یکی از خدمات تعمیرگاه آلفا رومئو در فیکس آپ کار تعمیر آلفارومئو جولیتا است که در این تعمیرات مواردی نظیر تعمیر موتور و گیربکس الفارومئو جولیتا و جلوبندی آن انجام می شود. علاوه بر آن خدمات برق شامل تعمیر و نصب آپشن و تهیه و تامین لوازم استوک آلفارومئو جولیتا و همچنین خدمات ظاهری دیتیلینگ و صافکاری نقاشی انجام می شود.

تعمیرگاه فیکس آپ کار متخصص تعمیرات خودروهای خارجی است که تمام مدل های آلفارومئو را انجام می دهد. این تعمیرات توسط تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه صورت می گیرد و شامل تمام قسمت های این خودرو ها می شود. تمامی تعمیرات ضمانت می شود و خدمات پس از تعمیرات نیز ارائه می شود.

در ادامه مطلب تعمیر آلفارومئو جولیتا در فیکس آپ کار مطالعه خواهید کرد:

آلفارومئو جولیتا

تعمیر آلفارومئو جولیتا - تعمیرگاه الفا رومئو جولیتا - فیکس آپ کار
تعمیر آلفارومئو جولیتا – تعمیرگاه الفا رومئو جولیتا – فیکس آپ کار

خودروی آلفارومئو جولیتا یک خودرو از برند Alfa Romeo در ایتالیا است که متخصص تولید خودروهای اسپرت و قدرتمند است که سابقه درخشانی هم در این تولیدات دارد. اکثر این مدل خودروها از سری دوم آن می باشد که تغییراتی در خود داشته است و از سال های 2014 تا 2017 وارد کشور ایران شدند.

این خودرو در کلاس هاچ بک تولید شد و در آن روز های اولیه تولید و همچنین واردات به کشور استقبال بسیار خوبی داشت. اما بدلیل عدم همکاری مناسب میان این کشور ها و تحریم های موجود و نبود قطعات کافی این برند این روز ها در ایران ناشناخته به حساب می آید.

آلفارومئو جولیتا با مشخصات فنی و ظاهری بسیار خوبی که دارد یک خودروی با کیفیت و در حین حال قدرتمند بشمار می رود که خیلی نمی توان آن ها را در سطح شهرهای مختلف مشاهده کرد. در ادامه مطلب تعمیر آلفارومئو جولیتا در رابطه با تعمیرات و شرایط آن در فیکس آپ کار صحبت خواهیم کرد.

تعمیرگاه آلفا رومئو جولیتا

این خودروی ایتالیایی بدلیل پیچیدگی و تفاوت بسیار زیاد در ساختار خود شرایط تعمیر را برای تعمیرگاه های مختلف دشوار کرده است. به همین جهت تعمیرگاه آلفا رومئو جولیتا کمتر از آن چه که باید باشد وجود دارد و این کار را برای مالکین این خودرو ها سخت کرده است. البته که مالکین این خودرو ها باید دقت داشته باشند که در هر تعمیرگاهی نمی توان این خودروهای بخصوص را جهت تعمیر آلفا رومئو جولیتا برد.

یکی از ویژگی های تعمیرگاه فیکس آپ کار متخصص بودن در تعمیرات خودروهای خارجی است که باعث می شود این خودرو ها را به بهترین شکل ممکن بتواند تعمیر کند. البته پیشتر در مورد تعمیر آلفارومئو مفصل صحبت شده است. خودروهای ایتالیایی ساختار و شرایط منحصربفردی برای تعمیر دارند.

در تعمیرگاه آلفا رومئو جولیتا این تعمیرات بصورت کاملاً اساسی انجام می شود. بخصوص تعمیر موتور و گیربکس که مهم ترین بخش های این خودرو هستند و بیشتر نیازمند تعمیر الفارومئو جولیتا می شوند. از طرفی دیگر به جهت این که در تعمیرات نیازمند قطعات می باشد این مجموعه خدمات تهیه و تامین لوازم استوک آلفارومئو جولیتا را دارد.

