از خدمات تعمیرگاه تویوتا پریوس، تعمیر تویوتا پریوس می باشد که تعمیرات تخصصی تویوتا پریوس در آن انجام می شود. این تعمیرگاه پریوس بصورت کامل برای Toyota Prius صورت می گیرد و شامل تمام قسمت های این خودرو است. تعمیرات تویوتا پریوس توسط تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه در این زمینه که کاملاً به ساختار خودروهای خارجی مسلط هستند انجام می شود.

تعمیرگاه تویوتا پریوس را می توان از مهم ترین خدمات تعمیرگاه تویوتا پریوس فیکس آپ کار دانست که کاملاً اساسی صورت می گیرد. این تعمیرات شامل تعمیر موتور تویوتا پریوس، تعمیر گیربکس تویوتا پریوس، تعمیر جلوبندی تویوتا پریوس می باشد. همچنین خدمات برق و آپشن و لوازم استوک تویوتا پریوس و دیتیلینگ آن نیز انجام می شود.

در ادامه مطلب تعمیرگاه تویوتا پریوس در فیکس آپ کار مطالعه خواهید کرد:

  1. تعمیر تویوتا پریوس
  2. تعمیرگاه تویوتا پریوس
  3. تعمیر تویوتا پریوس در تهران
  4. تعمیر موتور تویوتا پریوس
    1. نگهداری موتور خودرو تویوتا پریوس
    2. خدمات قابل ارائه برای موتور تویوتا پریوس
  5. تعمیر گیربکس تویوتا پریوس
    1. علائم خرابی گیربکس تویوتا پریوس
  6. تعمیر جلوبندی تویوتا پریوس
    1. خدمات تعمیر جلوبندی تویوتا پریوس
  7. سرویس دوره ای Toyota Prius
  8. نصب آپشن تویوتا پریوس
    1. آپشن های پیشفرض تویوتا پریوس
  9. لوازم استوک تویوتا پریوس
  10. صافکاری نقاشی تویوتا پریوس

تعمیر تویوتا پریوس

تعمیرگاه تویوتا پریوس - تعمیر تویوتا پریوس در تهران - فیکس آپ کار
تعمیرگاه تویوتا پریوس – تعمیر تویوتا پریوس در تهران – فیکس آپ کار

خودرو تویوتا پریوس از از سال 1997 تا بحال در حال تولید توسط کمپانی Toyota می باشد. این خودروی برقی در کلاس خودروهای شهری قرار می گیرد که از ظاهر و ابعاد متوسط آن هم می توان تشخیص داد. تولید تویوتا پریوس در کشور ژاپن انجام می شود و  در سرتاسر دنیا ارسال می شود.

پریوس طی مدت زمان نه چندان زیاد پیشرفت های چشمگیری در تولید خودرو برقی داشته است که کم مصرف ترین خودروی برقی است که برای اولین بار در دنیا تولید شد. در ابتدا مدل تویوتا پریوس در سال 1997 در اولین نسل خود تولید شد و تا سال 2003 ادامه داشت و در ادامه در 6 نسل(اگر نسل ششم هم تایید شود) تولید و روانه بازار شده است.

تویوتا پریوس در چند نسل مختلف به تولید رسیده است که هر یک از آن ها از نظر مشخصات فنی در موتور و گیربکس متفاوت هستند. البته که تغییرات ظاهری هم در مدل های مختلف زیاد داشته است اما از نظر کلاس شهری آن را حفظ کرده است و توانسته پیشرفت های زیادی هم در برقی بودن آن داشته باشد.

تعمیرگاه تویوتا پریوس

تویوتا پریوس از جمله خودروهای برقی شهری است که در چند مدل مختلف روانه بازار کشورمان شد. از زمان عرضه این خودرو تعداد زیادی از آن ها در واردات در کشور ایران سهیم نبودند. این مسئله در حال حاضر باعث شده است تا شاهد حضور تویوتا پریوس های مدل قدیمی هم باشیم.

