تعمیرگاه بی ام و X3 فیکس آپ کار تعمیر بی ام و ایکس 3 را بصورت کاملاً تخصصی و حرفه ای و تضمین شده انجام می دهد. تعمیر بی ام و X3 از جمله خدماتی است که توسط کارشناسان و تعمیرکاران این مرکز تعمیراتی بصورت اساسی قابل انجام می باشد. این تعمیرات فنی شامل تعمیر موتور، گیربکس و جلوبندی می باشد.

فیکس آپ کار بعنوان یک تعمیرگاه بی ام و با سابقه درخشانی که دارد تمام مدل های خودروهای خارجی را مورد تعمیر قرار می دهد. تعمیرگاه بی ام و X3 این مجموعه از تعمیرکاران کاملاً حرفه ای و با تجربه ای شامل می شود که خدمات کاملی برای این نوع از خودرو ها ارائه می دهند. علاوه بر خدمات فنی خودرو، خدمات ظاهری این مدل از خودروهای بی ام و نیز انجام می شود.

در ادامه مطلب تعمیرگاه بی ام و X3 در فیکس آپ کار مطالعه خواهید کرد:

تعمیر بی ام و ایکس 3

تعمیرگاه بی ام و X3 - تعمیر بی ام و ایکس 3 - فیکس آپ کار
تعمیرگاه بی ام و X3 – تعمیر بی ام و ایکس 3 – فیکس آپ کار

خودرو بی ام و ایکس 3 یک خودرو شاسی بلند و کاملاً جمع و جور و البته محبوب خودروسازی BMW می باشد. این خودرو از سال 2003 توسط این برند از خودرو سازی تولید و روانه بازار شد. در حال حاضر تعداد محدودی از این خودرو در مدل های مختلف در سطح کشور در حال تردد هستند. این خودرو ها علاوه بر خودروهای دیگر نیازمند خدمات تعمیر بی ام و ایکس 3 می باشد.

خدماتی که در تعمیر بی ام و ایکس 3 داده می شود بیشتر مربوط به موتور و گیربکس آن می باشد. افرادی که مدل های قدیمی تر این خودرو را دارد بیشتر نیازمند خدمات تعمیر بی ام و ایکس 3 هستند و باید به تعمیرگاه مراجعه کنند. اما با توجه به این که این خودرو ها خارجی هستند و نمایندگی رسمی ندارند، نباید به هر تعمیرگاهی مراجعه کنند.

مرکز تعمیرگاه بی ام و X3 فیکس آپ کار تمامی مدل های این خودرو را مورد تعمیر قرار می گیرد. مهم نیست چندبار به تعمیرگاه مراجعه کرده اید و مشکلات شما رفع نشده باشد، تعمیر بی ام و ایکس 3 توسط تعمیرکاران این مرکز بطور کاملاً تضمینی انجام می شود. این تعمیرات شامل تمامی قسمت های مختلف خودرو است.

تعمیرگاه بی ام و X3 در تهران

فیکس آپ کار یک تعمیرگاه بی ام و X3 در تهران می باشد که سابقه بیش از 10 سال تعمیرات خودروهای خارجی را دارد. این تعمیرات شامل تعمیر موتور، گیربکس و جلوبندی این نوع خودرو ها است. تعمیر خودرو از اساسی ترین خدماتی است که این مجموعه ارائه می دهد. این تعمیرگاه تعمیرات تخصصی بی ام و ایکس 3 را توسط کارشناسان حرفه ای انجام می دهد.

دارندگان خودروهای BMW X3 می توانند بصورت حضوری به تعمیرگاه بی ام و ایکس 3 مراجعه کنند و از مشاوره رایگان استفاده کنند. کارشناسان و تعمیرکاران حاضر در مجموعه خودرو را مورد بررسی قرار داده و پس از عیب یابی هزینه و زمان موردنیاز جهت تعمیر بی ام و ایکس 3 را اعلام می کنند.

