فیکس آپ کار در شرق تهران

مدتی است که خبری از واردات و همکاری خودرو سازها به کشور ما نیست و این موضوع محدودیت ها و مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است. البته که این مشکلات بیشتر برای دارندگان خودروهای وارداتی و خارجی است که بخصوص برای تعمیر خودرو دچار مشکل شدند. متخصصان کمی را می توان یافت که به انواع مدل های خودروهای خارجی مسلط باشند و بتوانند تعمیرات خودروهای خارجی را براحتی انجام دهند.

از این رو با توجه به این شرایط تعمیرگاه های خودرو های خارجی ایجاد شدند تا افراد متخصص بتوانند به مالکین این خودروهای وارداتی خدمات ارائه دهند. تعمیرگاه ماشین خارجی را می توان یکی از تخصصی ترین مکان های ارائه خدمات این خودرو ها دانست. زیرا ساختار خودروهای خارجی کاملاً متفاوت از هر خودروی داخلی دیگر است. البته که این تفاوت بیشتر باعث سختی کار حین تعمیر می شود.

فیکس آپ کار نیز بعنوان یک تعمیرگاه ماشین خارجی تمامی خدمات مرتبط از نظر فنی و ظاهری را برای این خودرو ها ارائه می دهد. این خدمات شامل تعمیر موتور ماشین خارجی، تعمیر گیربکس خودرو خارجی و تعمیر جلوبندی ماشین وارداتی می باشد. تعمیرات بصورت کاملاً تخصصی و حرفه ای انجام می گیرد و پیش و پس از آن عیب یابی و تست صورت می گیرد.

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

تعمیر ماشین خارجی در تهران

از مهم ترین خدمات فیکس آپ کار، تعمیر ماشین خارجی در تهران می باشد. این تعمیرگاه بصورت تخصصی تنها خودروهای خارجی را تعمیر می کند و خدمات بسیار کاملی برای این خودرو های خارجی ارائه می دهد. از بزرگترین قطعات یک خودرو خارجی که موتور و گیربکس است تا کوچکترین آن ها در این تعمیرگاه تعمیر می شود. تعمیرات در این تعمیرگاه ماشین خارجی تنها مخصوص خودروهای وارداتی و لوکس می باشد.

تعمیرگاه فیکس آپ کار در شرق تهران، تهرانپارس واقع شده است که محوطه تعمیرگاه بسیار بزرگی دارد. این تعمیرگاه آماده سرویس دهی با تمام ساکنین شهر تهران و حومه هستند و مشتریان می توانند بصورت حضوری از مشاوره رایگان استفاده کنند. همچنین افرادی که خارج از شهر تهران و در شهرستان ها هستند می توانند جهت تعمیر خودرو خارجی خود به این تعمیرگاه مراجعه کنند.

اما فیکس آپ کار چه خدماتی در تعمیر ماشین خارجی در تهران ارائه می دهد؟

این تعمیرگاه هیچ محدودیتی در ارائه خدمات تعمیر ماشین خارجی ندارد و تمامی قسمت ها را تعمیر می کند. در نظر داشته باشید که این تعمیرات تنها مخصوص خودروهای خارجی می باشد و خودروهای ایرانی مورد پذیرش قرار نمی گیرند. این تعمیرگاه ماشین خارجی در تهران تمامی خدمات برای تعمیر ماشین خارجی در تهران را ارائه می دهد و هیچ قسمتی از آن وجود ندارد که تعمیر نشود.

تعمیر موتور ماشین خارجی

تعمیر موتور ماشین خارجی - تعمیرات موتور خودرو خارجی - فیکس آپ کار
تعمیر موتور ماشین خارجی در تعمیرگاه خودرو های خارجی در فیکس آپ کار

یکی از خدمات مهم در تعمیر ماشین خارجی در تعمیرگاه فیکس آپ کار، تعمیر موتور ماشین خارجی می باشد. خودروهای خارجی از نظر فنی بخصوص در موتور و گیربکس ساختاری کاملاً متفاوت با خودروهای داخلی دارند. به این شکل که یک تعمیرکار خودروهای داخلی نمی تواند تعمیر موتور ماشین خارجی را انجام دهد. به همین منظور دارندگان خودروهای وارداتی باید به تعمیرگاه ماشین خارجی مراجعه کنند.

