تعمیر نیسان ایکس تریل از دیگر خدمات تعمیر خودروهای خارجی فیکس آپ کار می باشد. تعمیرگاه Xtrill شامل تعمیر موتور، گیربکس، جلوبندی، برق و خدمات لوازم استوک آن می باشد که در این مجموعه در تهران ارائه می گردد. تعمیرات نیسان ایکستریل توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه در این مجموعه انجام می شود و شامل ضمانت پس از تعمیر نیز می باشد.

فیکس آپ کار بعنوان یک تعمیرگاه نیسان ایکس تریل با تجربه بسیار بالا در زمینه تعمیرات خودروهای خارجی نیسان فعالیت می کند. این خدمات تعمیر نیسان ایکس تریل بصورت کامل برای این خودرو ارائه می شود و هیچ محدودیتی ندارد. از جمله ویژگی های تعمیرگاه نیسان Xtrill تعمیرات اساسی و تخصصی و همچنین ارائه لوازم استوک آن می باشد.

در ادامه مطلب تعمیر نیسان ایکس تریل فیکس آپ کار مطالعه خواهید کرد:

نیسان X trail

تعمیر نیسان ایکس تریل - تعمیرگاه نیسان Xtrail - فیکس آپ کار
تعمیر نیسان ایکس تریل – تعمیرگاه نیسان Xtrail – فیکس آپ کار

خودرو نیسان ایکس تریل یا Nissan X Trail یک خودرو از برند محبوب نیسان می باشد که از سال 2001 تولید شد و توانست در سال 2017 امتیاز 5 ستاره ایمنی را دریافت کند. این خودرو در کلاس کراس اور طراحی و ساخته شده است و یک نیم شاسی جمع و جور حساب می شود. البته که جثه بزرگ این خودرو کمی خلاف این قضیه را ثابت می کند.

نیسان ایکس تریل پس از مدتی تبدیل به یک خودرو محبوب در کشورهای مختلف شد. همانطور که می دانید خودروهای برند نیسان دارای کیفیت بسیار مناسب و دارای طول عمر بالا می باشد. اما در کشور ایران از این نوع مدل خودرو خیلی وارد نشده است اما تعداد محدودی وجود دارند که هنوز در شهر های مختلف کشور در حال تردد هستند.

نبود نمایندگی رسمی و قطعات یدکی و متخصصین این خودرو در کشور باعث شده است که افراد خیلی بدنبال تهیه یا واردات این خودرو ارزشمند نباشند. اما در برخی مجموعه ها مثل فیکس آپ کار خدمات کاملی برای خودروهای نیسان ایکس تریل ارائه می شود. این مجموعه به طور کامل از تعمیرات و لوازم این خودرو خدمات ارائه می دهد.

تعمیرگاه نیسان ایکس تریل

خودرو نیسان ایکس تریل خودرویی است با ساختار متفاوت از خودروهای داخلی که باعث شده هر مجموعه یا تعمیرکاری نتواند آن را تعمیر کند. اما از این رو برخی مجموعه ها اقدام به عنوان تعمیرگاه نیسان ایکس تریل در حال فعالیت هستند که بصورت ضمانت شده و حرفه ای کار تعمیرات آن را انجام می دهند.

پیش تر در وبلاگ فیکس آپ کار بطور کاملاً مفصل در مورد تعمیر نیسان صحبت کرده ایم. نیسان مدل های مختلفی در کشور ما دارد که به دلایل مختلفی پس از مدتی استفاده نیازمند تعمیرات تخصصی و حرفه ای دارد. به همین جهت مجموعه هایی تحت عنوان تعمیرگاه نیسان ایکس تریل در کشور آغاز به کار کرده اند.

فیکس آپ کار نیز توانسته با توجه به تجربه درخشانی که در زمینه تعمیرات خودروهای خارجی دارد، این مدل از خودرو ها را نیز تعمیر کند. این مجموعه بعنوان یک تعمیرگاه نیسان ایکس تریل در شرق تهران فعالیت داشته و تمامی خدمات مرتبط با این خودرو را به تمام مالکین این مدل از خودرو ها ارائه می دهد.