همچنان افرادی که خارج از شهر تهران هستند می توانند با تماس تلفنی مشکلات خودرو خود را اعلام کرده و جهت حضور فیزیکی هماهنگی انجام دهند. تعمیرگاه بی ام و X3 در تهران در محدوده تهران پارس بوده و دارای محوطه بسیار بزرگی جهت نگهداری و تعمیرات می باشد.

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

تعمیر موتور بی ام و X3

تعمیر موتور بی ام و X3 - تعمیر گیربکس بی ام و ایکس 3 - فیکس آپ کار
تعمیر موتور بی ام و X3 – تعمیر گیربکس بی ام و ایکس 3 – فیکس آپ کار

موتور بی ام و X3 در مدل های بالاتر بطور مثال 2015، دارای یک موتور حجیم 1994 سی سی می باشد. این موتور بصورت 4 سیلندر و 16 سوپاپه است که تنفس توربو شارژ نیز دارد. این موتور 245 اسب بخار دارد و برای چنین خودرویی کاملاً پاسخگو می باشد. از این رو موتورهای حجیم نیاز به رسیدگی بیشتری هم دارند.

تعمیر موتور بی ام و X3 زمانی نیاز است که این خودرو موتورش دچار عیب و ایراد شده و اختلال هایی به همراه دارد. این مشکلات می تواند بسته به شرایط موتور خودرو باشد و نحوه تعمیر موتور بی ام و x3 هم متفاوت خواهد بود. معمولاً مشکلاتی که موتور بی ام و x3 تجربه می کند، روغن ریزی و روغن سوزی، لرزش و سر و صدا و عدم شتاب و سرعت کافی است.

البته که این خودروی لوکس موتور بسیار باکیفیت و قدرتمندی دارد اما همانطور که می دانید هر خودرویی نیاز به رسیدگی هایی دارد. تعمیر موتور بی ام و x3 توسط تعمیرکاران متخصص این مجموعه انجام می شود. پس از ان که مشکلات از زبان مالک خودرو شینده شد، تعمیرکار اقدام به عیب یابی کرده و در نهایت با هزینه و زمان مناسب تعمیر موتور بی ام و X3 انجام می شود.

تعمیر گیربکس بی ام و X3

خودرو بی ام و X3 علاوه بر موتور قدرتمند، یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک هم دارد. انتقال نیرو در این این خودرو بصورت دو دیفرانسیل بوده که از نقاط قوت آن می باشد. با توجه به این شرایط ممکن است بعضاً افراد اینطور فکر کنند که باید از دیوار راست هم با این خودرو بالا برویم. در اکثر خرابی های گیربکس بی ام و X3 مشاهده می شود که بدلیل فشار وارده زیاد به آن بوده است.

در خدمات تعمیر گیربکس بی ام و X3 که جزئی از خدمات تعمیرگاه بی ام و X3 فیکس آپ کار می باشد، تعمیرات بصورت اساسی انجام می شود. تعمیر گیربکس بی ام و X3 را تعمیرکارانی انجام می دهند که کاملاً به ساختار این خودروی آلمانی مسلط هستند. این تعمیرات تضمینی بوده و نگرانی برای مالک خودرو وجود نخواهد داشت.

مسئله بسیار مهم در تعمیر گیربکس بی ام و X3 این است که مشکل درست تشخیص داده شده و تعمیرات صحیح انجام شود. به این شکل دیگر در آینده نزدیک شاهد خرابی گیربکس این خودرو نخواهید بود. در این تعمیرات که در کنار خدمات تعمیرگاه بی ام و ایکس 3 ارائه می شود، موارد زیر رفع می شود:

  • سر و صدای موجود در گیربکس x3
  • روغن ریزی در گیربکس ایکس تری
  • عدم تعویض دنده در گیربکس بی ام و x3
  • عدم شتاب و سرعت کافی پس از تعویض دنده در گیربکس
  • وجود تاخیر در تعویض دنده بخصوص در افزایش دنده