تعمیر آلفارومئو جولیتا در تهران

تعمیرات تخصصی آلفارومئو جولیتا - فیکس آپ کار
تعمیرات تخصصی آلفارومئو جولیتا – فیکس آپ کار

فیکس آپ کار بعنوان یک تعمیرگاه خودروهای خارجی تعمیر آلفارومئو جولیتا در تهران فعالیت دارد. این تعمیرگاه در تهرانپارس واقع شده است و دارای یک محوطه بزرگ تعمیرگاهی می باشد. همچنین مالکین این خودرو ها جهت مشاوره تعمیر آلفارومئو جولیتا می توانند مراجعه کنند و از راهنمایی و کارشنایس این تعمیرکاران بهره مند شوید.

دارندگان این خودرو ها می توانند جهت تعمیر آلفارومئو جولیتا در تهران به این تعمیرگاه مراجعه کنند. خدمات کامل برای این خودرو ها برای تمام مدل ها و سال ساخت ارائه می شود. مالکین می توانند جهت استفاده از این خدمات به این تعمیرگاه مراجعه کنند. این خدمات شامل تعمیر موتور آلفارومئو جولیتا و گیربکس آن از اساسی ترین آن ها می باشد.

تعمیر آلفارومئو جولیتا در تهران در این تعمیرگاه با هزینه و زمان مناسب ارائه می شود. ابتدا بر اساس مشکلات گزارش شده عیب یابی و تست صورت می گیرد سپس این تعمیرات آغاز می شود. افرادی که خارج از شهر تهران هستند می توانند بصورت تلفنی جهت حضور خود هماهنگی انجام دهند.

تعمیر موتور آلفارومئو جولیتا

آلفارومئو جولیتا یک موتور 1.4 لیتری 4 سیلندر توربو شارژ مولتی ایر دارد که برای جثه این خودروی هاچ بک کوچک یک موتور تند و تیز حساب می شود. این موتور می تواند 170 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور ارائه دهد. با توجه به این که مدل های موجود این خودرو در کشور ایران سال های قدیمی تر هستند بعضاً نیاز به رسیدگی و تعمیر موتور آلفارومئو جولیتا دارند.

موتور آلفارومئو جولیتا یک موتور با ساختار متفاوت می باشد که در تعمیر موتور خودرو جولیتا باید تعمیرکار بطور کامل به آن مسلط باشد. تجربه و تخصص در تعمیر موتور آلفارومئو جولیتا حرف اول را می زند و تعمیرکاران این تعمیرگاه را شامل می شود. تضمین این تعمیرات اساسی روی موتور جولیتا هم از دیگر ویژگی های تعمیر آن می باشد.

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

مشکلاتی که در تعمیر موتور آلفارومئو جولیتا حل می شوند

در تعمیر موتور آلفارومئو جولیتا موتور بصورت کامل بسته به نوع مشکل باز می شود و تمامی قسمت های آن مورد بررسی قرار می گیرد. در این فرایند هر قسمتی که قابل تعمیر باشد انجام می شود و در صورت نیاز به تعویض قطعات با هماهنگی با مالک خودرو صورت می گیرد. برخی مشکلاتی که در تعمیر موتور آلفارومئو جولیتا حل می شوند به شکل زیر می باشد:

  1. رفع مشکل سر و صدای زیاد موتور جولیتا
  2. رفع مشکل لرزش موتور آلفارومئو جولیتا
  3. رفع مشکل حرارت زیاد موتور خودرو
  4. رفع مشکل روغن ریزی و روغن سوزی
  5. رفع مشکل عدم شتاب و سرعت کافی جولیتا
  6. رفع مشکلات شاتون و خرابی های سیلندر

تعمیر گیربکس الفارومئو جولیتا

تعمیر موتور آلفارومئو جولیتا - تعمیر گیربکس آلفارومئو جولیتا - فیکس آپ کار
تعمیر موتور آلفارومئو جولیتا – تعمیر گیربکس آلفارومئو جولیتا – فیکس آپ کار

گیربکس الفارومئو جولیتا یک گیربکس 6 دنده اتومات دوکلاچه می باشد که بصورت دیفرانیسل جلو عمل می کند. این گیربکس همخوانی و مطابقت بسیار خوبی با موتور 1.4 لیتری خود دارد. اما در صورت عدم رسیدگی های منظم به موتور و گیرکبس شامل خرابی هایی بطور مداوم خواهد بود.