تعمیرکاران این تعمیرگاه کاملاً به ساختار موتور خودروهای خارجی مسلط هستند و تجربیات زیادی در تعمیرات آن ها دارند. در این شرایط تعمیر موتور ماشین خارجی بسیار سریع تر، دقیق تر و با هزینه مناسب تر صورت می گیرد. همچنین مالک خودرو از بابت تعمیر موتور ماشین خارجی خود آسوده خاطر خواهد بود. بعلاوه این که تعمیر موتور ماشین خارجی نیز با ضمانت از سوی تعمیرگاه فیکس آپ کار صورت می گیرد.

موتور خودرو های خارجی با هر حجم موتوری چه کوچک و چه حجیم مورد تعمیر قرار می گیرند. همچنین هر تکنولوژی که در ساخت موتور ماشین خارجی بکار رفته باشد مثل توربو شارژ یا سوپر شارژ نیز تعمیر می شود. تعمیرات در هر قسمت از موتور خودرو انجام می شود و هر گونه مشکل در قسمت های مختلف موتور ماشین خارجی تعمیر می شود.

تعمیر گیربکس ماشین خارجی

موضوع مهمی که در ارائه خدمات تعمیر گیربکس ماشین خارجی در این تعمیرگاه ماشین خارجی وجود دارد این است که تنها گیربکس های اتوماتیک یا خودکار تعمیر می شوند. در تمام خودروهای خارجی که دارای گیربکس خودکار یا اتوماتیک هستند خدمات تعمیر گیربکس ماشین خارجی صورت می گیرد. همچنین محدودیتی در تعمیر گیربکس ماشین خارجی در خدمات تعمیر ماشین خارجی وجود ندارد.

در فیکس آپ کار در خدمات تعمیر گیربکس ماشین خارجی چه مواردی بررسی و تعمیر می شوند؟

تمامی تعمیرات بصورت تخصصی و اساسی روی گیربکس های اتوماتیک انجام می شوند. مشکلات مختلفی که در تعویض دنده و حرکت و شتاب مرتبط با گیربکس وجود دارد بررسی و تعمیر می شوند. مسئله مهمی که در تعمیر گیربکس ماشین خارجی وجود دارد مشکلاتی است که مالک خودرو در استفاده از آن تجربه می کند. با گزارش آن ها و تست و عیب یابی و بررسی نهایی این تعمیران انجام می شود. در ادامه برخی مشکلاتی که در تعمیر گیربکس ماشین خارجی صورت می گیرد لیست شده اند.

  1. رفع مشکل عدم تعویض دنده
  2. رفع مشکل عدم حرکت در برخی حالت ها
  3. رفع مشکل روغن ریزی از ناحیه گیربکس
  4. رفع مشکل عدم شتاب کافی در ابتدای حرکت
  5. رفع مشکل سر و صدای گیربکس بخصوص در تعویض دنده ها
  6. رفع مشکل لرزش و زوزه کشیدن گیربکس
  7. رفع مشکل تقه زدن پس از تعویض دنده یا معکوس
  8. و تمام مشکلات مشابه در گیربکس ماشین خارجی

تعمیرگاه جلوبندی خودرو خارجی

تعمیر گیربکس ماشین خارجی - تعمیرات گیربکس خودرو خارجی - فیکس آپ کار
تعمیر گیربکس ماشین خارجی در تعمیرگاه فیکس آپ کار بصورت حرفه ای و تخصصی

تفاوت چندانی نمی توان در جلوبندی خودروهای خارجی و داخلی یافت زیرا ساختار معمولاً یکسان است اما در خودروهای خارجی بروزتر تغییرات بیشتری مشاهده می شود. به همین جهت بهتر است چهت تعمیر جلوبندی خودرو خارجی به تعمیرگاه ماشین خارجی مراجعه نمود. با توجه به این که جلوبندی خودرو بیشتر از لوازم مصرفی تشکیل شده است باید در زمان های کمتر بررسی هایی روی عملکرد آن صورت بگیرد.

یکی دیگر از خدمات فیکس آپ کار در تعمیر خودرو خارجی، تعمیر جلوبندی خودرو خارجی است. تعمیرات جلوبندی ماشین خارجی بسته به مشکلات گزارش شده و خرابی هایی که مشاهده می شود انجام می شود. بیشتر خرابی هایی که در تعمیرگاه جلوبندی خودرو خارجی مشاهده می شود خراب شدن لوازم مصرفی می باشد که باید تعویض گردد. البته در شرایطی ممک است این لوازم قابل تعمیر هم باشد که تعویض آن ها گزینه بهتری است.