تعمیر نیسان ایکس تریل در تهران

تعمیر نیسان ایکستریل در تهران - تعمیرات تخصصی نیسان xtrail - فیکس آپ کار
تعمیر نیسان ایکستریل در تهران – تعمیرات تخصصی نیسان xtrail – فیکس آپ کار

امروزه شاهد این هستیم که بیشتر خودروهای لوکس مثل نیسان Xtrail در شهر تهران در حال تردد هستند. فیکس آپ کار نیز بعنوان یک تعمیرگاه نیسان ایکس تریل در تهرانپارس فعالیت می کند و خدمات کاملی برای این مدل از خودرو نیسان ارائه می دهد. این تعمیرگاه بیش از ده سال است که در این محدوده از تهران در زمینه تعمیر خودروهای خارجی فعالیت می کند.

تعمیر نیسان ایکس تریل در تهران را می توان یک خدمات با اهمیت دانست. زیرا بیشتر این خودرو ها در تهران و حومه هستند و نیازمند سرویس های حرفه ای می باشند. این تعمیرگاه با ارائه خدمات مختلف مثل تعمیر موتور نیسان ایکس تریل و گیربکس و جلوبندی در تهران بصورت ضمانت شده فعالیت می کند.

افرادی که مالکین این خودرو ها هستند و ساکن تهران می باشند می توانند با مراجعه حضوری به تعمیرگاه نیسان ایکس تریل در تهران از مشاوره و کارشناسی خودرو خود استفاده کنند. همچنین دارندگان این خودروها که خارج از شهر تهران هستند هم می توانند با هماهنگی تلفنی حضور پیدا کنند و از این خدمات بهره مند شوند.

تعمیر موتور نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل دارای یک موتور 2.5 لیتری بسیار حجیم و قدرتمند است که دارای پیشرانه 4 سیلندر می باشد. این مشخصات برای مدل های 2016 و 2017 است که به مرور پیشرفته تر و قدرتمند تر شده است. تا به این جای کار متوجه شدیم که با یک خودرو قدرتمند طرف هستیم. این موتور نشان می دهد که دوام و طول عمر بسیار بالاتری نسبت به سایر مدل های خود دارد.

شاید این حجم بالا از موتور در ظاهر خوب به نظر برسد اما نیازمند رسیدگی های بیشتری نسبت به دیگر خودرو ها دارد. در صورت عدم رسیدگی ها و دقت در کارکرد این خودرو به مرور زمان باعث خرابی هایی می شود و نیازمند تعمیر موتور نیسان ایکس تریل می باشد که در خدمات تعمیر نیسان ایکس تریل در این مجموعه ارمی گردد.

تعمیر موتور نیسان ایکس تریل در فیکس آپ کار بصورت کاملاً اساسی، حرفه ای و تخصصی صورت می گیرد و دارای چندین مرحله ارزیابی و عیب یابی می باشد. این فرایند باعث می شود تا بطور کامل این خودرو از ناحیه موتور تعمیر شود و در آینده های نزدیک مجدد دچار مشکلاتی در این قسمت نشود.

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

خدمات تعمیر موتور نیسان X trail

خدماتی که در تعمیر موتور نیسان ایکس تریل در این مجموعه ارائه می شود کامل ترین خدمات تعمیرات موتور آن می باشد. تمام قسمت های مربوط به موتور این خودرو ها در این مرکز مورد عیب یابی و تعمیر قرار می گیرد. در ادامه برخی از خدماتی که در تعمیر موتور نیسان ایکس تریل ارائه می شود را می توانید مشاهده کنید:

  1. تعمیر اساسی موتور
  2. رفع مشکل یاتاقان زدن
  3. رفع مشکل سوختن واشر سرسیلندر
  4. رفع مشکل روغن سوزی موتور نیسان ایکس تریل
  5. تعمیر کاتالیزور خودرو نیسان
  6. رفع مشکل خام سوزی و بد کار کردن موتور خودرو
  7. و رفع تمام مشکلات موجود در موتور خودرو نیسان ایکس تریل

تعمیر گیربکس نیسان ایکس تریل

تعمیر موتور نیسان ایکس تریل - تعمیر گیربکس نیسان X trail - فیکس آپ کار
تعمیر موتور نیسان ایکس تریل – تعمیر گیربکس نیسان X trail – فیکس آپ کار

خودرو نیسان ایکس تریل دارای یک گیربکس 7 دنده CVT ایکس ترونیک می باشد که عملکرد و تطابق بسیار خوبی با موتور این خودرو دارد. این خودرو دارای محور دو دیفرانسیل 3 حالته هوشمند(2WD – Auto – Lock) است که باعث می شود تا در هر مسیری چه هموار و چه ناهموار بدرستی و بدون مشکل حرکت کند.