لذا این مسئله باعث شده است تا تعمیرگاه تویوتا پریوس در شهر های مختلفی از کشور خدمات این خودرو را ارائه دهند. فیکس آپ کار نیز بعنوان تعمیرگاه تویوتا پریوس فعالیت می کند و تعمیرکاران متخصص خود را در زمینه تعمیر خودروهای خارجی دارد. در واقع تعمیر تویوتا پریوس در این تعمیرگاه بصورت کاملاً تخصصی و حرفه ای انجام می شود و پیشتر بطور کامل در رابطه با تعمیر تویوتا و خدماتی که در آن می دهیم صحبت کرده ایم.

خودروهای تویوتا پریوس ممکن است مشکلات یا خرابی های زودهنگام از خود نشان دهند که بهترین زمان در ابتدای کار جهت رفع آن ها می باشد. در واقع ممکن است بعضاً این مشکلات بسیار کوچک اما زنگ خطری در ادامه باشند. نباید آن ها را نادیده گرفت و خودرو را به تعمیرگاه تویوتا پریوس برد تا مشکلات بررسی و رفع شوند.

تعمیر تویوتا پریوس در تهران

تعمیرگاه تویوتا پریوس - تعمیر تویوتا پریوس در تهران - فیکس آپ کار
تعمیرگاه تویوتا پریوس – تعمیر تویوتا پریوس در تهران – فیکس آپ کار

در اکثر مواقع شاهد این هستیم که خودروهای خارجی در ابتدای کار در شهر تهران بیشترین استقبال را دارند. به همین جهت در اکثر مواقع تعمیرگاه های متخصص و حرفه ای در این شهر آغاز به کار می کنند. فیکس آپ کار نیز بعنوان تعمیرگاه خودروهای خارجی، خدمات تعمیر تویوتا پریوس در تهران را ارائه می دهد.

این تعمیرگاه در شرق تهرانپارس واقع شده است و بصورت حضوری در محوطه بزرگ خود مورد تعمیر قرار می دهد. مالکین این خودروها که در تهران ساکن هستند می توانند با مراجعه حضوری جهت دریافت خدمات تعمیر تویوتا پریوس در تهران بهره مند شوند. خدماتی نظیر تعمیر موتور تویوتا پریوس و تعمیر گیربکس تویوتا پریوس از مهم ترین خدمات قابل ارائه می باشد.

همچنین افرادی که خارج از شهر تهران هستند می توانند با هماهنگی قبلی جهت دریافت خدمات تعمیرگاه تویوتا پریوس در تهران اقدام کنند. این خدمات شامل تمامی هموطنان عزیز می شود و تمام این خدمات تعمیرگاه تویوتا پریوس در تهران با ضمانت و خدمات پس از خدمات ارائه می شود. در حین خدمات نیز در صورت نیاز از لوازم استوک تویوتا پریوس استفاده خواهد شد.

تعمیر موتور تویوتا پریوس

خودرو تویوتا پریوس در مدل 2016 دارای یک موتور 1.8 لیتری 4 سیلندر با موتور الکتریکی می باشد که 121 اسب‌ بخار قدرت و 142 نیوتن‌ متر گشتاور تولید می کند. این خودرو برقی که در کلاس شهری لحاظ می شود موتور بسیار خوبی برای خود دارد. این مسئله باعث شده است که فشارهای وارده زیاد به این موتور نیاز به تعمیر موتور تویوتا پریوس را در آینده داشته باشد.

این خودروی 4 سیلندری با این حجم از موتور نیاز به مراقبت های زیادی دارد تا مشکلاتی را در ادامه ایجاد نکند. قطعاً هر خودرویی با هر موتوری نیازمند سرویس دوره ای می باشد اما در صورت نادیده گرفتن مشکلات حتی جزئی، تعمیر موتور تویوتا پریوس کاملاً نیاز خواهد بود. به همین جهت این خدمات تعمیر موتور تویوتا پریوس در این تعمیرگاه تهران نیز ارائه می شود.

