تعمیر خودرو خارجی

یکی از خدمات بسیار مهم تعمیرگاه فیکس آپ کار تعمیر خودرو خارجی می باشد. تعمیر ماشین خارجی نیازمند تخصص و تجربه فراوانی دارد و علاوه بر آن هزینه و زمان مناسب را می طلبد. این مرکز با داشتن کارشناسان حرفه ای و مسلط به ساختارهای خودروهای خارجی انواع تعمیرات تخصصی را انجام می دهد.

این تعمیرگاه با تجربه درخشان در زمینه تعمیر خودرو خارجی خدمات کاملی را در این زمینه به انواع مدل های ماشین خارجی روز دنیا ارائه می دهد. این تعمیرات بصورت تخصصی توسط تعمیرکار حرفه ای در این مرکز انجام می شود. در ادامه در فیکس آپ کار برخی خدمات تعمیر خودرو خارجی را اشاره خواهیم کرد:

تعمیر خودرو خارجی - فیکس آپ کار
تعمیر خودرو خارجی – فیکس آپ کار

تعمیر ماشین خارجی

خودروهای خارجی با توجه به ارزش بسیار بالایی که دارند همیشه نیازمند خدمات حرفه ای و تخصصی هستند. تعمیر ماشین خارجی جزء معدود خدماتی است که در زمینه تعمیرات ماشین انجام می شود. این خودروهای خارجی ساختار کاملاً متفاوتی نسبت به خودروهای داخلی دارد و نمی توان تعمیرات آن را به تعمیرکاران خودروهای داخلی سپرد.

از این رو مجموعه تعمیرگاهی فیکس آپ کار اقدام به تعمیر خودرو خارجی کرده و این خدمات را با هزینه و زمان مناسب بصورت ضمانتی ارائه می دهد. مالکین خودرو های خارجی می توانند با حضور در این مرکز تعمیرگاهی از مشاوره رایگان و عیب یابی خودرو استفاده نمونه و در نهایت تعمیر خودرو خارجی خود را به فیکس اپ کار بسپرند.

تعمیر موتور خودرو خارجی

یکی از خدماتی که این مجموعه بصورت حرفه ای و تخصصی ارائه می دهد، تعمیر موتور خودرو خارجی می باشد. خودروهای خارجی معمولاً دارای موتور های حجیم و پیشرفته هستند که به مرور زمان با توجه به نحوه استفاده و رسیدگی ها ممکن است دچار مشکلاتی شوند.

تعمیر موتور خودرو خارجی بصورت اساسی و کامل انجام می شود و پیش از آن توسط تعمیرکار مربوطه عیب یابی صورت می گیرد. زمان و هزینه انجام تعمیر موتور خودرو خارجی محاسبه و در صورت تایید مالک خودرو انجام می شود.

تعمیر گیربکس خودرو خارجی

فیکس آپ کار تعمیر گیربکس خودرو خارجی را علاوه بر خدمات تعمیر موتور نیز انجام می دهد. این تعمیرات تنها بر روی گیربکس های خودکار یا اتوماتیگ صورت می گیرد. مشکلاتی نظیر سر و صدا، تاخیر در تعویض دنده، عدم جا رفتن دنده یا عدم حرکت در حالت درایو از مشکلاتی است که در تعمیر گیربکس خودرو خارجی رفع می شود.

کارشناس پس از عیب یابی و مشاهده مشکلات موجود در گیربکس اتوماتیک اقدام به رفع آن ها نموده و پس از آن مجدد مورد تست و بررسی قرار می گیرد. خدمات تعمیر گیربکس خودرو خارجی در این مرکز بصورت کامل و تضمینی صورت می گیرد.

تعمیر جلوبندی ماشین خارجی

تعمیر موتور خودرو خارجی - تعمیر گیربکس خودرو خارجی - فیکس آپ کار
تعمیر موتور خودرو خارجی – تعمیر گیربکس خودرو خارجی – فیکس آپ کار

جلوبندی خودرو یکی از بخش هایی در خودرو است که بدلیل استفاده از قطعات و لوازم مصرفی بیشتر مورد خرابی قرار می گیرد. تعمیر جلوبندی ماشین خارجی یکی از خدمات دیگر تعمیر ماشین خارجی است که ارائه می شود. در تعمیر جلوبندی خودرو خارجی پس از آن که عیوب مشخص شدند، قطعات مصرفی بررسی و در صورت نیاز تعویض می گردند.

