تعمیر لاماری ایما یکی از خدمات تعمیرگاه فیکس آپ کار است که برای خودروی Lamari Emma ارائه می شود. تعمیرات لاماری بصورت تخصصی و حرفه ای انجام می شود و دارای ضمانت تعمیرات می باشد. خودرو لاماری ایما یک خودرو چینی جدید می باشد که توسط کارشناسان این مجموعه تعمیر می شود.

این تعمیرات شامل تعمیر موتور، گیربکس، جلوبندی و برق و آپشن خودرو است. علاوه بر آن لوازم استوک و صافکاری نقاشی لاماری ایما نیز انجام می شود. هزینه و زمان انجام این خدمات کاملاً مناسب بوده و توسط کارشناس حرفه ای و متخصص انجام می شود.

در ادامه مطلب تعمیر لاماری ایما در فیکس آپ کار مطالعه خواهید کرد:

تعمیرگاه لاماری

تعمیر لاماری ایما - تعمیرگاه لاماری - فیکس آپ کار
تعمیر لاماری ایما – تعمیرگاه لاماری – فیکس آپ کار

خودرو لاماری ایماد در اصل از برند خودروسازی دانگ فنگ می باشد که با نام T5 Evo نام دارد. اما بدلیل محدودیت های واردات خودرو، این ماشین توسط خودروسازی شرکت آرین پارس موتور مونتاژ شده و با برند لاماری و نام ایما روانه بازار شده است. این خودرو در اصل یک خودرو چینی است که توانسته محبوبیت زیادی در کشور بین طرفداران خودروهای کراس آور یا شاسی بلند ایجاد کند.

با توجه به زیاد شدن این خودرو در کشور مرکز تعمیرگاه لاماری فیکس آپ کار خدمات تعمیر و نگهداری این خودرو ها را ارائه می دهد. تعمیر خودرو لاماری ایماد در تعمیرگاه فیکس آپ کار توسط کارشناسان حرفه ای و با تجربه انجام می شود. این کارشناسان کاملاً ساختار خودروهای چینی و مونتاژ شده در ایران مسلط هستند.

از این رو تمامی خدمات بصورت کامل برای خودروهای لاماری ایما بصورت صفر تا صد ارائه می شود. درست است که این خودرو ها کاملاً جدید هستند و خودروهای در حال تردد در حد صفر می باشند اما به هر شکل ممکن است نیاز به تعمیر خودرو در تعمیرگاه لاماری داشته باشند.

تعمیر لاماری در تهران

تعمیرگاه فیکس آپ کار واقع در تهران می باشد و مالکین خودرو لاماری ایما در شهر های تهران و حومه می توانند با مراجعه حضوری از خدمات تعمیر لاماری ایما بهره مند شوند. این مرکز بعنوان یک تعمیرگاه خودروهای خارجی تمام خدمات را برای این خودرو ها بصورت کامل ارائه می دهد.

تعمیر لاماری در تهران شامل خدمات تعمیر موتور و گیربکس اتوماتیک این خودرو ها می باشد. در کنار این تعمیرات تعمیر جلوبندی لاماری نیز صورت می گیرد. این تعمیرات بصورت تخصصی و حرفه ای انجام شده و دارای ضمانت تعمیر هستند. لذا دارندگان این خودرو ها می توانند جهت استفاده از این خدمات به این مجموعه مراجعه کنند.

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

تعمیر موتور لاماری ایما

تعمیر موتور لاماری - تعمیر گیربکس لاماری - فیکس آپ کار
تعمیر موتور لاماری – تعمیر گیربکس لاماری – فیکس آپ کار

البته که باید در نظر داشت که موتور این خودرو برای یک خودرو شاسی بلند کمی ضعیف است اما برای یک خودرو کراس آور مناسب می باشد. نحوه استفاده و رسیدگی به موتور لاماری می تواند تا حد زیادی عدم نیاز به تعمیر موتور لاماری ایما را ایجاد کند.

اما در صورتی که این موارد رعایت نشود یا مشکل مونتاژی وجود داشته باشد، این مرکز تعمیر موتور لاماری ایما را انجام می دهد. تعمیر موتور لاماری ایما بصورت حرفه ای و تخصصی انجام شده و در زمان کم با هزینه مناسب انجام می شود.

