تعمیر بنز E250 در تعمیرگاه بنز فیکس آپ کار بصورت حرفه ای و تخصصی در زمینه موتور، گیربکس و جلوبندی انجام می شود. تعمیرات بنز ای 250 که از نوع کلاس E می باشد توسط تعمیرکاران با تجربه و مسلط به ساختار مرسدس بنز صورت می گیرد. این تعمیرات همگی تخصصی و حرفه ای می باشد و با ضمانت نامه مخصوص این تعمیرگاه ارائه می شود. همچنین این تعمیرگاه دارای خدمات پس از تعمیر است.

فیکس آپ کار بعنوان تعمیرگاه مرسدس بنز در تهران فعالیت دارد و تمامی مدل های بنز را تعمیر می کند. این تعمیرات برای بنز E250 شامل تمامی قسمت های موتور و گیربکس آن است. از مهم ترین این خدمات تعمیر موتور بنز E250 و تعمیر گیربکس E250 است. تعمیرکاران این تعمیرگاه تجربه و تخصص بسیار زیادی در زمینه تعمیرات مرسدس بنز در مدل های مختلف دارند.

در ادامه مطلب تعمیر بنز E250 در فیکس آپ کار مطالعه خواهید کرد:

مرسدس بنز E250

تعمیرگاه مرسدس بنز E250 - تعمیر بنز ای 250 در تهران - فیکس آپ کار
تعمیرگاه مرسدس بنز E250 – تعمیر بنز ای 250 در تهران – فیکس آپ کار

مرسدس بنز E250 یکی از مدل های مرسدس بنز کلاس E می باشد که از سال 1953 در خط تولید این خودروسازی آلمانی قرار گرفت. در اصل این کلاس ها نشان می دهد که هر خودرو چه ساختاری در قسمت فنی بخصوص موتور خود دارد. به این شکل است که کلاس ها به این شکل نام گذاری و تفکیک شدند. مرسدس بنز E250 نیز از نسل چهارم کلاس ای در این خودروسازی است.

مرسدس بنز ای 250 از سال های 2009 تا 2016 تولید می شد و صادرات فراوانی به تمام نقاط دنیا داشت. این نسل از مرسدس بنز کلاس ای توانست به محبوبیت زیادی برسد و به همین جهت مدل های مختلفی در شکل های گوناگون از آن تولید شد. محبوب ترین این تغییرات در حالت چهار درب و دو درب یا به اصطلاح کوپه آن بود.

مرسدس بنز E250 در همان ابتدای تولید خود در کلاس سدان وارداتی به کشور ایران هم داشت. البته در حال حاضر خیلی شاهد تردد این خودرو ها بدلیل محدودیت واردات نیستیم. این خودرو دارای موتور با حجم های 1.8 و 2 لیتری است و گیربکس های خودکار دارد. همچنین از نقاط مثبت مرسدس بنز E250 گیربکس ترونیک و ترونیک پلاس آن ها می باشد.

تعمیرگاه مرسدس بنز E250

فیکس آپ کار بعنوان یک تعمیرگاه مرسدس بنز بیش از ده سال سابقه فعالیت دارد. این تعمیرگاه سالهاست که خدمات تعمیر بنز را انجام می دهد و تجربه زیادی در آن دارد. فیکس آپ کار با استفاده از تعمیرکاران با تجربه خود در زمینه تعمیرات خودروهای خارجی فعالیت می کند. تمامی قسمت های خودرو در تعمیرگاه مرسدس بنز E250 بررسی و تعمیر می شوند.

بدلیل عدم همکاری بین کشور ها و نبود نمایندگی های رسمی در کشور، تعمیر بنز E250 بعضاً فرایندی دشوار برای مالکین این خودرو است. پیدا کردن یک تعمیرگاه متخصص که کاملاً بتواند مشکلات را یافته و آن ها را تعمیر کند شاید به ظاهر سخت نباشد. اما از طرف دیگر تعمیرگاه مرسدس بنز E250 در کشور بخصوص شهرستان ها به ندرت یافت می شود. به همین جهت این تعمیرگاه از تمام شهر های کشور خدمات تعمیرگاه مرسدس بنز E250 را ارائه می دهد.

