تعمیر تویوتا پرادو یکی از خدمات تعمیر تویوتا در تهران است که تعمیرات تخصصی موتور و گیربکس و جلوبندی را انجام می دهد. تعمیر پرادو در این تعمیرگاه بصورت کاملاً حرفه ای و تضمینی انجام می شود و شامل تمام قسمت های فنی خودرو می باشد. این تعمیرگاه با داشتن تعمیرکاران و کارشناسان با تجربه و متخصص هر گونه مشکلات موجود در پرادو را تعمیر می کند.

تعمیرات خودروهای خارجی از تخصصی ترین خدمات این تعمیرگاه می باشد که در خصوص خودروهای پرادو تعمیر تویوتا پرادو نیز ارائه می شود. این خودرو ها بدلیل ساختار متفاوت از خودروهای داخلی نیازمند تعمیرگاه خودروهای خارجی هستند که بصورت تخصصی و حرفه ای تعمیرات را انجام دهند. در فیکس آپ کار تمامی خدمات برای تعمیر پرادو بطور کامل ارائه می گردد.

در ادامه مطلب تعمیر تویوتا پرادو در فیکس آپ کار مطالعه خواهید کرد:

  1. تویوتا پرادو
  2. تعمیرگاه پرادو
  3. تعمیر تویوتا پرادو در تهران
  4. تعمیر موتور تویوتا پرادو
    1. علائم خرابی موتور پرادو
      1. روغن سوزی از ناحیه موتور خودرو پرادو
      2. مشکل یاتاقان زدن موتور پرادو
      3. خرابی کاتالیزور پرادو
      4. رفع مشکل سر سیلندر
    2. تنظیم موتور پرادو
  5. تعمیر گیربکس پرادو
    1. علائم خرابی گیربکس پرادو
    2. دلایل خرابی گیربکس پرادو
  6. تعمیر جلوبندی تویوتا پرادو
    1. علائم خرابی جلوبندی پرادو
    2. خدمات تعمیر جلوبندی پرادو
  7. سرویس دوره ای تویوتا لندکروز پرادو
  8. نصب آپشن تویوتا پرادو
  9. لوازم استوک پرادو
  10. صافکاری نقاشی پرادو

تویوتا پرادو

تعمیر تویوتا پرادو - تعمیرگاه پرادو - فیکس آپ کار
تعمیر تویوتا پرادو – تعمیرگاه پرادو – فیکس آپ کار

خودرو تویوتا پرادو یا به نام دیگر تویوتا لندکروز پرادو و یا به اصطلاح انگلیسی Toyota Land Cruiser Prado یک خودرو ژاپنی بسیار محبوب است. این خودرو از سال 1984 تولید و در سال بعد از آن روانه بازار شد که توجه بسیاری از افراد را در سرتاسر دنیا جلب کرد. تویوتا پرادو این خودرو را در SUV متوسط با ظاهر جذاب و امکانات رفاهی مناسب و همچنین مشخصات فنی عالی ارائه داد. این خودرو به سه شکل 6 سیلندر، 6 سیلندر آفرود و آنرود ارائه شده است.

این خودرو که با سری نام های لندکروز در دنیا شناخته هم می شود به مرور زمان توانست تغییراتی زیادی در خود ایجاد کند و به فروش و محبوبیت بیشتری هم برسد. در کشور ایران نیز این خودرو که تنها با نام پرادو شناخته می شود در سال های اولیه واردات زیادی داشت و افراد زیادی آن را تهیه می کردند. اما با توجه به شرایط فعلی دیگر از نسخه های جدید آن خیلی کم وارد کشور شد و زیاد شاهد تردد آن ها نیستیم.

خودرو تویوتا پرادو را می توان یک خودرو شاسی بلند که به دو شکل دو درب و چهار درب دارد شناخت. این خودرو که بدلیل تعلیق بسیار خوب شرایط آفرود مناسبی دارد کاربری های مختلفی را ایجاد کرده است. این خودرو در کشورهای آمریکای شمالی و روسیه نسخه لوکس تری با نام لکسوس جی ایکس دارد و همچنان در زمان انتشار مقاله تعمیر تویوتا پرادو همچنان به تغییر و تولید ادامه می دهد.

