یکی از خدمات تعمیرگاه آلفارومئو جی تی در فیکس آپ کار تعمیر آلفارومئو GT است که در این تعمیرات مواردی نظیر تعمیر موتور و گیربکس الفارومئو جی تی و جلوبندی آن انجام می شود. علاوه بر آن خدمات برق شامل تعمیر و نصب آپشن و تهیه و تامین لوازم استوک آلفارومئو جی تی و همچنین خدمات ظاهری دیتیلینگ و صافکاری نقاشی انجام می شود.

تعمیرگاه فیکس آپ کار متخصص تعمیرات خودروهای خارجی است که تمام مدل های آلفارومئو را انجام می دهد. این تعمیرات توسط تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه صورت می گیرد و شامل تمام قسمت های این خودرو ها می شود. تمامی تعمیرات ضمانت می شود و خدمات پس از تعمیرات نیز ارائه می شود.

در ادامه مطلب تعمیر آلفارومئو جی تی در فیکس آپ کار مطالعه خواهید کرد:

آلفارومئو جی تی

تعمیرگاه آلفارومئو جی تی - تعمیر الفارومئو GT در تهران - فیکس آپ کار
تعمیرگاه آلفارومئو جی تی – تعمیر الفارومئو GT در تهران – فیکس آپ کار

خودروی آلفارومئو جی تی یک خودرو از برند Alfa Romeo در ایتالیا است که متخصص تولید خودروهای اسپرت و قدرتمند است که سابقه درخشانی هم در این تولیدات دارد. این مدل خودروها که بصورت کوپه هستند تغییراتی در خود داشته است و برای اولین بار در سال 2003 طراحی شد.

این خودرو در کلاس کوپه و سگمنت S تولید شد و در آن روز های اولیه تولید و همچنین واردات به کشور های مختلف استقبال بسیار خوبی داشت. اما بدلیل عدم همکاری مناسب میان این کشور ها و تحریم های موجود و نبود قطعات کافی این برند این روز ها در ایران ناشناخته به حساب می آید.

آلفارومئو جی تی با مشخصات فنی و ظاهری بسیار خوبی که دارد یک خودروی با کیفیت و در حین حال قدرتمند بشمار می رود که خیلی نمی توان آن ها را در سطح شهرهای مختلف مشاهده کرد. در ادامه مطلب تعمیر آلفارومئو جی تی در رابطه با تعمیرات و شرایط آن در فیکس آپ کار صحبت خواهیم کرد.

تعمیرگاه آلفارومئو جی تی

این خودروی ایتالیایی بدلیل پیچیدگی و تفاوت بسیار زیاد در ساختار خود شرایط تعمیر را برای تعمیرگاه های مختلف دشوار کرده است. به همین جهت تعمیرگاه آلفارومئو جی تی کمتر از آن چه که باید باشد وجود دارد و این کار را برای مالکین این خودرو ها سخت کرده است. البته که مالکین این خودرو ها باید دقت داشته باشند که در هر تعمیرگاهی نمی توان این خودروهای بخصوص را جهت تعمیر آلفارومئو جی تی برد.

یکی از ویژگی های تعمیرگاه فیکس آپ کار متخصص بودن در تعمیرات خودروهای خارجی است که باعث می شود این خودرو ها را به بهترین شکل ممکن بتواند تعمیر کند. البته پیشتر در مورد تعمیر آلفارومئو مفصل صحبت شده است. خودروهای ایتالیایی ساختار و شرایط منحصربفردی برای تعمیر دارند.

در تعمیرگاه آلفارومئو جی تی این تعمیرات بصورت کاملاً اساسی انجام می شود. بخصوص تعمیر موتور و گیربکس که مهم ترین بخش های این خودرو هستند و بیشتر نیازمند تعمیر الفارومئو جی تی می شوند. از طرفی دیگر به جهت این که در تعمیرات نیازمند قطعات می باشد این مجموعه خدمات تهیه و تامین لوازم استوک آلفارومئو جی تی را دارد.