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

تعمیر بنز E250 در تهران

مجموعه تعمیرگاه بنز فیکس آپ کار که در تهرانپارس واقع شده است، خدمات کاملی برای تعمیر بنز E250 در تهران ارائه می دهد. این تعمیرگاه با هدف بهبود شرایط برای تعمیر خودروهای خارجی، تعمیرکاران متخصص و حرفه ای در محوطه خود دارد که قادر به تعمیر بنز E250 در تهران هستند. این تعمیرگاه با سابقه فعالیت بسیار زیاد تجربه زیادی در تعمیر انواع خودروهای بنز کلاس ای دارد.

مالکین خودروهای بنز مدل ای 250 که در شهر تهران و اطراف آن ساکن هستند می توانند بصورت حضوری به تعمیرگاه بنز فیکس آپ کار مراجعه کنند. در این تعمیرگاه پس از شنیده های مالک، تعمیرکاران مشاوره رایگان جهت تعمیر بنز E250 در تهران را ارائه می دهند. همچنین افرادی که خارج از شهر تهران هستند می توانند با هماهنگی قبلی مراجعه کنند.

تعمیر موتور بنز E250

تعمیر موتور بنز E250 - تعمیر موتور مرسدس بنز ای 250 - فیکس آپ کار
تعمیر موتور بنز E250 – تعمیر موتور مرسدس بنز ای 250 – فیکس آپ کار

خودرو مرسدس بنز e250 در مدل های 2014 تا 2016 دارای یک موتور با حجم 2 لیتر و پیشرانه 4 سلیندر توربرو شارز است. این موتور 211 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور دارد که برای یک خودرو سدان مشخصات بسیار مناسبی است. با توجه به این که این مدل از خودرو ها کمی قدیمی تر است به نسبت کارکرد و نحوه نگهداری به مروز زمان دچار مشکلاتی می شوند.

مشکلاتی که در موتور بنز E250 رخ می دهد متفاوت است و هر یک اختلالی در عملکرد آن ایجاد می کند که نیازمند تعمیر موتور خودرو بنز E250 است. این تعمیرات به این صورت انجام می شود که ابتدا موتور بنز ای 250 مورد تست و عیب یابی قرار می گیرد. این عیب یابی باعث می شود تا تمام مشکلات موتور بنز E250 علاوه بر گفته های مالک خودرو مشخص شوند.

مشکلات قابل رفع موتور مرسدس بنز ای 250

از مشکلات مختلفی که در قسمت موتور بنز کلاس ای بخصوص مدل 250 رخ می دهد به شکل های مختلفی هستند. هر یک از این مشکلات اختلالاتی در عملکرد موتور این خودرو ایجاد می کنند. این اختلالات که در تعمیر موتور بنز E250 رفع می شود مختصراً به شکل زیر است:

  1. روشن شدن چراغ چک موتور
  2. لرزش در اتاق و فرمان بدلیل وجود مشکل در پایه های موتور
  3. وجود سر و صدا از قسمت موتور خودرو
  4. بودی بد و روغن ریزی از موتور بنز ای 250
  5. عدم سرعت و شتاب کافی در آغاز و حین حرکت
  6. خروج دود های رنگی از اگزوز
  7. وجود مشکل در کاتالیزور
  8. مشکلات مرتبط با سر سیلندر
  9. مشکلات پیستون و سوپاپ ها
  10. مشکل داغ شدن و جوش آوردن موتور بنز E250

تعمیر گیربکس بنز E250

تعمیر گیربکس بنز E250 - تعمیر گیربکس مرسدس بنز ای 250 - فیکس آپ کار
تعمیر گیربکس بنز E250 – تعمیر گیربکس مرسدس بنز ای 250 – فیکس آپ کار

مرسدس بنز E250 دارای یک گیربکس 7 دنده اتوماتیک ترونیک دارد که بصورت دیفرانیسل عقب عمل می کند. این گیربکس تطابق بسیار خوبی با موتور خودرو دارد و عملکرد خوبی را ارائه می دهد. گیربکس این خودرو وظیفه انتقال نیرو به چرخ ها و در نهایت حرکت خودرو را بر عهده دارد. علائم مختلفی وجود دارد که باعث خرابی آن و نیاز به تعمیر گیربکس بنز E250 دارد.