تعمیرگاه پرادو

تعمیرگاه های زیادی در تمام شهر های کشور در حال فعالیت هستند که اکثراً خودروهای داخلی را تعمیر می کنند. برخی به اشتباه خودرو پرادو را یک خودرو داخلی می دانند که کاملاً اشتباه است و باید تنها به مراکز تخصصی تعمیرگاه پرادو مراجعه کنند. فیکس آپ کار بعنوان تعمیرگاه پرادو در تهرانپارس فعالیت دارد و خدمات کاملی برای تعمیر پرادو ارائه می دهد.

تعمیرگاه پرادو فیکس آپ کار از تعمیرکاران و متخصصان حرفه ای و با تجربه ای تشکیل می شود که به ساختار خودرو پرادو کاملاً مسلط هستند. خودروهای پرادو که در کشور ایران موجود هستند اکثراً در مدل های قدیمی تر موجود اند که به مرور زمان دچار مشکلاتی می شوند و نیازمند مراجعه به تعمیرگاه پرادو هستند. در این تعمیرگاه تویوتا پرادو تمامی مشکلات موجود در این خودرو شناسایی و رفع می شوند تا وضعیت سلامت بهتری پیدا کنند.

یکی از موارد مهمی که در تعمیرگاه پرادو فیکس آپ کار وجود دارد این است که عیب یابی دقیقی روی قسمت های مختلف پرادو انجام می شود و با دقت بسیار زیادی جهت رفع آن ها صورت می گیرد. این مشکلات می تواند در قسمت موتور، گیربکس و جلوبندی و سیستم تعلیق این خودرو باشد. در ادامه به مواردی مثل تعمیر موتور پرادو و تعمیر گیربکس پرادو اشاره خواهیم داشت.

تعمیر تویوتا پرادو در تهران

تعمیر پرادو - تعمیرگاه تویوتا پرادو - فیکس آپ کار
تعمیر پرادو – تعمیرگاه تویوتا پرادو – فیکس آپ کار

یکی از موارد مهمی که در تعمیرگاه های تخصصی تعمیر خودرو در تهران وجود دارد، تعمیر تویوتا پرادو در تهران است. اکثراً شاهد تردد این خودرو ها در شهر تهران هستیم و مالکین این خودرو ها بیشتر بدنبال تعمیر تویوتا پرادو در تهران هستند تا بتوانند خدمات تعمیر پرادو را دریافت کنند. فیکس آپ کار بعنوان تعمیرگاه تویوتا پرادو در تهرانپارس فعالیت می کند و به تمام دارندگان این خودرو ها در تمام کشور خدمات ارائه می دهد.

تعمیر تویوتا پرادو در تهران با هزینه و زمان مناسبی انجام می شود که باعث می شود مراجعه کنندگان بیشتری به این تعمیرگاه تویوتا پرادو مراجعه کنند. این مجموعه با داشتن کارشناسان حرفه ای و ارائه لوازم استوک پرادو تعمیر و تعویض قطعات مختلف را می پذیرد. این تعمیرات شامل تعمیر موتور پرادو، تعمیر گیربکس پرادو و تعمیر جلوبندی پرادو می باشد.

افرادی که ساکن شهر تهران و حومه هستند می توانند همه روزه به جز روز های تعطیل با مراجعه حضوری از مشاوره رایگان تعمیر تویوتا پرادو  استفاده کنند. همچنین افرادی که خارج از شهر تهران هستند می توانند بصورت تلفنی با این مرکز تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند و برای مراجعه حضوری خود زمان مشخصی را تعیین کنند.

تعمیر موتور تویوتا پرادو

یکی از مهم ترین خدماتی که در تعمیر تویوتا پرادو ارائه می شود، تعمیر موتور تویوتا پرادو است. تویوتا پرادو دارای در مدل های 2010 تا 2013 دارای یک موتور 4 لیتری 6 سیلندر می باشد یک موتور بسیار بزرگ و قدرتمندی به حساب می آید.  این موتور 271 اسب‌ بخار قدرت و 381 نیوتون متر گشتاور دارد که می تواند شتابی برابر با 9 ثانیه داشته باشد. این موتور را می توان یک موتور بسیار عالی برای این خودرو از تویوتا در نظر گرفت.

بسیاری از افراد با توجه به این که موتور این خودرو را عالی می دانند که همینطور هم هست، فشار زیادی بخصوص در موارد آفرود به آن می آورند. این فشاری که به این خودرو و موتور آن وارد می شود صدمات زیادی میزند. همچنین از طرفی دیگر موتور این خودرو ها بدلیل مدت زمان زیادی که از عمر آن ها گذشته بدلیل عدم رسیدگی پس از مدتی نیازمند تعمیر موتور تویوتا پرادو دارد.