خدمات تعمیر جلوبندی ماشین خارجی در صورت نیاز به تعویض قطعات انجام می شود و قسمت های خراب مورد تعمیر قرار می گیرند. در ادامه مقاله تعمیر خودرو خارجی برخی مشکلاتی که باعث می شود نیاز به تعمیر جلوبندی ماشین خارجی باشد به شکل زیر می باشد:

  • وجود سر و صدا در قسمت جلویی خودرو
  • انحراف خودرو به سمت چپ یا راست
  • وجود لرزش در قسمت جلویی خودرو
  • لاستیک سایی در چرخ های جلویی

نصب آپشن خودرو خارجی

از دیگر خدماتی که مجموعه فیکس آپ کار ارائه می دهد نصب آپشن خودرو خارجی می باشد. در برخی خودروهای خارجی کم آپشن می توان با نصب آپشن لذت رانندگی را افزایش داد. آپشن های ظاهری و فنی که قابل نصب و استفاده روی انواع مدل های خودروهای خارجی باشد توسط این تعمیرگاه انجام می شود.

علاوه بر این نصب آپشن خودرو خارجی زمانی که یک یا چند آپشن دچار مشکل باشد می توان آن را تعمیر نمود. همچنین می توان آپشن های قدیمی را با آپشن های جدید تر جایگزین نمود. خدمات نصب آپشن بر اساس درخواست مالک خودرو در این مرکز با قطعات اصلی انجام می شود.

تعمیر جلوبندی خودرو - لوازم استوک خودرو - فیکس آپ کار
تعمیر جلوبندی خودرو – لوازم استوک خودرو – فیکس آپ کار

سرویس دوره ای ماشین خارجی

سرویس دوره ای از خدماتی است که برای خودرو ها در نظر گرفته می شود. سرویس دوره ای ماشین خارجی فرایندی است که در آن تمام قسمت های فنی و ظاهری خودرو مورد عیب یابی و بررسی قرار می گیرند. این کار باعث می شود تا اگر مشکلی در قسمت های مختلف خودرو وجود داشته باشد مشخص و اقدام به تعمیر خودرو خارجی شود.

سرویس دوره ای ماشین خارجی باعث می شود تا هزینه های نگهداری یک خودرو کاهش یابد. به این شکل که اگر قطعه یا بخشی از خودرو معیوب باشد، پیش از آن که دچار مشکلات جدی شود رفع می شود. سرویس دوره ای ماشین خارجی در این محل بصورت حضوری انجام می شود.

لوازم استوک خودرو خارجی

خودروهای خارجی که در کشور ایران در حال تردد و استفاده هستند بدلیل نبود نمایندگی رسمی دغدغه تهیه قطعات را دارند. این مجموعه لوازم استوک خودرو خارجی را از کمپانی های معتبر بدون واسطه با هزینه و زمان مناسب تهیه و تامین می کند.

این لوازم استوک خودرو خارجی به درخواست مالکین خودرو می تواند به کارشناس فروش فیکس آپ کار اعلام شود. پس از اعلام نتیجه این قطعه که بصورت اصلی و دارای سلامت کامل بوده به شکل تضمینی ارائه می شود. علاوه بر آن نصب یا تعویض قطعه در این مجموعه توسط تعمیرکاران انجام می شود.

صافکاری و نقاشی ماشین خارجی

در کنار خدمات تعمیر موتور خارجی در این مجموعه، صافکاری و نقاشی ماشین خارجی نیز انجام می شود. بخشی از محوطه تعمیرگاهی فیکس آپ مختص خدمات ظاهری خودرو مثل صافکاری و نقاشی ماشین خارجی می باشد. این خدمات شامل صافکاری بی رنگ، صافکاری PDR و لیسه گیری می باشد.

خدمات صافکاری و نقاشی ماشین خارجی توسط کارشناس حرفه ای و با تجربه در این مرکز انجام می شود. خودروهای خارجی بدلیل ارزش بالایی که دارند خدمات صافکاری و نقاشی باید بصورت کاملاً دقیق و حرفه ای انجام شود. این خدمات دارای کارشناسی و مشاوره رایگان می باشد.