یکی از خدمات تعمیر بنز E250 در فیکس آپ کار، تعمیر گیربکس خودرو بنز E250 است. این تعمیرات بر اساس مشکلاتی که برای گیربکس بنز رخ می دهد انجام می شود. تعمیرات کاملاً تخصصی و اساسی انجام می شوند و پیش و پس از تعمیرات تست و عیب یابی صورت می گیرد. شایان ذکر است که مالکین این خودرو ها بدانند که در صورت مواجه به علام خرابی گیربکس سریعاً به تعمیرگاه متخصص مراجعه کنند.

مشکلات قابل رفع گیربکس مرسدس بنز ای 250

علائمی که می تواند مشخص کند گیربکس دچار مشکل شده است موارد مشخصی هستند. در صورتی که مالک خودرو با این علائم مواجه شود باید خودروی خود را جهت تعمیر گیربکس E250 به تعمیرگاه ببرد. در ادامه برخی از این علائم که نشان می دهد گیربکس دچار مشکل است را شرح می دهی.

  1. وجود روغن ریزی از قسمت گیربکس
  2. خرابی در ماژول کنترل گیربکس و دسته سیم آن
  3. وجود سر و صدا در حالت آماده به کار و حین حرکت از گیربکس
  4. عدم تعویض دنده و عدم حرکت در حالت درایو و دنده عقب
  5. وجود خطای گیربکس در دیاگ های حرفه ای
  6. مشکل تقه زدن گیربکس و گاز هرز خوردن
  7. رفتن دنده به حالت اضطراری برای مراجعه به تعمیرگاه بنز E250
  8. و مشکلات مشابهی که ممکن است راننده در حین حرکت آن ها را تجربه کند

تعمیر جلوبندی مرسدس بنز E250

تعمیر جلوبندی بنز E250 - تعمیر جلوبندی مرسدس بنز ای 250 - فیکس آپ کار
تعمیر جلوبندی بنز E250 – تعمیر جلوبندی مرسدس بنز ای 250 – فیکس آپ کار

جلوبندی یکی از قسمت های بسیار مهم در سیستم تعلیق خودرو به حساب می آید. همینطور یکی از حساس ترین قسمت هایی که بیشتر نیاز به نگهداری و دقت در استفاده دارد جلوبندی می باشد. با توجه به این که محور محرک این خودرو دیفرانسیل عقب می باشد، نسبتاً جلوبندی مناسب تر با طول عمر بیشتری دارد. اما پس از مدتی در هر صورت نیاز به تعمیر جلوبندی خودرو مرسدس بنز E250 می باشد.

یکی از خدمات دیگری که در تعمیر بنز E250 ارائه می شود، تعمیر جلوبندی مرسدس بنز E250 می باشد. در این خدمات جلوبندی مرسدس بنز ای 250 مورد تست و عیب یابی قرار می گیرد. با توجه به این که اکثر قطعات جلوبندی خودرو لوازم مصرفی هستند نیازمند چک شدن دوره ای دارد که جزء خدمات سرویس دوره ای بنز ای 250 هم می شود.

مشکلات قابل رفع جلوبندی مرسدس بنز ای 250

تا جایی که امکان داشته باشد در تعمیر جلوبندی مرسدس بنز E250 قطعات مورد تعمیر قرار می گیرند. در غیر اینصورت با استفاده از خدمات لوازم استوک بنز E250 این قطعات تهیه و تامین می شوند. مشکلاتی که باید در قسمت جلوبندی خودرو آن ها را جدی گرفت و به تعمیرگاه بنز E250 مراجعه کرد مختصراً موارد زیر هستند.