باید این مورد را در نظر گرفت که هر چه موتور یک خودرو بزرگتر و قوی تر باشد، پیچیدگی های بیشتری در خود دارد و نیازمند رسیدگی های لازم است. تعمیر موتور تویوتا پرادو کار دشواری است و هر تعمیرگاه تویوتا پرادو نمی تواند از پس آن بر بیاید. این تعمیرگاه با ضمانت و خیالی آسوده برایتان تعمیر موتور تویوتا پرادو را انجام می دهد. به همین جهت دارندگان این خودرو باید به تعمیرگاهی که مراجعه می کنند دقت زیادی داشته باشند.

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

علائم خرابی موتور پرادو

موتور خودرو تویوتا پرادو هم مانند بسیاری از خودروهای دنیا به مرور زمان دچار مشکلاتی می شود و نیازمند تعمیر موتور تویوتا پرادو می باشد. مشکلات مختلفی می تواند ایجاد شود تا به این پی ببریم موتور خودرو مشکل دارد و باید به تعمیرگاه تویوتا پرادو مراجعه کنیم. اما در این بین باید به علائم خرابی موتور پرادو دقت داشته باشیم که زودتر متوجه خرابی ها شویم و در نهایت هم زودتر به تعمیرگاه پرادو برویم. در ادامه برخی از این علائم خرابی موتور پرادو را خواهیم دید.

تعمیر موتور تویوتا پرادو - تعمیرگاه موتور پرادو - فیکس آپ کار
تعمیر موتور تویوتا پرادو – تعمیرگاه موتور پرادو – فیکس آپ کار
روغن سوزی از ناحیه موتور خودرو پرادو

یکی از شایع ترین مشکلات موتور پرادو روغن سوزی از این ناحیه می باشد. به راحتی می توان به این مسئله با بوی بد روغن سوخته از سوی اگزوز و موتور مطلع شویم که این مشکل رخ داده است. روغن سوزی موتور پرادو می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که تنها با باز کردن کامل آن مشخص می شود.

مشکل یاتاقان زدن موتور پرادو

یکی دیگر از مشکلاتی که زیاد در موتور پرادو رخ می دهد به اصطلاح یاتاقان زدن آن است. در صورتی که موتور پرادو یاتاقان بزند باید بطور کامل موتور باز شود و برخی قطعات تعویض و تعمیر شوند. یکی از دلایلی که باعث این رخداد می شود استفاده از روغن های نامرغوب و همچنین عدم تعویض به موقع آن است.

خرابی کاتالیزور پرادو

کاتالیزور یک قطعه مهم در خودروها است که متاسفانه برخی بدلایل مختلف و باورهای اشتباه در صورت خرابی آن را به جای تعویض، حذف می کنند. خرابی کاتالیزور در حین استارت خودرو در صورت سلامت بخش های مرتبط با آن، صدای عجیبی ایجاد می کند که خرابی کاتالیزور را نشان می دهد. با خدمات لوازم استوک پرادو، این قطعه قابل تهیه و تعویض در تعمیرگاه پرادو فیکس آپ کار می باشد.

رفع مشکل سر سیلندر

سر سیلندر موتور پرادو در برخی موارد مختلف بدلیل فشارهایی که وارد می شود و خرابی قسمت های مرتبط ایجاد می شود. سر سیلندر موتور باید در خدمات تعمیر موتور تویوتا پرادو انجام شود. در شرایطی نیازمند تعمیر و تعویض این قطعه در موتور می باشد و حتماً باید در اولین فرصت انجام شود.

تنظیم موتور پرادو

یکی از خدمات مهمی که می توان برای موتور پرادو در نظر داشت، تنظیم موتور آن است. شاید در نگاه اول مسئله مهمی نباشد اما در عملکرد موتو نقش مهمی دارد. سرویس شمع و وایر و انژکتور ها، تست عملکرد موتور و انجام دیاگ می تواند تا حد زیادی از مراجعه به تعمیرگاه جهت تعمیر موتور تویوتا پرادو جلوگیری کند.