تعمیر آلفارومئو جی تی در تهران

تعمیرگاه موتور آلفارومئو جی تی - تعمیر موتور الفارومئو GT در تهران - فیکس آپ کار
تعمیرگاه موتور آلفارومئو جی تی – تعمیر موتور الفارومئو GT در تهران – فیکس آپ کار

فیکس آپ کار بعنوان یک تعمیرگاه خودروهای خارجی تعمیر آلفارومئو جی تی در تهران فعالیت دارد. این تعمیرگاه در تهرانپارس واقع شده است و دارای یک محوطه بزرگ تعمیرگاهی می باشد. همچنین مالکین این خودرو ها جهت مشاوره تعمیرگاه آلفارومئو جی تی می توانند مراجعه کنند و از راهنمایی و کارشنایس این تعمیرکاران بهره مند شوید.

دارندگان این خودرو ها می توانند جهت تعمیر آلفارومئو جی تی در تهران به این تعمیرگاه مراجعه کنند. خدمات کامل برای این خودرو ها برای تمام مدل ها و سال ساخت ارائه می شود. مالکین می توانند جهت استفاده از این خدمات به این تعمیرگاه مراجعه کنند. این خدمات شامل تعمیر موتور آلفارومئو جی تی و گیربکس آن از اساسی ترین آن ها می باشد.

تعمیر آلفارومئو جی تی در تهران در این تعمیرگاه با هزینه و زمان مناسب ارائه می شود. ابتدا بر اساس مشکلات گزارش شده عیب یابی و تست صورت می گیرد سپس این تعمیرات آغاز می شود. افرادی که خارج از شهر تهران هستند می توانند بصورت تلفنی جهت حضور خود هماهنگی انجام دهند.

تعمیر موتور آلفارومئو جی تی

آلفارومئو جی تی در دو مدل 2 و 3.2 لیتری 4 و 6 سیلندر دارد که برای جثه این خودروی کوپه یک موتور تند و تیز حساب می شود. این موتور می تواند 175 اسب بخار قدرت و 206 نیوتن متر گشتاور در مدل 2 لیتری ارائه دهد. با توجه به این که مدل های موجود این خودرو در کشور ایران سال های قدیمی تر هستند بعضاً نیاز به رسیدگی و تعمیر موتور آلفارومئو جی تی دارند.

موتور آلفارومئو جی تی یک موتور با ساختار متفاوت می باشد که در تعمیر موتور خودرو آلفارومئو جی تی باید تعمیرکار بطور کامل به آن مسلط باشد. تجربه و تخصص در تعمیر موتور آلفارومئو جی تی حرف اول را می زند و تعمیرکاران این تعمیرگاه را شامل می شود. تضمین این تعمیرات اساسی روی موتور الفارومئو جی تی هم از دیگر ویژگی های تعمیر آن می باشد.

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

مشکلاتی که در تعمیر موتور آلفارومئو جی تی حل می شوند

در تعمیر موتور آلفارومئو جی تی موتور بصورت کامل بسته به نوع مشکل باز می شود و تمامی قسمت های آن مورد بررسی قرار می گیرد. در این فرایند هر قسمتی که قابل تعمیر باشد انجام می شود و در صورت نیاز به تعویض قطعات با هماهنگی با مالک خودرو صورت می گیرد. برخی مشکلاتی که در تعمیر موتور آلفارومئو جی تی حل می شوند به شکل زیر می باشد:

  1. رفع مشکل سر و صدای زیاد موتور جی تی
  2. رفع مشکل لرزش موتور آلفارومئو جی تی
  3. رفع مشکل حرارت زیاد موتور خودرو
  4. رفع مشکل روغن ریزی و روغن سوزی
  5. رفع مشکل عدم شتاب و سرعت کافی جی تی
  6. رفع مشکلات شاتون و خرابی های سیلندر

تعمیر گیربکس الفارومئو جی تی

تعمیرگاه گیربکس آلفارومئو جی تی - تعمیر گیربکس الفارومئو GT در تهران - فیکس آپ کار
تعمیرگاه گیربکس آلفارومئو جی تی – تعمیر گیربکس الفارومئو GT در تهران – فیکس آپ کار

گیربکس الفارومئو جی تی یک گیربکس 6 دنده دستی می باشد که بصورت دیفرانیسل جلو عمل می کند. این گیربکس همخوانی و مطابقت بسیار خوبی با موتور 2 لیتری خود دارد. اما در صورت عدم رسیدگی های منظم به موتور و گیرکبس شامل خرابی هایی بطور مداوم خواهد بود.