یکی دیگر از خدماتی که تعمیرگاه آلفارومئو جولیتا در فیکس آپ کار ارائه می شود تعمیر آن می باشد. تعمیر گیربکس الفارومئو جولیتا بطور کامل و اساسی و تخصصی صورت می گیرد. این تعمیرات با دقت بسیار زیاد انجام می شود و تمامی مشکلات آن رفع می شود.

در تعمیر گیربکس الفارومئو جولیتا دقت زیادی به نوع مشکل و رفع آن می شود تا یکبار برای مدت طولانی این مشکلات حل شوند. این تعمیرگاه بدلیل تخصص بسیاز زیادی که تعمیر گیربکس های اتوماتیک دارد با ضمانت تعمیر گیربکس الفارومئو جولیتا را انجام می دهد.

مشکلاتی که در تعمیر گیربکس الفارومئو جولیتا رفع می شوند

در خدمات تعمیر آلفارومئو جولیتا تمام مشکلات موجود در ناحیه گیربکس رفع می شوند. اما در این بین مشکلاتی هستند که به نسبت مشکلات دیگر بیشتر رخ می دهند و این تعمیرگاه تمام آن ها را با ضمانت و بصورت دقیق و تخصصی حل می کند. برخی از این مشکلاتی که در تعمیر گیربکس الفارومئو جولیتا رفع می شود به شکل زیر هستند:

  1. رفع مشکل سر و صدای گیربکس حین تعویض دنده یا در حین حرکت
  2. رفع مشکل جا نرفتن دنده الفارومئو جولیتا
  3. رفع مشکل روغن ریزی گیربکس جولیتا
  4. رفع مشکل شتاب و سرعت کم در گیربکس الفارومئو
  5. رفع مشکل عدم حرکت در گیربکس اتوماتیک الفارومئو جولیتا

تعمیر جلوبندی آلفارومئو Giulietta

تعمیر جلوبندی آلفارومئو Giulietta از دیگر خدمات تعمیر آلفارومئو جولیتا در تعمیرگاه فیکس آپ کار می باشد. این خودروها تعلیق بسیار مستحکم و با کیفیتی دارند که مدت ها در صورت استفاده صحیح بدون مشکل عمل می کنند. اما پس از مدتی نیازمند رسیدگی و سرویس و یا حتی تعویض قطعات مصرفی در خود هستند.

در این خدمات تعمیر جلوبندی آلفارومئو Giulietta بر اساس وضعیت قطعات مصرفی مورد بررسی قرار می گیرد. این قطعات مصرفی پس از مدتی دچار مشکل می شوند و اگر قابل تعمیر نباشند نیاز به تعویض دارند. این قطعات مصرفی شامل موارد زیر هستند:

  1. کمک فنر ها
  2. سیبک ها
  3. پلوس ها
  4. اکس
  5. بوش
  6. دسته موتور ها
  7. سیستم کامل فرمان
تعمیر جلوبندی آلفارومئو جولیتا - فیکس آپ کار
تعمیر جلوبندی آلفارومئو جولیتا – فیکس آپ کار

علائم خرابی جلوبندی آلفارومئو جولیتا

علائم خرابی در قسمت های مختلف خود را باید جدی گرفت و به آن ها رسیدگی کرد. در غیر اینصورت باعث ضرر و زیان زیادی می شود. در قسمت جلوبندی این خودرو نیز علائم خرابی جلوبندی آلفارومئو جولیتا در ادامه مطلب تعمیرگاه آلفارومئو جولیتا ذکر شده است:

  1. لرزش قسمت جلویی خودرو و لرزش فرمان
  2. انحراف به چپ و راست در حین حرکت
  3. وجود لاستیک سایی در خودرو
  4. وجود سر و صدا در جلوبندی جولیتا
  5. عدم فرمان پذیری کامل و مشکلات حرکت در پیچ ها

سرویس دوره ای الفا رومئو جولیتا

سرویس دوره ای الفا رومئو جولیتا یکی از خدمات تعمیر آلفارومئو جولیتا می باشد که برای حفظ و نگهداری آن در نظر گرفته شده است. در سرویس دوره ای الفا رومئو جولیتا مواردی همچون تعویض مصرفی ها مثل روغن و فیلتر ها انجام می گردد.