تعمیر گیربکس پرادو

تعمیر گیربکس تویوتا پرادو - تعمیرگاه گیربکس پرادو - فیکس آپ کار
تعمیر گیربکس تویوتا پرادو – تعمیرگاه گیربکس پرادو – فیکس آپ کار

خودرو تویوتا پرادو دارای یک گیربکس 5 دنده اتوماتیک می باشد که در دو حالت معمولی و اسپرت فعالیت می کند. این گیربکس هماهنگی خوبی با موتور حجیم این خودرو دارد و می توان آن را به عنوان یک گیربکس حرفه ای دانست. این گیربکس های خودکار در صورت عدم رسیدگی به مشکلات و علائم خرابی هایی که دارند در طول مدت زمان نه چندان زیاد دچار مشکلاتی خواهند شد و نیازمند تعمیر گیربکس پرادو هستند.

مسئله مهمی که در گیربکس های خودکار خودروهای شاسی بلند وجود دارد این است که با آن باید مراعات شود. زیرا یک خودروی شاسی بلند وزن زیادی دارد و بسته به موتوری که دارد ممکن است فشار زیادی را به خود تحمیل کند. لذا در صورتی که این موارد رعایت نشوند مالک خودرو باید آن را جهت تعمیر گیربکس پرادو به یک تعمیرگاه تویوتا ببرد.

در تعمیرگاه تویوتا پرادو فیکس آپ کار، خدمات کاملی جهت تعمیر گیربکس پرادو داده می شود. این خدمات توسط تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه این مرکز صورت می گیرد. هر مشکلی که در گیربکس این خودرو ها وجود داشته باشد معمولاً قابل تعمیر می باشد. همچنین امکان تعویض یک گیربکس در خدمات لوازم استوک پرادو ارائه می شود.

علائم خرابی گیربکس پرادو

هر قسمتی از یک خودرو زمانی که به خرابی می رسد، پیش از آن علائمی را مبنی بر این موضوع داشته است. این علائم نشان می دهند که خودرو مشکلاتی را تجربه می کند که قرار است خرابی هایی را به بار آورد. با توجه به این علائم خرابی گیربکس پرادو می توان تا حد زیادی از خسارات سنگین جلوگیری کرد. در ادامه به برخی از این علائم خرابی گیربکس پرادو اشاره می کنیم.

  • روغن ریزی در ناحیه گیربکس پرادو
  • وجود سر و صدا و لرزش از این ناحیه
  • عدم جا رفتن دنده تویوتا پرادو
  • عدم حرکت پرادو در دنده درایو
  • عدم شتاب کافی پس از تعویض دنده

دلایل خرابی گیربکس پرادو

پیشتر در رابطه با علائم خرابی گیربکس پرادو صحبت کردیم، اما دلایل این خرابی ها از عوامل مهم در نگهداری تویوتا پرادو هستند. تا زمانی که دلایل و علائم خرابی گیربکس پرادو را بشناسیم می توانیم تا حد بسیار زیادی از مراجعه به تعمیرگاه جهت تعمیر گیربکس پرادو خودداری کنیم. از دلایل خرابی گیربکس پرادو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • عدم تعویض روغن گیربکس
  • فشار از سوی پدال پس از تعویض دنده
  • وجود فشار در شرایط ناهموار جهت حرکت خودرو
  • عدم توجه به هر گونه اختلال در عملکرد گیربکس پرادو

تعمیر جلوبندی تویوتا پرادو

تعمیر جلوبندی تویوتا پرادو - تعمیرگاه جلوبندی پرادو - فیکس آپ کار
تعمیر جلوبندی تویوتا پرادو – تعمیرگاه جلوبندی پرادو – فیکس آپ کار

خودرو تویوتا پرادو دارای دو دیفرانسیل با قفل مرکزی در بخش محور محرک خود است. این سیستم تعلیق باعث شده است تا با یک خودروی مستحکم از نظر جلوبندی و تعلیق طرف باشیم. اما با توجه به استفاده های آفرودی و شرایط نا همواری که از آن می شود احتمال خرابی در این قسمت ها بسیار زیاد وجود دارد. تعمیر جلوبندی تویوتا پرادو نیز یکی از خدمات فیکس آپ کار در تعمیر تویوتا پرادو می باشد.

در این تعمیرگاه تعمیر جلوبندی تویوتا پرادو بر اساس مشکلاتی که مالک گزارش می کند ابتدا مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد. از آن جایی که بیشترین قطعات جلوبندی این خودرو از قطعات مصرفی تشکیل شده است، در خدمات لوازم استوک پرادو این قطعات بطور کامل ارائه می شوند. در صورتی که امکان تعمیر قطعات در جلوبندی پرادو وجود داشته باشد انجام می شود، در غیر اینصورت باید تعویض قطعات جلوبندی صورت بگیرد.