در تعمیر موتور لاماری ایما مواردی همچون نشتی روغن، سر و صدا، لرزش، عدم قدرت کافی و موارد این چنینی رفع می شوند. تعمیر موتور لاماری بصورت تخصصی و ضمانت شده انجام می شود و پس از تعمیر اساسی کارشناس در حضور مالک صحت عملکرد موتور را تست می کند.

تعمیر گیربکس لاماری ایما

لاماری ایماد دارای یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه می باشد که بصورت دیفرانسیل جلو یا FWD عمل می کند. تعمیر گیربکس های اتوماتیک یکی از تخصصی ترین خدمات این تعمیرگاه می باشد. اما در این بین مشکلاتی در ناحیه گیربکس خودروهای لاماری ایما اعلام شده است که به شرح زیر می باشد:

  1. سر و صدای گیربکس در تعویض دنده
  2. گاز هرز خوردن های پیاپی
  3. تاخیر در تعویض دنده
  4. نشتی روغن از گیربکس
  5. گیرکردن های مداوم دنده
  6. لرزش خودرو ابتدای حرکت یا تعویض دنده

در صورتی که هر یک از این موارد و یا موارد مشابه دیده شود باید تعمیر گیربکس لاماری ایما انجام شود. در تعمیر گیربکس لاماری ایما ابتدا این موارد تشخیص داده شده و عیب یابی صورت می گیرد. پس از آن که مشکل مشخص شد تعمیر گیربکس لاماری انجام می شود. در نهایت پس از تعمیر مجدد تست و عیب یابی توسط کارشناس انجام می شود.

تعمیر جلوبندی لاماری

تعمیر جلوبندی ایما لاماری - فیکس آپ کار
تعمیر جلوبندی ایما لاماری – فیکس آپ کار

همانطور که پیشتر در مقاله تعمیر لاماری ایما اشاره شد، محور محرک این خودرو بصورت دیفرانسیل جلو می باشد. به این معنی که انتقال نیرو به چرخ حای جلویی خودرو منتقل شده و باعث حرکت می شود. این مسئله باعث می شود تا جلوبندی لاماری نسبت به خودروهای چهارچرخ محور بیشتر مورد فشار قرار بگیرد.

به همین جهت جلوبندی لامار نیازمند رسیدگی و توجه بیشتری می باشد. در صورتی که مشکلاتی نظیر سر و صدا، لرزش، انحراف و موارد مشابه دیده شد باید تعمیر جلوبندی لاماری صورت بگیرد. این تعمیرات پس از تایید کارشناس در حین عیب یابی و تست انجام می شود.

همچنین در صورتی که تعمیر جلوبندی لاماری نیازمند تعویض قطعات باشد این مرکز خود بعنوان وارد کننده قطعات آن ها را تهیه و تامین می کند. این قطعات باید عیناً با قطعات اصل خود جایگزین شود تا ناهماهنگی میان قطعات جلوبندی صورت نگیرد.

سرویس دوره ای Lamari Emma

خودروهای خارجی بدلیل ارزش بالاتری که نسبت به خودروهای داخلی دارند نیازمند سرویس های دوره ای هستند. علاوه بر آن بدلیل این که هزینه تعمیرات و قطعات بالایی هم دارند، سرویس دوره ای Lamari Emma برای این خودرو کاملاً ضروری است.

در سرویس دوره ای که در سال ممکن است یک یا دوبار انجام شود تمام خودرو از نظر فنی و ظاهری مورد بررسی قرار می گیرد. این بررسی باعث می شود تا خودرو پیش از این که دچار مشکل شود، مورد عیب یابی قرار گیرد. اگر قطعه ای خراب شده باشد یا مشکلی مشاهده شود تعمیر می شود.

تعمیر یا تعویض قطعات بصورت زودهنگام در سرویس دوره ای Lamari Emma باعث می شود تا نگهداری خودرو هزینه زیادی در بر نگیرد. این سرویس دوره ای شامل تعویض مصرفی ها نیز می باشد که در این محل توسط کارشناس مربوطه صورت می گیرد.

نصب آپشن لاماری

خودرو لاماری ایما که در رابطه با آن در مقاله تعمیر لاماری ایما صحبت شد آپشن های مناسبی را در اخنیار راننده و سرنشینان قرار داده است. این آپشن ها بروز بوده و برای یک خودرو شاسی مناسب می باشد. اما بعضاً ممکن است نیاز به نصب آپشن جدید یا بروزتر هم باشد.