در تعمیرگاه فیکس آپ کار تعمیر موتور خودرو تویوتا پریوس به شکل کاملاً اساسی، دقیق و حساس انجام می شود. به دلیل این که این خودرو ها یک خودرو برقی است ممکن است مشکلات زیادی ناخواسته به موتور الکتریکی آن وارد کنیم. به همین جهت سرویس دوره ای منظم و در صورت خرابی مراجعه به تعمیرگاه تویوتا پریوس در تهران بسیار لازم است.

نگهداری موتور خودرو تویوتا پریوس

تعمیر موتور تویوتا پریوس - تعمیرگاه تویوتا پریوس تهران - فیکس اپ کار
تعمیر موتور تویوتا پریوس – تعمیرگاه تویوتا پریوس تهران – فیکس اپ کار

خودروهای برقی همیشه نیازمند نگهداری دقیق تر و حساس تری نسبت به خودروهای بنزینی هستند. بیشتر به این دلیل که خدمات تعمیر موتور تویوتا پریوس هزینه های بالای خود را دارد. به همین جهت در مقاله تعمیرگاه تویوتا پریوس مواردی را اشاره کردیم تا با رعایت آن ها کمتر نیازمند تعمیر موتور خودرو تویوتا پریوس باشد.

  • نگهداری صحیح و شارژ کاملاً اصولی خودروهای برقی که از مهم ترین عوامل هستند.
  • حین حرکت از افزایش فشار به پدال گاز جهت تسریع در حرکت خودداری کنید تا به موتور فشار وارد نشود.
  • موتور خودرو را به هیچ وجه موتورشویی نکنید تا سنسورهای زیاد و حساسی که در آن وجود دارد دچار مشکل نشود.
  • هرگونه مشکل یا اختلال در موتور را به تعمیر تویوتا پریوس مراجعه کنید تا بررسی شود.

خدمات قابل ارائه برای موتور تویوتا پریوس

فیکس آپ کار بعنوان یک تعمیرگاه تویوتا پریوس در تهرانپارس خدمات کاملی برای تعمیر موتور این خودرو ها ارائه می دهد. خودرو در هر وضعیتی در موتور خود باشد قابل تعمیر توسط تعمیرکاران این مجموعه می باشد. اما در این بین اگر موارد زیر را مشاهده کردید سریعاً به تعمیرگاه تویوتا پریوس که تعمیر خودرو هیبرید انجام می شود مراجعه کنید.

  • عدم شارژ یا خالی شدن سریع باطری
  • مشکل در سوئیچ بین بنزین و باطری
  • وجود سر و صدا و لرزش در موتور خودرو
  • مشاهده روغن ریزی از ناحیه موتور
  • عدم شتاب و سرعت کافی در شروع و حین حرکت
  • وجود بوی بد و سوخنگی از ناحیه موتور
  • و رفع تمام مشکلات موتور پریوس و قطعات متصل به آن

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

تعمیر گیربکس تویوتا پریوس

تویوتا پریوس دارای یک گیربکس E-CVT اتومات می باشد که عملکرد بسیار خوبی برای این خودرو دارد. البته که در استفاده از این گیربکس نسبت به موتور و جثه آن باید دقت زیادی شود تا دچار خرابی و نیازمند تعمیر گیربکس تویوتا پریوس نشود. در هر صورت فیکس آپ کار با توجه به سابقه زیادی که در تعمیر خودروهای برقی دارد می تواند تعمیر گیربکس تویوتا پریوس را انجام دهد.

خودرو Toyota Prius خودرو قدرتمندی از نظر شتاب و سرعت می باشد و بعنوان یک خودروی درون شهری بیشتر مشکلاتی که در ناحیه موتور برقی و گیربکس روی آن رخ می دهد که بدلیل عدم رعایت فشارهای وارد شده و رسیدگی به موتور الکتریکی به آن است. این مسائل باعث می شود تا به مرور زمان گیربکس تویوتا پریوس دچار مشکل و خرابی شود و حتماً تعمیر گیربکس ماشین خارجی روی آن انجام شود.

