موتور استوک خودرو

یکی از خدمات قابل ارائه در مجموعه فیکس آپ کار، تهیه و تامین موتور استوک خودرو خارجی می باشد. موتور استوک ماشین خارجی بدون واسطه از کمپانی معتبر خارجی وارد شده و به دست مالکین خودرو می رسد. این امر با هزینه بسیار مناسب و زمان کمتر انجام می شود. موتور استوک خودرو بصورت تضمین شده و سالم ارائه می شود.

همچنین در این مجموعه پس از تهیه و تامین موتور استوک ماشین خارجی، در این محل نصب و مورد تست قرار می گیرد. در این بین اگر موتور یک خودرو قابل تعمیر باشد، پس از بررسی و عیب یابی کارشناس تعمیرات روی آن انجام می شود. قطعات جانبی موتور بصورت استوک نیز قابل تهیه است.

در ادامه مطلب موتور استوک خودرو در فیکس آپ کار مطالعه خواهید کرد:

موتور خودرو

موتور استوک خودرو - لوازم استوک خودرو - فیکس آپ کار
موتور استوک خودرو – لوازم استوک خودرو – فیکس آپ کار

موتور خودرو یکی از مهم ترین و بزرگترین اجزای یک خودرو بشمار می رود. تعمیرکاران و دوست داران خودرو، موتور آن را قلب تپنده آن می نامند. این موتور خودرو است که بیشترین فعالیت را انجام می دهد تا حرکت صورت بگیرد. سنگین ترین وظایف حرکت در خودرو بر عهده موتور آن است.

به همین جهت رسیدگی و اهمیت به آن یکی از مهم ترین عوامل سلامت خودرو در دراز مدت می باشد. مالکین خودرو باید به موتور خودرو بیشترین رسیدگی را داشته باشند. البته به این معنا نیست که قسمت های دیگر مهم نباشند و نیاز به رسیدگی نداشته باشند.

خودرو هایی که فرسوده می شوند یا اکثراً مشکلات زیادی را تجربه می کنند، موتور معیوبی دارند. تعمیر موتور خدماتی است که باید برای آن ها در نظر گرفت. اما ممکن است در شرایطی مثل تصادفات جاده ای، موتور خودرو از بین برود و دیگر قابل تعمیر نباشد که در این جا دیگر باید به سراغ موتور استوک رفت.

موتور استوک خودرو

موتور استوک خودرو برای خودروهایی مناسب است که نیاز به موتور جدید دارند یا موتور آن ها دیگر قابل تعمیر نیست. بعضی افراد تصور اشتباهی در رابطه با موتور استوک ماشین دارند. این تصور این است که این وسیله دست دوم و کارکرد زیاد داشته و خود ممکن است معیوب باشد.

در مجموعه فیکس آپ کار تمام لوازم استوک خودرو در حد نو هستند و هیچ عیب و نقصی در آن ها وجود ندارد. این لوازم که یکی از آن ها موتور استوک خودرو می باشد، بصورت کاملاً سالم و تضمین شده به دست مالک خودرو می رسد.

واردات موتور استوک خودرو توسط این مجموعه با اطمینان کامل تهیه و تامین می شوند. تمامی وسیله ها مثل موتور استوک ماشین پیش از ارائه به مالک کاملاً مورد تست و بررسی قرار می گیرند. تنها در صورتی که موتور استوک سالم باشد و کوچکترین مشکلی نداشته باشد تامین خواهد شد.

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

موتور استوک خودرو خارجی

باید بدانید که فیکس آپ کار تنها موتور استوک خودرو خارجی را تامین می کند. این مجموعه تنها خدمات برای خودروهای خارجی را ارائه کرده و به هیچ وجه خودروهای ایرانی کار نمی کند. به همین جهت شناخت کامل نسبت به تمام قطعات خودرو مثل موتور استوک خودرو خارجی دارد.

موتور خودرو دقیقاً قطعه ای است که باید با همان نوع پیشفرض خود جایگزین شود. در صورتی که این چنین نباشد ناهماهنگی زیادی بین موتور و دیگر اجزا مثل گیربکس رخ می دهد. کافیست تا مالک خودرو مدل و سال ساخت خودرو خود را اعلام کنید تا دقیقا همان موتور استوک تهیه شود.