در چنین شرایطی می توان آپشن ها را جایگزین نمود یا نصب آپشن لاماری را انجام داد. این آپشن ها می تواند علاوه بر آپشن های پیشفرض خودرو باشد. همچنین در صورتی که آپشنی دچار مشکل شده باشد کارشناسان فیکس آپ کار اقدام به تعمیر یا تعویض آپشن می کنند.

آپشن های لاماری Emma

نصب آپشن لاماری ایما - آپشن های لاماری - فیکس آپ کار
نصب آپشن لاماری ایما – آپشن های لاماری – فیکس آپ کار

خودرو لاماری ایما همانطور که گفته شد دارای آپشن های مشخصی می باشد که در آن قرار داده شده است. برای یک خودرو در مدل جدید این آپشن ها شاید آپشن خاصی نباشد اما وجود آن ها به لذت رانندگی میافزاید. در ادامه برخی از این آپشن ها که بصورت پیشفرض روی لاماری ایما قرار دارند ذکر شده است:

  1. کروز کنترل
  2. کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری
  3. کنترل کشش
  4. کنترل پایداری
  5. دو حالت رانندگی اکو و اسپرت
  6. سنسور عقب
  7. سنسور فشار باد تایر
  8. توزیع نیرو ترمز
  9. ترمز ضد قفل ABS
  10. ترمز پارک برقی
  11. دی لایت
  12. اتولایت
  13. چراغ خوش آمدگویی
  14. تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو
  15. حساس به سرعت
  16. دکمه های روی فرمان
  17. صفحه نمایش
  18. فرمان دی کات سه حالته
  19. دوربین عقب
  20. صفحه کیلومتر دیجیتالی
  21. دوربین ثبت وقایع رانندگی
  22. ایربگ راننده و سرنشیان
  23. ورود بدون کلید
  24. استارت دکمه ای
  25. سیستم تهویه اتومات
  26. صندلی راننده برقی 6 حالته
  27. ایزوفیکس صندلی
  28. آینه های برقی گرمکن
  29. سقف پاناروما
  30. سانروف
  31. شیشه بالابر آنتی ترپ

لوازم استوک لاماری ایما

تعمیر لاماری - تعمیرات لاماری ایما - فیکس آپ کار
تعمیر لاماری – تعمیرات لاماری ایما – فیکس آپ کار

خودروهای خارجی حتی در صورتی که چینی باشند همواره مشکل تهیه و تامین لوازم و قطعات را دارند. خودروی لاماری ایما با توجه به این که در ایران مونتاژ می شود در حد مناسبی قطعات لازمه را دارد. اما با توجه به این که این قطعات تنها توسط این نمایندگی ها بر اساس شرایط گارانتی ارائه می شود ممکن است دارندگان این خودرو ها را دچار مشکل کند.

فیکس آپ کار بدون واسطه توسط کمپانی های معتبر این قطعات و لوازم استوک را ارائه می دهد. این قطعات و لوازم استوک لاماری ایما کاملاً اصل و سالم بوده و توسط کارشناسان این مجموعه مورد تست و بررسی قرار می گیرند.

بدلیل این که هیچ واسطه ای در کار نیست و این قطعات توسط این مجموعه مستقیماً از کمپانی ها وارد می شود دارای هزینه های مناسبی هستند. دارندگان خودروهای لاماری ایما و خودروهای خارجی دیگر می توانند درخواست خود را جهت دریافت لوازم استوک مطرح کنند.

صافکاری و نقاشی لاماری

خودرو لاماری بدلیل ساخت متفاوت در قسمت بدنه در صورت آسیب فیزیکی نیازمند صافکار و نقاش حرفه ای می باشد. بدنه این خودرو بدلیل کش و قوس هایی که دارد نیاز دارد تا یک کارشناس حرفه ای بصورت کاملاً تخصصی فرایند های ترمیم را روی آن انجام دهد.

مجموعه فیکس آپ کار دارای کارشناسان خبره و حرفه ای است که صافکاری و نقاشی لاماری را انجام می دهند. این خدمات یکی از خدمات اضافه در تعمیر لاماری ایما می باشد. مواردی همچون صافکاری بدون رنگ توسط ابزارهای صافکاری PDR انجام می شود.

موارد دیگری همچون نقاشی، لیسه گیری و ترمیم های جزئی و کلی روی خودروهای لاماری انجام می شود. در صورتی که شما مالک خودروی لاماری ایما هستید و دچار آسیب فیزیکی شده است می توانید جهت مشاوره رایگان بصورت حضوری به این مرکز مراجعه کنید.