تعمیر گیربکس نیسان ایکس تریل بدلیل آن که با یک گیربکس پیشرفته چند حالته طرف هستیم کار دشواری محسوب می شود. به همین جهت در صورت وجود مشکل در گیربکس این خودرو ها نمی توان آن را به هر تعمیرگاهی برد. تعمیرگاه نیسان ایکس تریل فیکس آپ کار کاملاً مسلط به تعمیر گیربکس های این خودرو ها می باشد.

از مهم ترین خدماتی که این مجموعه برای این مدل از خودرو ها می دهد، تعمیر گیربکس نیسان ایکس تریل می باشد. این تعمیرات کاملاً اساسی انجام می شود و مشکلات بطور کامل در هر شرایطی رفع می شود. تعمیر گیربکس نیسان ایکس تریل در این مرکز با ضمانت انجام می شود و دارای خدمات پس از تعمیرات است.

خدمات تعمیر گیربکس نیسان X trail

در خدمات تعمیر گیربکس نیسان ایکس تریل تعمیرکاران مسلط به ساختار این گیربکس ها نحوه عملکرد فعلی گیربکس را مورد سنجش قرار می دهند. در نهایت پس از ارزیابی های انجام شده، بطور کامل گیربکس ایکس تریل مورد تعمیر قرار می گیرد.

  1. تعمیر اساسی گیربکس نیسان ایکس تریل
  2. رفع مشکل گاز هرز خوردن
  3. رفع مشکلات روغن سوزی گیربکس ایکس تریل
  4. رفع مشکل جا نرفتن دنده و عدم حرکت
  5. رفع مشکل عدم شتاب کافی خودرو
  6. و رفع تمام مشکلات ناحیه گیربکس نیسان ایکس تریل

تعمیر جلوبندی نیسان ایکستریل

تعمیر جلوبندی نیسان ایکس تریل - تعمیرگاه نیسان X trail فیکس آپ کار
تعمیر جلوبندی نیسان ایکس تریل – تعمیرگاه نیسان X trail فیکس آپ کار

با توجه به این که این خودرو بصورت دو دیفرانسیل و محور جلو و تمام محور می باشد، می توان گفت سیستم تعلیق و جلوبندی بسیار مستحکمی دارد. این نشانه های بسیار خوب در یک خودرو بعضاً باعث می شود فشارهای زیادی به آن توسط مالک وارد شود و خرابی های به بار آورد. جلوبندی نیسان ایکستریل نیز این قضیه مستثنی نیست.

تعمیر جلوبندی نیسان ایکستریل نیز از دیگر خدماتی است که در تعمیر نیسان ایکس تریل در این مرکز ارائه می شود. با توجه به این که جلوبندی خودرو بیشتر دارای قطعات مصرفی می باشد، باید بصورت دوره ای مورد بررسی قرار گیرد و هر مشکل کوچکی را جدی در نظر گرفت تا در ادامه باعث مشکلات بزرگتری نشود.

عیب یابی جلوبندی یک خودرو جهت تشخیص مشکل موجود از مهم ترین قدم در تعمیر جلوبندی نیسان ایکستریل می باشد. تعمیرکار جلوبندی این مجموعه بر اساس مشاهدات و تست هایی که انجام می شود مشکلات جلوبندی را یافته و اقدام به تعمیر جلوبندی نیسان ایکستریل می کند.