در تعمیرگاه جلوبندی خودرو خارجی در فیکس آپ کار چه خدماتی ارائه می شود؟

اگر بخواهیم مختصراً بیان کنیم، تمامی خدمات مرتبط با تعمیر جلوبندی خودرو خارجی در این تعمیرگاه ارائه می شود. تست و عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات از جمله این خدمات در تعمیر ماشین خارجی است. اما در این بین بیشتری مواردی که در تعمیر جلوبندی ماشین خارجی رفع می شود موارد زیر هستند.

  1. رفع مشکل سر و صدای جلوبندی
  2. رفع مشکل لرزش جلوی خودرو
  3. رفع مشکل انحراف به سمت چپ و راست
  4. رفع مشکل لرزش فرمان خودرو
  5. رفع مشکل لاستیک سایی
  6. رفع مشکل صدا حین دور زدن
  7. تنظیم فرمان خودرو
  8. و موارد مشابه که در جلوبندی خودرو وجود دارد

لوازم استوک ماشین خارجی

یکی از مشکلات و دغدغه های مالکین خودروهای خارجی نبود قطعات یدکی است. بدلیل مشکلات مختلفی که از آن آگاه هستیم لوازم یدکی خودروهای خارجی بسیار کم و با قیمت بالا یافت می شود. این موضوع مشکلاتی را هم در تعمیر خودرو خارجی برای تعمیرکاران ایجاد کرده است. اما با این وجود فیکس آپ کار بعنوان یک وارد کننده لوازم استوک ماشین خارجی این مشکل را رفع کرده است.

تعمیرگاه ماشین خارجی فیکس آپ کار توسط کمپانی های معتبر خارجی بدون واسطه لوازم استوک ماشین خارجی را وارد می کند. این لوازم و قطعات یدکی تماماً اورجینال می باشد و دارای سلامت ظاهری و فیزیکی می باشد. همچنین این لوازم استوک توسط این تعمیرگاه ضمانت می شود و تعویض و نصب آن را در این محوطه انجام می دهد. بدلیل نبود واسطه هزینه این لوازم استوک ماشین خارجی مناسب می باشد.

چه قطعاتی در لوازم استوک ماشین خارجی در فیکس آپ کار ارائه می شود؟

لوازم استوک ماشین خارجی - قطعات یدکی خودرو خارجی - فیکس آپ کار
لوازم استوک ماشین خارجی و قطعات یدکی خودرو خارجی در تعمیرگاه فیکس آپ کار

در یک خودرو با هر ساختار و شکل و شمایلی قطعات و لوازم بسیار زیادی استفاده می شود و در کنار هم قرار می گیرند. قطعاتی که کوچک یا بزرگ هستند و وظایف آن ها همگی مهم و وجود آن ها الزامی است. در این بین فیکس آپ کار تلاش می کند تا تمام لوازم استوک ماشین خارجی موردنیاز را که مختصراً به شکل لیست زیر هستند را ارائه دهد.

  1. موتور استوک ماشین خارجی
  2. گیربکس استوک ماشین خارجی
  3. داشبورد کامل ماشین خارجی
  4. درب ها و سپر های خودرو خارجی
  5. آینه ها، چراغ ها و لوازم بدنه خودرو
  6. تمام قطعات فنی خودرو
  7. و هر قطعه نایاب و نا موجود ماشین های خارجی

 چرا فیکس آپ کار را در تعمیر خودرو خارجی انتخاب کنیم؟

فیکس آپ کار تعمیرگاه تخصصی خودروهای خارجی است و بیش از یک دهه تجربه و تخصص در این زمینه دارد. این تعمیرگاه ماشین خارجی تنها خودروهای وارداتی و لوکس را تعمیر می کند و به ساختار تمام خودروهای خارجی با هر برندی تسلط کامل دارد. همچنین فیکس آپ کار دارای یک محوطه بزرگ جهت انجام تعمیرات مختلف می باشد.

در خدمات تعمیر خودرو خارجی فیکس آپ کار متخصصین با تجربه و حرفه ای دارد که با ضمانت خودروی شما را تعمیر می کند. این تعمیرات همگی بصورت اساسی می باشد و از ریز تا بزرگ ترین مشکلات را رفع می کند. ناگفته نماند که این تعمیرگاه در هزینه و زمان کاملاً به صرفه است و اقتصادی عمل می کند تا مشتریان عزیز بتوانند حق انتخاب و عمل بیشتری در ارائه خدمات خودروی خود داشته باشند.