  1. وجود لرزش و سر و صدا در قسمت جلویی خودرو
  2. انحراف به چپ و راست حین حرکت
  3. لرزش و انحراف در قسمت فرمان خودرو بنز E250
  4. لاستیک سایی و خرابی لاستیک به مرور زمان پس از تعویض
  5. تقه زدن حین دور زدن کامل بدلیل خرابی پلوس و سیبک ها
  6. مشکلات مختلف بدلیل تنظیم نبودن جلوبندی و لاستیک ها

سرویس دوره ای بنز ای 250

سرویس دوره ای یکی دیگر از خدمات تعمیر مرسدس بنز E250 در فیکس آپ کار می باشد. در سرویس دوره ای این خودرو تعویضی ها مثل روغن و فیلترهای آن و صافی بنزین و موارد مشابه دیگر بررسی و تعویض می شوند. اما از دیگر خدمات سرویس دوره ای بنز ای 250 بررسی کامل خودرو است. کمتر در سرویس دوره ای موارد انجام می شود و ممکن است از مشکلاتی در آینده گریبان گیرتان می شود زودتر آگاه شوید.

تعمیرکاران این تعمیرگاه بنز E250 در تهران تمامی قسمت های فنی و ظاهری خودرو را مورد بررسی و عیب یابی قرار می دهند. در نهایت گزارشی جهت سلامت خودرو به مالک آن داده می شود و در صورت تایید ایشان تعمیر بنز E250 انجام می شود. این سرویس های دوره ای و انجام تعمیرات زود هنگام باعث صرفحه جویی در هزینه های نگهداری خودرو مرسدس بنز ای 250 می شود.

نصب آپشن بنز E250 - نصب و تعمیر آپشن مرسدس بنز ای 250 - فیکس آپ کار
نصب آپشن بنز E250 – نصب و تعمیر آپشن مرسدس بنز ای 250 – فیکس آپ کار

نصب آپشن مرسدس بنز ای 250

خودروهای مرسدس بنز بخصوص در مدل های جدیدتر جزء خودروهای لوکس و پر آپشن حساب می شوند. اما در مدل های قدیمی تر که مرسدس بنز ای 250 هم شامل آن می شود آپشن های روز فعلی وجود ندارد. این مسئله باعث می شود تا در فیکس آپ کار در زمینه تعمیر مرسدس بنز E250 خدمات نصب آپشن نیز وجود داشته باشد.

در این خدمات آپشن هایی که مشکل داشته باشد در قسمت برق خودرو در این تعمیرگاه مورد تایید قرار می گیرند. همچنان امکان تعویض آپشن های مختلف با آپشن های مشابه یا بروز تر وجود دارد که باعث می شود خودرو از نظر امکانات بروز تر شود. یکی دیگر از این خدمات افزودن آپشن جدید می باشد که بستگی به درخواست مالک خودرو دارد.

آپشن های پیشفرض مرسدس بنز ای 250

آپشن هایی بصورت پیشفرض یا کارخانه ای در این خودرو وجود دارد. این آپشن ها ممکن است در مدل های مختلف بنز ای 250 کمی متفاوت باشد. لیستی از این آپشن ها تهیه کردیم تا بتوانید از آن ها آگاه شوید و بدانید که تمامی این آپشن ها مورد تعمیر و تعویض قرار می گیرد.

  1.  کروز کنترل و کنترل کشش و پایداری
  2. چهار حالت رانندگی اکو، کامفورت، اسپرت، اسپرت پلاس
  3. دارای تعلیق هوشمند
  4. سنسورهای جلو، عقب، باران و فشار باد تایر
  5. ترمز ضد قفل و کمکی
  6. سیستم توزیع ترمز هوشمند
  7. ترمز پارک برقی و اتوهلد
  8. دی لایت و اتولایت
  9. چراغ چرخشی و چراغ شور
  10. دارای نورپردازی سه حالته سفارشی
  11. سیستم صوتی حرفه ای و تشخیص صدا
  12. نویگیشن و هدآپ
  13. دوربین دنده عقب
  14. دارای 9 ایربگ و ایربگ زانویی راننده
  15. ایربگ های جانبی جلو و عقب
  16. دارای وکیوم کمربند
  17. ورود بدون کلید و کلیس استارتر
  18. سیستم تهویه اتوماتیک جلو و عقب
  19. صندلی های جلو برقی 12 حالته
  20. روکش صندلی چرم و ایزوفیکس صندلی
  21. تریم چوبی و ساعت آنالوگ
  22. آینه عقب الکتروکرومیک
  23. آینه های برقی و تاشو
  24. آینه های جانبی گرم کن
  25. دارای سانروف