یکی دیگر از خدماتی که تعمیرگاه آلفارومئو جی تی در فیکس آپ کار ارائه می شود تعمیر آن می باشد. تعمیر گیربکس الفارومئو جی تی بطور کامل و اساسی و تخصصی صورت می گیرد. این تعمیرات با دقت بسیار زیاد انجام می شود و تمامی مشکلات آن رفع می شود.

در تعمیر گیربکس الفارومئو جی تی دقت زیادی به نوع مشکل و رفع آن می شود تا یکبار برای مدت طولانی این مشکلات حل شوند. این تعمیرگاه بدلیل تخصص بسیاز زیادی که تعمیر گیربکس های اتوماتیک دارد با ضمانت تعمیر گیربکس الفارومئو جی تی را انجام می دهد.

مشکلاتی که در تعمیر گیربکس الفارومئو جی تی رفع می شوند

در خدمات تعمیر آلفارومئو جی تی تمام مشکلات موجود در ناحیه گیربکس رفع می شوند. اما در این بین مشکلاتی هستند که به نسبت مشکلات دیگر بیشتر رخ می دهند و این تعمیرگاه تمام آن ها را با ضمانت و بصورت دقیق و تخصصی حل می کند. برخی از این مشکلاتی که در تعمیر گیربکس الفارومئو جی تی رفع می شود به شکل زیر هستند:

  1. رفع مشکل سر و صدای گیربکس حین تعویض دنده یا در حین حرکت
  2. رفع مشکل جا نرفتن دنده الفارومئو جی تی
  3. رفع مشکل روغن ریزی گیربکس جی تی
  4. رفع مشکل شتاب و سرعت کم در گیربکس الفارومئو
  5. رفع مشکل عدم حرکت در گیربکس اتوماتیک الفارومئو جی تی

تعمیر جلوبندی آلفارومئو GT

تعمیر جلوبندی آلفارومئو GT از دیگر خدمات تعمیرگاه آلفارومئو جی تی در تعمیرگاه فیکس آپ کار می باشد. این خودروها تعلیق بسیار مستحکم و با کیفیتی دارند که مدت ها در صورت استفاده صحیح بدون مشکل عمل می کنند. اما پس از مدتی نیازمند رسیدگی و سرویس و یا حتی تعویض قطعات مصرفی در خود هستند.

در این خدمات تعمیر جلوبندی آلفارومئو GT بر اساس وضعیت قطعات مصرفی مورد بررسی قرار می گیرد. این قطعات مصرفی پس از مدتی دچار مشکل می شوند و اگر قابل تعمیر نباشند نیاز به تعویض دارند. این قطعات مصرفی شامل موارد زیر هستند:

  1. کمک فنر ها
  2. سیبک ها
  3. پلوس ها
  4. اکس
  5. بوش
  6. دسته موتور ها
  7. سیستم کامل فرمان
تعمیرگاه جلوبندی آلفارومئو جی تی - تعمیر جلوبندی الفارومئو GT در تهران - فیکس آپ کار
تعمیرگاه جلوبندی آلفارومئو جی تی – تعمیر جلوبندی الفارومئو GT در تهران – فیکس آپ کار

علائم خرابی جلوبندی آلفارومئو جی تی

علائم خرابی در قسمت های مختلف خود را باید جدی گرفت و به آن ها رسیدگی کرد. در غیر اینصورت باعث ضرر و زیان زیادی می شود. در قسمت جلوبندی این خودرو نیز علائم خرابی جلوبندی آلفارومئو جی تی در ادامه مطلب تعمیرگاه آلفارومئو جی تی در تهران ذکر شده است:

  1. لرزش قسمت جلویی خودرو و لرزش فرمان
  2. انحراف به چپ و راست در حین حرکت
  3. وجود لاستیک سایی در خودرو
  4. وجود سر و صدا در جلوبندی جی تی
  5. عدم فرمان پذیری کامل و مشکلات حرکت در پیچ ها

سرویس دوره ای الفارومئو جی تی

سرویس دوره ای الفارومئو جی تی یکی از خدمات تعمیر آلفارومئو جی تی می باشد که برای حفظ و نگهداری آن در نظر گرفته شده است. در سرویس دوره ای الفارومئو جی تی مواردی همچون تعویض مصرفی ها مثل روغن و فیلتر ها انجام می گردد.

اما علاوه بر این موارد در سرویس دوره ای متخصص این خودروهای ایتالیایی تمام خودرو را از نظر فنی و ظاهری مورد بررسی و عیب یابی قرار می دهند. در نهایت از این بررسی ها و تست های انجام شده گزارشی به مالک خودرو از وضعیت سلامت آلفارومئو جی تی ارائه می شود.

این کار باعث می شود تا مالک خودروی الفارومئو جی تی از وضعیت سلامت خودروی خود آگاه شود. همچنین مشکلات و عیوبی که به تازگی ایجاد شده اند مشخص می شوند و در صورتی که زودتر تعمیر شوند هزینه و زمان کمتری نسبت به آینده خواهند داشت.

نصب آپشن آلفارومئو جی تی

خودروهای آلفارومئو بخصوص در مدل های قدیمی تر خود خیلی خودروهای لوکس و پر آپشنی محسوب نمی شوند. هر چند خودروهای جدیدی که این خودروسازی تولید کرده است کاملاً لوکس و پر آپشن هستند اما شامل خودروهای قدیمی تر خود نمی باشد.

در خدمات برق خودرو این تعمیرگاه آلفارومئو جی تی خدمات نصب آپشن ارائه می شود. آپشن های موجود در این خودرو ممکن است پس از مدتی دچار مشکل شوند و نیازمند تعمیر یا تعویض باشند. تعمیر این آپشن ها در صورت امکان در این مرکز تعمیر الفارومئو جی تی صورت می گیرد.

همچنین آپشن های قدیمی امکان تعویض با آپشن های جدیدتر را دارند. علاوه بر تمام این موارد با توجه به درخواست مالک خودرو نصب آپشن آلفارومئو جی تی نیز صورت می گیرد.

آپشن های پیشفرض آلفارومئو جی تی

نصب آپشن آلفارومئو جی تی - نصب آپشن الفارومئو GT در تهران - فیکس آپ کار
نصب آپشن آلفارومئو جی تی – نصب آپشن الفارومئو GT در تهران – فیکس آپ کار

خودروی الفارومئو GT دارای آپشن های پیشفرضی است که بصورت کارخانه ای روی آن ها نصب شده اند. تمامی این آپشن ها قابل تهیه و تعمیر و تعویض هستند. آپشن های پیشفرض خودروی جی تی به شکل زیر هستند:

  1. دارای صفحه کیلومتر آنالوگ
  2. دارای 4 صندلی سرنشین
  3. دارای دسته دنده دستی
  4. دکمه های روی فرمان
  5. آینه های برقی
  6. دارای فرمان هیدرولیک
  7. دارای کروز کنترل
  8. دارای ABS, EBD و TCS
  9. دارای کیسه های هوا(ایربگ)

لوازم استوک آلفارومئو جی تی

یکی از مشکلاتی خودروهای خارجی در کشور ایران دارند نبود قطعات و لوازم یدکی می باشد. این مسئله برای خودروهای آلفارومئو بیشتر از خودروهای دیگر است زیرا تعداد بسیار کمی از آن ها وارد کشور شدند. با توجه به این که این تعمیرگاه خدمات تعمیر الفارومئو جی تی را ارائه می دهد، بخشی از این خدمات به لوازم استوک آلفارومئو جی تی اختصاص داده شده است.