تعمیر جلوبندی بی ام و X3

تعمیر جلوبندی بی ام و X3 در تعمیرگاه فیکس آپ کار
تعمیر جلوبندی بی ام و X3 در تعمیرگاه فیکس آپ کار

پس از تعمیر موتور بی ام و X3 و تعمیر گیربکس بی ام و X3، نوبت به تعمیر جلوبندی بی ام و X3 می رسد. خودروهایی که از برندهای معروف هستند در قسمت تعلیق یا Suspension از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. اما چیزی که نباید فراموش کنیم این است که کشور ما از نظر کیفیت جاده ها و خیابان ها خوب نیستند و این به ضرر جلوبندی خودروها تمام می شود.

البته مسئله ای که به داد دارندگان این خودرو رسیده محورها و گیربکس است. این مسئله باعث شده تا تعمیر جلوبندی بی ام و X3 کمتر رخ دهد و خودروها بیشتری استحکام را در این قسمت ها داشته باشند. در تعمیر جلوبندی بی ام و X3 در ابتدا تمام مصرفی ها مورد بررسی قرار می گیرد. این مصرفی ها اگر مشکلات جزئی داشته باشند تعمیر می شوند و در غیر اینصورت تعویض می شوند.

قسمت های دیگری مثل طبق ها، کمک فنر ها، جعبه فرمان، پلوس، چرخ ها و موارد مرتبط دیگر در تعمیر جلوبندی بی ام و X3 بررسی می شوند. مواردی همچون انحراف، سر و صدا و لرزش و سختی در رانندگی نیازمند تعمیر جلوبندی بی ام و X3 می باشد. تعمیرکاران فیکس آپ کار بخوبی جلوبندی بی ام و X3 را می شناسند و این تعمیرات را تضمینی و به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

سرویس دوره ای بی ام و ایکس 3

سرویس دوره ای خودرو خدماتی است که باعث می شود تا هزینه های نگهداری یک خودرو کم شود. این سرویس دوره ای برای تمام خودروهای موجود قابل انجام است و معمولاً بیشتر برای خودروهای لوکس و گرانقیمت پیشنهاد می شود تا زودتر از موعد انجام شوند. البته منظور از سرویس دوره ای تنها تعویض روغن و فیلترهای هوا و اتاق نیست که در ادامه دربره سرویس دوره ای بی ام و ایکس 3 بیشتر صحبت می کنیم.

در سرویس دوره ای بی ام و ایکس 3 یک کارشناس مسلط به ساختار این خودرو، تمام بخش های فنی و ظاهری آن را مورد بررسی و عیب یابی قرار می دهد. چک لیستی از وضعیت سلامت بخش های مختلف اعلام می شود و در صورت تایید مالک تعمیر بی ام و X3 انجام می پذیرد.

علاوه بر آن در سرویس دوره ای بی ام و ایکس 3 خدماتی همچون تعویض مصرفی ها مثل روغن ها و فیلتر ها انجام می شود. در نهایت امر اگر مشکلاتی در هر قسمتی از این خودرو باشد، در این مرکز تعمیرگاه بی ام و X3 انجام می شود. این امر باعث می شود تا هزینه های نگهداری این خودرو کاهش یافته و در نهایت سلامت بیشتری داشته باشد و بطور مداوم نیازمند تعمیر bmw x3 نداشته باشد.

نصب آپشن BMW X3

سرویس دوره ای BMW X3 - نصب آپشن بی ام و X3 - فیکس آپ کار
سرویس دوره ای BMW X3 – نصب آپشن بی ام و X3 – فیکس آپ کار

همانطور که می دانید خودروهای لوکس مخصوصاً اگر از برندهای معتبر باشد، معمولاً دارای آپشن های زیادی هستند. خودرو bmw x3 هم از این مورد مستثنی نمی باشد. خودروسازان BMW برای مدل X3 از سال 2003 که تولید شده تا به حالا بخش آپشن ها را بسیار جذاب تر از همیشه کرده اند و روز به روز به آن ها اضفه کرده اند.