اما علاوه بر این موارد در سرویس دوره ای متخصص این خودروهای ایتالیایی تمام خودرو را از نظر فنی و ظاهری مورد بررسی و عیب یابی قرار می دهند. در نهایت از این بررسی ها و تست های انجام شده گزارشی به مالک خودرو از وضعیت سلامت آلفارومئو جولیتا ارائه می شود.

این کار باعث می شود تا مالک خودروی الفا رومئو جولیتا از وضعیت سلامت خودروی خود آگاه شود. همچنین مشکلات و عیوبی که به تازگی ایجاد شده اند مشخص می شوند و در صورتی که زودتر تعمیر شوند هزینه و زمان کمتری نسبت به آینده خواهند داشت.

نصب آپشن آلفا رومئو جولیتا

خودروهای آلفارومئو بخصوص در مدل های قدیمی تر خود خیلی خودروهای لوکس و پر آپشنی محسوب نمی شوند. هر چند خودروهای جدیدی که این خودروسازی تولید کرده است کاملاً لوکس و پر آپشن هستند اما شامل خودروهای قدیمی تر خود نمی باشد.

در خدمات برق خودرو این تعمیرگاه آلفارومئو جولیتا خدمات نصب آپشن ارائه می شود. آپشن های موجود در این خودرو ممکن است پس از مدتی دچار مشکل شوند و نیازمند تعمیر یا تعویض باشند. تعمیر این آپشن ها در صورت امکان در این مرکز تعمیر الفارومئو جولیتا صورت می گیرد.

همچنین آپشن های قدیمی امکان تعویض با آپشن های جدیدتر را دارند. علاوه بر تمام این موارد با توجه به درخواست مالک خودرو نصب آپشن آلفا رومئو جولیتا نیز صورت می گیرد.

آپشن های پیشفرض آلفا رومئو جولیتا

سرویس دوره ای آلفارومئو جولیتا - نصب آپشن آلفارومئو جولیتا - فیکس آپ کار
سرویس دوره ای آلفارومئو جولیتا – نصب آپشن آلفارومئو جولیتا – فیکس آپ کار

خودروی الفارومئو جولیتا دارای آپشن های پیشفرضی است که بصورت کارخانه ای روی آن ها نصب شده اند. تمامی این آپشن ها قابل تهیه و تعمیر و تعویض هستند. آپشن های پیشفرض خودروی جولیتا به شکل زیر هستند:

  1. کروز کنترل و کنترل ایستایی در سربالایی
  2. کنترل کشش و پایداری
  3. سه حالت رانندگی معمولی، اسپرت و زمستان
  4. کنترل دور موتور و فرمان پذیری هوشمند
  5. دارای سنسورهای عقب، باران و فشار باد تایر
  6. توزیع نیروی ترمز و ترمز ضد قفل با ترمز کمکی
  7. دارای سیستم کنترل ترمز در پیچ ها و کالیپر اسپرت
  8. دارای دی لایت و اتولایت و سیستم تنظیم ارتفاع چراغ های جلو
  9. چراغ مه شدن عقب و جلو دارای چراغ چرخشی
  10. دارای چراع شور و چراغ بدرقه یا ولکام لایت
  11. فرمان برقی و دکمه های کنترلی روی آن
  12. در برخی نسخه های سفارشی دارای مانیتور و دوربین عقب
  13. دارای 6 ایربگ قسمت جلویی راننده و سرنشین جلو
  14. سیستم کیلس استارت و کول باکس
  15. آینه الکتروکرومیک و تاشو برقی
  16. سقف پاناروما و سانروف

لوازم استوک آلفارومئو جولیتا

یکی از مشکلاتی خودروهای خارجی در کشور ایران دارند نبود قطعات و لوازم یدکی می باشد. این مسئله برای خودروهای آلفارومئو بیشتر از خودروهای دیگر است زیرا تعداد بسیار کمی از آن ها وارد کشور شدند. با توجه به این که این تعمیرگاه خدمات تعمیر آلفارومئو جولیتا را ارائه می دهد، بخشی از این خدمات به لوازم استوک آلفارومئو جولیتا اختصاص داده شده است.