در حین تعمیرات آلفارومئو جی تی بعضاً نیاز به تعویض قطعات می باشد. در این مواقع یافتن این قطعات که اصل و سالم باشند کار دشواری است و هزینه های سنگینی در بر دارد. لوازم استوک آلفارومئو جی تی توسط فیکس آپ کار بدون واسطه وارد شده و همگی دارای اصالت و سلامت کامل هستند.

لوازم استوک قابل ارائه برای خودرو آلفارومئو جی تی

از طرف دیگر این لوازم استوک آلفارومئو جی تی توسط این تعمیرگاه کاملاً ضمانت می شود و قابلیت نصب و تعویض در این محوطه توسط کارشناس مختص خود را دارد. در ادامه برخی از لوازم استوک قابل ارائه برای خودرو آلفارومئو جی تی لیست شده اند:

  1. موتور استوک آلفارومئو جی تی
  2. گیربکس استوک آلفارومئو جی تی
  3. داشبورد کامل آلفارومئو جی تی
  4. سپر عقب و جلوی جی تی
  5. درب های خودروی آلفارومئو جی تی
  6. چراغ جلو و عقب الفارومئو جی تی
  7. و لوازم استوک قسمت های مختلف Alfaromeo جی تی

صافکاری و نقاشی آلفارومئو جی تی

لوازم استوک آلفارومئو جی تی - لوازم استوک الفارومئو GT در تهران - فیکس آپ کار
لوازم استوک آلفارومئو جی تی – لوازم استوک الفارومئو GT در تهران – فیکس آپ کار

صافکاری و نقاشی آلفارومئو جی تی از دیگر خدمات تعمیرگاه الفارومئو جی تی در این مرکز می باشد. در این خدمات کارشناسان با تجربه و حرفه اقدام به صافکاری و نقاشی آلفارومئو جی تی می کنند. این خدمات کاملاً تخصصی و تضمین شده در محوطه این تعمیرگاه انجام می شود.

صافکاری و نقاشی آلفارومئو جی تی بطور کلی شامل صافکاری بدون رنگ و صافکاری PDR، نقاشی قسمت های مختلف، لیسه کاری یا لیسه کشی و دیتیلینگ کامل خودرو می شود. این خدمات در این مرکز با هزینه و زمان بسیار مناسب ارائه می شود.

صافکاری PDR آلفارومئو جی تی

از خدمات برجسته صافکاری و نقاشی آلفارومئو جی تی، صافکاری PDR می باشد. این نوع صافکاری که با ابزارهای مخصوص استفاده می شود سریعتر و دقیق تر صورت می گیرد. همچنین با استفاده از ابزارهای PDR امکان دستیابی به قسمت هایی که سخت است آسان می شود.

از دیگر ویژگی های صافکاری PDR آلفارومئو جی تی این است که با استفاده از این ابزارها موج کمتری در صافکاری را شاهد خواهیم بود. زمان انجام کار با صافکاری PDR سریع تر بوده و عملیات دقیق تر انجام می شود. در صورتی که صدمات وارده جزئی تر و کمتر باشد این ابزار مناسب تر خواهد بود.

لیسه گیری آلفارومئو جی تی

لیسه گیری، لیسه کاری یا لیسه کشی ابزاری است که با استفاده از آن می توان رنگ پریدگی های بسیار جزئی و خط و خش ها را ترمیم نمود. در لیسه گیری آلفارومئو جی تی ابتدا رنگ خودرو مطابق رنگ فعلی ساخته می شود. سپس با استفاده از ابزار مخصوص رنگ ها در چندین مرحله پر می شوند.

این فرایند آنقدر انجام می شود تا قسمت مربوطه هم سطح قسمت های اطراف که سالم هستند بشود. این کار هزینه نقاشی را بسیار کاهش می دهد و مانع از آن می شود تا قسمت مربوطه بطور کلی رنگ یا نقاشی شود. لیسه گیری آلفارومئو جی تی بصورت تخصصی و حرفه ای در این تعمیرگاه صورت می گیرد.