از جمله مواردی که در تعمیر جلوبندی تویوتا پرادو انجام میشود، بررسی کامل سیستم جلوبندی است. بعضاً ممکن است مشکلات با هزینه و زمان کم رفع شوند اما در شرایطی ممکن است کاملاً بالعکس باشد. تعمیر جلوبندی تویوتا پرادو توسط جلوبندی ساز حرفه ای خودروهای خارجی انجام می شود و این فرایند طی ضمانتی از سوی این تعمیرگاه پرادو صورت می گیرد.

علائم خرابی جلوبندی پرادو

جلوبندی خودرو یکی از حساس ترین قسمت های یک خودرو می باشد. سیستم تعلیق و جلوبندی هستند که تمام وزن خودرو و چالش های پیش رو را دارند. به همین جهت نیازمند رسیدگی های مداوم و همیشگی دارد تا خسارات سنگینی به پرادو وارد نکند. در ادامه برخی علائم خرابی جلوبندی پرادرو را لیست کرده ایم:

  • وجود سر و صدا در جلوبندی پرادو
  • وجود لرزش در جلوبندی تویوتا پرادو
  • انحراف در حین حرکت به چپ و راست
  • لاستیک سایی چرخ های جلوی پرادو

خدمات تعمیر جلوبندی پرادو

فیکس آپ کار بعنوان یک تعمیرگاه پرادو فرایند تعمیر جلوبندی پرادو را با هزینه و زمان مناسب آسان تر کرده است. پس از عیب یابی انجام شده در سیستم تعلیق و جلوبندی تویوتا پرادو، موارد بطور کامل بررسی می شوند. در این تست و عیب یابی تمام مشکلات خود را نشان می دهند و فرایند تعمیر جلوبندی پرادو آغاز می شود. پس از اتمام کار تعمیر جلوبندی پرادو، مجدد تست روی این قسمت ها صورت می گیرد.

خدمات تعمیر جلوبندی پرادو که در تعمیرگاه تویوتا پرادو ارائه می شود، شامل تمام قسمت های جلوبندی آن می باشد. تعمیر و همچنین تعویض قطعات مصرفی از مهم ترین خدمات تعمیر جلوبندی پرادو است. رفع سر و صدا و لرزش و همچنین مشکلات لاستیک سایی و همچنین انحراف خودرو در این مباحث بطور کامل انجام می گیرد.

سرویس دوره ای تویوتا لندکروز پرادو

یکی دیگر از خدمات فیکس آپ کار در زمینه تعمیر تویوتا پرادو، سرویس دوره ای تویوتا لندکروز پرادو  می باشد. سرویس دوره ای علاوه بر آن که تعویض روغن و فیلترهای هوا را انجام می دهد، تمام خودرو را از تمام نظر مورد بررسی قرار می دهد. هدف از این بررسی ها شناسایی قسمت هایی از خودرو است که دچار مشکل هستند اما هنوز علائمی از خود نشان نداده اند.

با سرویس دوره ای تویوتا لندکروز هزینه نگداری این خودرو بسیار کاهش میابد. به این شکل که زودتر از هر زمانی متوجه وضعیت سلامت خودرو می شویم و اگر قسمتی مشکلی داشته باشد آن را رفع می کنیم. با توجه به این که تویوتا لندکروز پرادو یک خودرو هزینه بر است، با سرویس دوره ای می توان به شکل قابل توجهی در نگهداری این خودرو صرفه جویی کرد.

نصب آپشن تویوتا پرادو

نصب آپشن تویوتا پرادو را می توان از خدمات برق تعمیرگاه تویوتا پرادو فیکس آپ کار دانست. این مجموعه با استفاده از کارشناسان برق خودرو خود هر گونه موارد مرتبط با این مبحث را هندل می کند. تویوتا پرادو بخصوص در مدل های اولیه خود خیلی امکانات رفاهی امروزی را در خود نداشته است. البته که در مدل های جدید اخیر یک خودروی فول آپشن به حساب می آید.

به همین جهت خدماتی در نصب آپشن تویوتا پرادو داده می شود تا مالک آن بتواند از خودروی خود بیشترین لذت را ببرد. امکان نصب آپشن های جدید روی تویوتا پرادو وجود دارد. در صورتی که آپشن های این خودرو به مرور زمان خراب بشوند، امکان تعمیر این آپشن ها وجود دارد. علاوه بر آن امکان بروزرسانی آپشن های قدیمی با آپشن های جدید میسر است. در ادامه برخی آپشن های تویوتا پرادو که بصورت کارخانه ای روی ان نصب شده است را خواهیم دید.