اما در مدل های پایین تر شاهد این هستیم که خیلی از آپشن های امروزی خبری نیست و به مرور زمان ممکن است لذت رانندگی را برای دارندگان این خودرو ها کاهش دهد. به همین جهت در کنار خدمات تعمیرگاه بی ام و X3 نصب آپشن BMW X3 را نیز در نظر گرفته ایم. در این خدمات آپشن های متنوعی را می توان به انواع مدل های آن اضافه کرد.

همچنین در صورتی که آپشنی به مرور زمان خراب شده باشد یا معیوب باشد را می توان در خدمات نصب آپشن BMW X3 تعمیر نمود. علاوه بر این موارد امکان بروزرسانی آپشن های نسخه های قدیمی با نسخه های جدید فراهم می باشد. این آپشن ها توسط فیکس آپ کار نیز قابل تهیه می باشد.

لوازم استوک بی ام و X3

از مشکلات دارندگان خودروهای بی ام و ایکس 3 تهیه قطعات و لوازم استوک آن می باشد. یکی دیگر از خدماتی که فیکس آپ کار در تعمیرگاه بی ام و X3 ارائه می دهد، تهیه و تامین لوازم استوک خودرو بی ام و X3 می باشد. تمامی قطعات از کوچک تا بزرگ، از موتور تا گیربکس در این مرکز قابل سفارش می باشد.

این مجموعه با کمپانی های معتبر بدون واسطه لوازم استوک بی ام و X3 را با هزینه و زمان مناسب تهیه می کند. قطعات همگی دارای اصالت و سلامت کامل بوده و این مرکز تمامی لوازم استوک بی ام و X3 را ضمانت می کند. مالکین این خودرو ها می توانند جهت هماهنگی نام قطعه موردنظر را به مجموعه اعلام کنند.

علاوه بر این، در صورتی که مالکین این خودروها در این مرکز تعمیرگاهی خدمات تعمیر بی ام و X3 دریافت کنند، لوازم استوک برای آن ها تهیه می شود. همچنین این قطعات وارده توسط تعمیرکاران این تعمیرگاه قابل نصب یا تعویض می باشد و پس از آن لوازم استوک بی ام و X3 تست می شود.

صافکاری نقاشی بی ام و ایکس 3

لوازم استوک بی ام و X3 - صافکاری نقاشی بی ام و ایکس 3
لوازم استوک بی ام و X3 – صافکاری نقاشی بی ام و ایکس 3

خدمات صافکاری و نقاشی یکی دیگر از خدمات تخصصی فیکس آپ کار برای خودروهای خارجی می باشد. این خدمات شامل صافکاری بی رنگ، نقاشی و دیتیلینگ می باشد. صافکاری بدون رنگ توسط ابزارهای PDR که اصطلاحاً به آن صافکاری PDR گفته می شود قابل انجام است.

همچنین در صورتی خودرو دچار آسیب دیدگی های جزئی و رنگ پریدگی هایی شده باشد، در خدمات دیتیلینگ لیسه گیری نیز انجام می شود. هزینه و زمان خدمات صافکاری نقاشی بی ام و ایکس 3 کاملاً مناسب و اقتصادی می باشد. کافیست تا مالکین خودرویشان را که دچار آسیب دیدگی شده است را به این مرکز مراجعه کنند.

کارشناسان ابتدا خودرو را کارشناسی کرده و روش های رفع مشکلات فیزیکی وارده را اعلام می کنند. پس زا تایید مالک خودرو فرایند صافکاری نقاشی بی ام و ایکس 3 آغاز و طبق هزینه و زمان اعلام شده انجام می شود. در نهایت جهت دریافت خدمات تعمیرگاه بی ام و X3 می توانید همین حالا با فیکس آپ کار تماس بگیرید.