علائم خرابی جلوبندی نیسان ایکستریل

علائم مختلفی وجود دارد که باعث می شود تا متوجه شویم جلوبندی خودرویمان دچار مشکلاتی است. این علائم زنگ خطری هستند تا جهت تعمیر جلوبندی نیسان ایکستریل اقدام کنیم. هر چه این اقدامات زودتر و دقیق تر انجام شود در هزینه ها و خطرات احتمالی بیشتر پیشگیری می شود. برخی از علائم خرابی جلوبندی نیسان ایکستریل به شرح زیر هستند:

  1. وجود سر و صدای زیاد از قسمت جلویی
  2. مشکلات لاستیک سایی و خرابی آن ها
  3. انحراف به چپ و راست در حین حرکت
  4. وجود لرزش در قسمت جلویی خودرو در حین حرکت

سرویس دوره ای نیسان X trail

سرویس دوره ای خدماتی است که بطور زمان بندی شده برای خودروهای مختلفی انجام می شود. این سرویس های دوره ای علاوه بر تعویض مصرفی هایی مثل روغن موتور و فیلتر هوا می باشد که همگی در این مجموعه انجام می شود. سرویس دوره ای محدود به این موارد نیست و قسمت های بیشتری از یک خودرو را در بر می گیرد.

در سرویس دوره ای نیسان X trail تمام خودرو از نظر فنی و ظاهری توسط کارشناس مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد. در نهایت گزارشی از وضعیت کامل خودرو ارائه می شود و به مالک خودرو اطلاع رسانی می شود. علاوه بر آن که دارندگان خودرو در سرویس دوره ای از وضعیت خودرویشان مطلع می شوند، می توانند درخواست تعمیر نیسان ایکس تریل را به تعمیرگاه اطلاع رسانی کنند.

سرویس دوره ای نیسان X trail باعث می شود تا علاوه بر این که از شرایط خودرو مطلع شوید در هزینه های نگهداری آن صرفه جویی کنید. این سرویس های دوره ای باید حداقل بصورت سالانه انجام شود تا خودرو در بهترین شرایط سلامت خود به سر ببرد. کارشناسی کامل این خودرو ها نیز در این مرکز صورت می گیرد.

نصب آپشن خودرو نیسان ایکس تریل

نصب آپشن نیسان ایکس تریل - تعمیر و تعویض آپشن های نیسان xtrail - فیکس آپ کار
نصب آپشن نیسان ایکس تریل – تعمیر و تعویض آپشن های نیسان xtrail – فیکس آپ کار

این تعمیرگاه نیسان ایکس تریل علاوه بر خدمات تعمیر، خدمات برق و آپشن را هم ارائه می دهد. یکی از این موارد نصب آپشن در تمام مدل های خودروهای خارجی می باشد. البته ناگفته نماند که خودرو نیسان ایکس تریل بطور پیشفرض آپشن های مناسب و قابل قبولی نسبت به سال ساخت خود داراست.

نصب آپشن های جدید علاوه بر آپشن های موجود از این خدمات می باشد که بر اساس نیاز و درخواست های مالکین این خودرو ها هستند. تعمیر و تعویض آپشن های موجود در خودرو نیسان ایکس تریل نیز از این خدمات می باشد. در صورتی که آپشنی دچار خرابی شود اگر امکان تعمیر داشته باشد تعمیرات روی آن صورت می گیرد.

آپشن های پیشفرض خودرو نیسان ایکس تریل

خودرو نیسان ایکس تریل بصورت پیشفرض دارای آپشن های کارخانه ای می باشد. ممکن است بعضاً در مدل های دیگر آن در سال های تولید این آپشن ها کمی متفاوت باشند اما بصورت کلی لیست آپشن های کارخانه ای این خودرو به شکل زیر می باشد:

  1. دارای کروز کنترل
  2. کنترل ایستایی در سر بالایی و سرعت در سرازیری
  3. کنترل کشش و کنترل پایداری
  4. حالت رانندگی اکو
  5. کنترل هوشمند شاسی و موتور
  6. سنسور عقب، باران و باد تایر
  7. رادار نقطه کور و تغییر لاین
  8. سنسور تشخیص اشیا متحرک
  9. توزیع نیرو ترمز
  10. ترمز ضد قفل، کمکی و پارک برقی
  11. کنترل ترمزها در پیچ و ترمز فعال پیشرانه
  12. دارای دی لایت و اتو لایت
  13. چراغ مه شکن عقب و جلو
  14. دارای چراغ شور، ولکام لایت و نورپردازی داخل
  15. دارای دکمه های کنترلی
  16. سنسور حساس به سرعت
  17. دارای صفحه نمایش 7 اینچی لمسی
  18. دوربین عقب، جانبی و 360 درجه
  19. نمایشگر 4.3 اینچی صفحه کیلومتر
  20. دارای 6 ایربگ
  21. ایربک جانبی و پرده ای
  22. ورود بدون کلید و کیلس استارتر
  23. ذارای کول بکاپ و صندلی های برقی
  24. آینه های الکتروکرومیک برقی
  25. و سایر ویژگی های دیگر