  • نصب آپشن تویوتا پرادو - تعمیر آپشن پرادو - فیکس آپ کار
    نصب آپشن تویوتا پرادو – تعمیر آپشن پرادو – فیکس آپ کار

    دارای کروز کنترل

  • کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری
  • کنترل کشش و پایداری
  • دارای سنسور عقب
  • توزیع نیروی ترمز
  • ترمز ضد قفل و کمکی
  • چراغ مه شکن جلو
  • فرمان هیدرولیکی با دکمه های کنترلی
  • فرمان حساس به سرعت
  • دارای صفحه نمایش(آپشن جداگانه)
  • دارای سیستم صوتی حرفه ای با 9 بلندگو
  • دارای دو ایربگ راننده و سرنشین
  • ورود بدون کلید و استارت دکمه ای
  • سیستم تهویه اتومات و کول باکس
  • صندلی های دستی چرم
  • دارای ایزوفیکس صندلی
  • آینه تاشو برقی
  • آینه جانبی گرمکن
  • دارای سانروف و شیشه دودی

لوازم استوک پرادو

خدمات تمام نشدنی تعمیر پرادو در فیکس آپ کار شامل لوازم استوک پرادو نیز می باشد. این خودرو ها بدلیل ممنوعیت واردات و عدم نمایندگی رسمی در کشور مشکلات قطعات یدکی را دارند. این مسئله باعث شده است تا در تعمیرگاه پرادو در تعمیرات این خودرو ها مشکلات زیادی ایجاد شود. البته این مشکلات در تعمیرگاه فیکس آپ کار وجود ندارد، زیرا خود وارد کننده لوازم استوک پرادو می باشد.

لوازم استوک تویوتا پرادو - وسایل استوک پرادو - فیکس آپ کار
لوازم استوک تویوتا پرادو – وسایل استوک پرادو – فیکس آپ کار

فیکس آپ کار بدون هیچ گونه واسطه ای لوازم استوک پرادو را از کمپانی های معتبر خارجی تهیه و آن ها را وارد می کند. به همین دلیل هزینه و زمان برای یک قطعه استوک پرادو بسیار مناسب تر می شود. این لوازم استوک تویوتا پرادو شامل بزرگترین قطعه تا کوچک ترین قطعه برای آن می باشد. در ادامه برخی از لوازم استوک پرادو که قابل تهیه و تامین می باشد لیست شده اند:

  • موتور استوک خودرو پرادو
  • گیربکس استوک پرادو
  • سپر ها و درب های بدنه
  • چراغ استوک پرادو
  • داشبورد کامل تویوتا پرادو
  • درب موتور و درب صندوق استوک پرادو
  • و تمام قطعات دیگر این خودرو

صافکاری نقاشی پرادو

بخشی از محوطه تعمیرگاه تویوتا پرادو در فیکس آپ کار مرتبط با خدمات صافکاری نقاشی و دیتیلینگ خودرو می باشد. صافکاری نقاشی پرادو توسط کارشناسان حرفه ای و با تجربه این تعمیرگاه صورت می گیرد. نقاشی بخش هایی از خودرو یا بصورت کامل، صافکاری بدون رنگ PDR و لیسه گیری و دیتیلینگ خودرو از تمام خدمات این بخش می باشد.

صافکاری PDR بدون رنگ با این ابزار ها جهت ترمیم بدنه خودرو از فرو رفنگی و موج مورد استفاده قرار می گیرد. در کنار آن در صورتی که خط و خش یا بخشی جزئی دارای رنگ پریدگی باشد را توسط لیسه کاری ترمیم می کنیم. این موارد بصورت کاملاً دقیق و حساس انجام می شود تا بهترین نتیجه را در خود داشته باشد.

همچنین بخش دیتیلینگ خودرو در این بخش بصورت کامل در صافکاری نقاشی پرادو خدمات ارائه می دهد. خودرو بطور کامل در دیتیلینگ پرادو رنگ و روی جدیدی به خود می گیرد. دیتیلینگ خودرو با استفاده از جدیدترین ابزار ها و قوی ترین مواد انجام می شوند. خدمات دیتیلینگ خودرو در صافکاری نقاشی پرادو نیز با هزینه و زمان بسیار مناسب ارائه می شود.