لوازم استوک بنز E250

لوازم استوک بنز E250 - وسایل استوک مرسدس بنز ای 250 - فیکس آپ کار
لوازم استوک بنز E250 – وسایل استوک مرسدس بنز ای 250 – فیکس آپ کار

افرادی که بعنوان مالک این خودرو هاستند می دانند که چه چالش هایی در تعمیر مرسدس بنز E250 بر سر راه آن ها وجود دارد. یکی از چالش های همیشگی نبود لوازم جهت تعویض آن ها می باشد. حتی اگر بعضاً این لوازم یافت شود هم قیمت های بسیار بالایی دارند. به همین جهت اکثراً بدنبال لوازم استوک بنز E250 هستند. هزینه کمتر، دریافت راحت تر و اطمینان بیشتری در این لوازم استوک وجود دارد.

فیکس آپ کار بعنوان تعمیرگاه بنز E250 در تهران این لوازم استوک را از کمپانی های معتبر بدون واسطه وارد می کند. تمامی لوازم استوک بنز E250 اصل یا اورجینال می باشد و تمام آن ها دارای سلامت فیزیکی و فنی هستند. این لوازم استوک پیش از ارائه توسط کارشناس مربوطه مورد بررسی قرار می گیرد و سپس به مشتری ارائه می شود.

همچنین مسئله مهمی که در لوازم استوک بنز E250 وجود دارد این است که این تعمیرگاه تمام آن ها را ضمانت می کند. در نهایت امکان تعویض یا نصب لوازم استوک بنز ای 250 در این تعمیرگاه توسط کارشناسان و تعمیرکاران وجود دارد. در صورت نیاز پس از آن که لوازم استوک جدید نصب شد امکان بررسی عملکرد آن نیز وجود دارد.

لوازم استوک قابل ارائه برای بنز E250

همانطور که می دانید یک خودرو از لوازم و قطعات بسیار زیادی تشکیل شده است. تعمیرگاه فیکس آپ کار سعی می کند تا اکثر این قطعات را بعنوان لوازم استوک بنز E250 برای مالکین این خودرو ها ارائه دهد. از بزرگترین لوازم تا کوچکترین آن ها را در این تعمیرگاه ارائه می دهیم. در ادامه برخی از این لوازم استوک مرسدس بنز E250 را لیست می کنیم.

  1. موتور استوک خودرو بنز E250
  2. گیربکس استوک بنز E250
  3. داشبورد کامل بنز
  4. قطعات بدنه شامل اتاق، درب ها سرنشینان و صندوق و کاپوت
  5. تمامی آپشن های موجود در اتاق خودرو
  6. و تمام قطعات مربوط به خودروی مرسدس بنز ای 250

صافکاری و نقاشی بنز ای 250

یکی دیگر از صد ها خدمات این تعمیرگاه در تعمیرات بنز E250 صافکاری و نقاشی این خودرو ها است. صافکاری بدون رنگ یا صافکاری PDR از خدمات صافکاری می باشد. رنگ آمیزی کامل یا بخشی از خودرو و همچنین لیسه کاری نیز قابل انجام است. همچنین یکی از مهم ترین خدمات صافکاری و نقاشی بنز ای 250 دیتیلینگ خودرو می باشد که بصورت کامل در این مجموعه انجام می شود.

خدمات صافکاری و نقاشی بنز ای 250 و همچنین دیتیلینگ خودرو با هزینه و زمان بسیار مناسب به دارندگان این خودرو ها ارائه می شود. این خدمات توسط کارشناسان حرفه ای و با تجربه با بروزترین ابزارهای موجود انجام می شود و بیشتری دقت را در انجام این امور خواهند داشت. مالکین خودرو مرسدس بنز E250 می توانند با حضوری فیزیکی در این تعمیرگاه از مشاوره رایگان نیز استفاده کنند.