سلامت موتور استوکی که تهیه می شود جزو مهم ترین شرایط تعویض آن می باشد. اگر قرار باشد تا یک موتور استوک تعمیری یا خراب باشد و سلامت لازمه را نداشته باشد، تعویض آن امر صحیحی نیست. به همین جهت است که این مجموعه سلامت موتور تهیه شده را تضمین می کند.

نحوه تهیه موتور استوک ماشین

موتور استوک ماشین - لوازم استوک ماشین - فیکس آپ کار
موتور استوک ماشین – لوازم استوک ماشین – فیکس آپ کار

از بزرگترین دغدغه ها و مشکلات مالکین خودرو های خارجی، تهیه و تامین لوازم استوک ماشین می باشد. بدلیل این که این قطعات در کشور وجود ندارد و باید به روش های مختلف وارد شود. این مسئله باعث شده تا هر قطعه ای در هر لحظه موجود نباشد و مالک باید بطور مداوم به دنبال آن باشد.

در چنین شرایطی مالک خودرو باید جهت نحوه تهیه موتور استوک ماشین خارجی این امر را به یک مجموعه بسپرد. مجموعه ای مثل فیکس آپ کار جهت تهیه لوازم استوک ماشین از طریق واردات بصورت قانونی تجهیزات مورد نظر را تهیه کرده و بدون واسطه به دست مشتریان می رساند.

این مرکز بدلیل اینکه خدماتی مثل تعمیرات و نصب آپشن روزانه انجام می دهد، بطور معمول واردات زیادی را انجام می دهد. در صورتی که قطعه موردنظر شما موجود نباشد با سفارش آن می توانید در مدت زمان کمی آن را دریافت کنید. جهت تهیه موتور استوک ماشین خارجی حتماً باید پیش از مراجعه تماس گرفته و وضعیت موجودی را بررسی کنید.

ضمانت و سلامت موتور استوک

همانطور که پیش تر اشاره شد، مهم ترین مسئله در تهیه یک موتور استوک ماشین خارجی، سلامت آن می باشد. موتور استوک بدلیل این انتقال و موارد دیگر ممکن است بعضاً دچار مشکلاتی شده باشد. بسیار مهم است که تامین کننده آن را پیش از ارائه مورد بررسی و عیب یابی قرار گرفته باشد.

این مرکز پیش از آن که موتور استوک خود را ارائه دهد، در مجموعه خود سلامت و عملکرد آن را بررسی می کند. تنها در صورتی که موتور استوک ماشین خارجی مذکور کاملاً سالم باشد آن را جهت ارائه به مالک تهیه می کند. تمامی موارد واردات این قطعات توسط این مجموعه انجام می شود.

این مسئله باعث شده است تا کارشناسان بخش لوازم استوک فیکس آپ کار قطعات وارده را ضمانت کند. علاوه بر ضمانت و سلامت موتور استوک ماشین خارجی، این قطعه بر روی خودرو مذکور بصورت حضوری در این مجموعه قرار گرفته و عملکرد آن تست می شود.

قیمت موتور استوک ماشین خارجی

موتور استوک ماشین خارجی - موتور استوک - فیکس آپ کار
موتور استوک ماشین خارجی – موتور استوک – فیکس آپ کار

همانطور که می دانید موتور خودرو یک قطعه کاملاً متفاوت در هر خودرو است. کمتر پیش می آید در خودرو های خارجی چند خودرو موتور یکسان داشته باشند. این مسئله باعث می شود تا قیمت موتور استوک ماشین خارجی کاملاً نامشخص باشد. البته تا زمانی که اطلاعات آن مشخص نشده باشد.

مالکین خودرو با اعلام برند و مدل و سال ساخت خودرو خود می توانند از قیمت موتور استوک خودرو خود آگاه شوند. این مجموعه با حذف واسط و انجام واردات توسط خود، هزینه های بسیار مناسبی برای تهیه و تامین موتور استوک در نظر گرفته است.

مالکین خودرو های خارجی می توانند در صورت تمایل با این مجموعه تماس گرفته و از مشاوره رایگان جهت تهیه موتور استوک خودرو خود استفاده کنند. کارشناسان در اسرع وقت با پیگیری های لازم هزینه را اعلام کرده و در صورت تایید مالک، موتور استوک را تهیه خواهند کرد.