در حین تعمیرات آلفارومئو جولیتا بعضاً نیاز به تعویض قطعات می باشد. در این مواقع یافتن این قطعات که اصل و سالم باشند کار دشواری است و هزینه های سنگینی در بر دارد. لوازم استوک آلفارومئو جولیتا توسط فیکس آپ کار بدون واسطه وارد شده و همگی دارای اصالت و سلامت کامل هستند.

لوازم استوک قابل ارائه برای خودرو آلفارومئو جولیتا

از طرف دیگر این لوازم استوک آلفارومئو جولیتا توسط این تعمیرگاه کاملاً ضمانت می شود و قابلیت نصب و تعویض در این محوطه توسط کارشناس مختص خود را دارد. در ادامه برخی از لوازم استوک قابل ارائه برای خودرو آلفارومئو جولیتا لیست شده اند:

  1. موتور استوک آلفارومئو جولیتا
  2. گیربکس استوک آلفارومئو جولیتا
  3. داشبورد کامل آلفارومئو جولیتا
  4. سپر عقب و جلوی جولیتا
  5. درب های خودروی آلفارومئو جولیتا
  6. چراغ جلو و عقب الفا رومئو جولیتا
  7. و لوازم استوک قسمت های مختلف Alfaromeo جولیتا

صافکاری و نقاشی آلفارومئو جولیتا

صافکاری و نقاشی آلفارومئو جولیتا - فیکس آپ کار
صافکاری و نقاشی آلفارومئو جولیتا – فیکس آپ کار

صافکاری و نقاشی آلفارومئو جولیتا از دیگر خدمات تعمیرگاه الفا رومئو جولیتا در این مرکز می باشد. در این خدمات کارشناسان با تجربه و حرفه اقدام به صافکاری و نقاشی آلفارومئو جولیتا می کنند. این خدمات کاملاً تخصصی و تضمین شده در محوطه این تعمیرگاه انجام می شود.

صافکاری و نقاشی آلفارومئو جولیتا بطور کلی شامل صافکاری بدون رنگ و صافکاری PDR، نقاشی قسمت های مختلف، لیسه کاری یا لیسه کشی و دیتیلینگ کامل خودرو می شود. این خدمات در این مرکز با هزینه و زمان بسیار مناسب ارائه می شود.

صافکاری PDR آلفارومئو جولیتا

از خدمات برجسته صافکاری و نقاشی آلفارومئو جولیتا، صافکاری PDR می باشد. این نوع صافکاری که با ابزارهای مخصوص استفاده می شود سریعتر و دقیق تر صورت می گیرد. همچنین با استفاده از ابزارهای PDR امکان دستیابی به قسمت هایی که سخت است آسان می شود.

از دیگر ویژگی های صافکاری PDR آلفارومئو جولیتا این است که با استفاده از این ابزارها موج کمتری در صافکاری را شاهد خواهیم بود. زمان انجام کار با صافکاری PDR سریع تر بوده و عملیات دقیق تر انجام می شود. در صورتی که صدمات وارده جزئی تر و کمتر باشد این ابزار مناسب تر خواهد بود.

لیسه گیری آلفارومئو جولیتا

لیسه گیری، لیسه کاری یا لیسه کشی ابزاری است که با استفاده از آن می توان رنگ پریدگی های بسیار جزئی و خط و خش ها را ترمیم نمود. در لیسه گیری آلفارومئو جولیتا ابتدا رنگ خودرو مطابق رنگ فعلی ساخته می شود. سپس با استفاده از ابزار مخصوص رنگ ها در چندین مرحله پر می شوند.

این فرایند آنقدر انجام می شود تا قسمت مربوطه هم سطح قسمت های اطراف که سالم هستند بشود. این کار هزینه نقاشی را بسیار کاهش می دهد و مانع از آن می شود تا قسمت مربوطه بطور کلی رنگ یا نقاشی شود. لیسه گیری آلفارومئو جولیتا بصورت تخصصی و حرفه ای در این تعمیرگاه صورت می گیرد.