لوازم استوک نیسان ایکس تریل

لوازم استوک نیسان ایکس تریل - قطعات یدکی نیسان X Trail - فیکس آپ کار
لوازم استوک نیسان ایکس تریل – قطعات یدکی نیسان X Trail – فیکس آپ کار

خودرو نیسان ایکس تریل بعنوان یک خودرو خارجی که نمایندگی رسمی در کشور ندارد، در خدمات تعمیر نیسان ایکس تریل ممکن است نیازمند قطعات یدکی باشد. این قطعات یدکی یا بسیار کم هستند و یا با قیمت های گزافی ارائه می شوند. در پی این شرایط این تعمیرگاه اقدام به واردات لوازم استوک نیسان ایکس تریل می کند.

لوازم استوک نیسان ایکس تریل توسط این مجموعه از کمپانی های معتبر خارجی بدون واسطه وارد می شوند. این مسئله باعث شده است تا هزینه و زمان تهیه و تامین وسایل استوک خودرو ها بسیار به صرفه تر از قبل باشد. این لوازم بصورت کاملاً اصل و دارای سلامت می باشد و این مرکز این لوازم استوک نیسان ایکس تریل را با ضمانت ارائه می دهد.

در صورتی که مالک خودروی نیسان ایکس تریل هستید و نیاز به لوازم استوک آن دارید، کافیست با ما تماس گرفته و قطعه موردنظر را استعلام کنید. این لوازم با هزینه و زمان مناسب تهیه می شود و پیش از ارائه به مشتری توسط کارشناس مربوطه مورد تست قرار می گیرد. همچنین امکان نصب یا تعویض این لوازم استوک نیسان ایکس تریل در این مجموعه میسر می باشد.

لوازم استوک قابل ارائه برای نیسان ایکس تریل

تعمیرگاه نیسان ایکس تریل فیکس آپ کار تمامی قطعات موردنیاز برای این خودرو ها را در صورت موجودی ارائه می دهد. این لوازم از بزرگترین قسمت های خودرو گرفته تا کوچکترین آن ها قابل سفارش می باشد. در ادامه لیستی از برخی از لوازم استوک نیسان ایکس تریل را می توانید مشاهده کنید:

  1. موتور استوک نیسان ایکس تریل
  2. گیربکس استوک نیسان ایکس تریل
  3. داشبورد کامل ایکس تریل
  4. سپر ها و درب های X trail
  5. قطعات اصلی و مصرفی
  6. آپشن ها و لوازم های برقی
  7. قطعات بدنه نیسان ایکستریل
  8. و لوازم های استوک دیگر مرتبط با این خودرو

صافکاری و نقاشی نیسان اکس تریل

در کنار خدمات تعمیر نیسان Xtrail خدمات صافکاری و نقاشی نیسان ایکس تریل نیز ارائه می شود. این خدمات شامل نقاشی کامل، صافکاری بدون رنگ، لیسه گیری و دیتیلینگ خودرو می باشد. در صورتی که خودروی نیسان ایکس تریل دچار صدمات فیزیکی مثل تصادف یا برخورد شی باشد نیاز به رسیدگی ظاهری دارد.

این خودرو در این صورت باید جهت بررسی و کارشناسی بصورت حضوری به این مجموعه مراجعه کند. در صورتی که بدنه خودرو دچار فرورفنگی شده باشد با استفاده از صافکاری PDR این صدمات تا حد زیادی در شرایط مساعد رفع می شوند. اگر در کنار این صدمان بخشی از رنگ خودرو به شکل جزئی خراب شود با لیسه گیری رفع می شود.

در نهایت نقاشی تمام بخش های خودرو در این مرکز انجام می شود و یکی از ویژگی های بخش صافکاری و نقاشی نیسان ایکس تریل در این مجموعه دیتیلینگ خودرو می باشد. در این بخش خودرو بصورت کامل نقص ها و مشکلات موجود در بدنه اش رفع می شود و رنگ و روی تازه ای به خود می گیرد.