این مرکز تعمیرگاهی پریوس همواره پیشنهاد می کند تا به این خودرو ها اصلاً فشار وارد نشود و به هیچ عنوان وارد کل کل و مسابقات نشوند. گیربکس خودرو شدیداً حساس می باشد و زود دچار خرابی می شود. بیشترین مشکلاتی که خودروهای پریوس وارد این مجموعه می شوند خرابی های موتور برقی  و گیربکس آن ها می باشد که در صورت حضور به موقع با هزینه و زمان کم رفع می شوند و لوازم استوک تویوتا پریوس در اختیار آن ها قرار می گیرد.

علائم خرابی گیربکس تویوتا پریوس

تعمیر گیربکس تویوتا پریوس - تعمیرگاه تویوتا پریوس تهران - فیکس اپ کار
تعمیر گیربکس تویوتا پریوس – تعمیرگاه تویوتا پریوس تهران – فیکس اپ کار

علائم مختلفی نشان دهنده خرابی گیربکس های خودکار هستند که هر کدام به نحوی در عملکرد آن اختلال ایجاد می کند. در صورتی که مالک خودرو تویوتا پریوس هستید و این علائم را مشاهده کردید باید سریعاً نسبت به تعمیر تویوتا پریوس اقدام کنید. این علائم خرابی گیربکس تویوتا پریوس به شرح زیر هستند:

  • خرابی شیفتر و انتقال که مهم ترین عوامل هستند
  • مشکل در تسمه گیربکس CVT
  • وجود سر و صدا در تعویض دنده و صدای زوزه در حین حرکت
  • روغن ریزی از ناحیه گیربکس و روغن سوزی خودرو
  • صدای تقه زدن در تعویض دنده های خودکار
  • عدم وجود شتاب کافی بخصوص در ابتدای حرکت
  • عملکرد ضعیف در مسیرهای سربالایی
  • جا نرفتن دنده ها و یا حرکت نکرده در حالت های درایو و دنده عقب
  • وجود سر و صدا در حالت دنده خلاص
  • گیر کردن دنده بخصوص در حالت پارک

تعمیر جلوبندی تویوتا پریوس

خودرو تویوتا پریوس دارای محور محرک دیفرانسیل جلو می باشد که انتقال نیرو جهت حرکت خودرو از موتور و گیربکس به چرخ های جلو انجام می شود. برای خودروهای در کلاس شهری نقطه قوت است اما نیازمند دقت و نگهداری بالایی می باشد.

این خودرو نیز همانند خودرو های دیگر ممکن است به مرور زمان دچار خرابی یا مشکلاتی در جلوبندی شود و نیاز به تعمیر جلوبندی تویوتا پریوس داشته باشد و ارتباط چندانی هم با هیبرید بودن آن ندارد. در این صورت تعمیرگاه تویوتا پریوس فیکس آپ کار در تهران این خدمات را ارائه می دهد و تعمیر جلوبندی خودرو را انجام می دهد. در صورتی که قطعات مصرفی قابل تعمیر باشند انجام می شود و در غیر اینصورت قطعات یدکی یا لوازم استوک تویوتا پریوس برای آن تهیه و تعویض می شود.

خدمات تعمیر جلوبندی تویوتا پریوس

تعمیر جلوبندی تویوتا پریوس - تعمیرگاه تویوتا پریوس تهران - فیکس اپ کار
تعمیر جلوبندی تویوتا پریوس – تعمیرگاه تویوتا پریوس تهران – فیکس اپ کار

مجموعه فیکس کار در خدمات تعمیر تویوتا پریوس خدمات کاملی برای جلوبندی و تعمیر آن در نظر گرفته است. این خدمات توسط جلوبندی ساز حرفه ای و با تجربه در این تعمیرگاه انجام می شود. رفع و عیب یابی مشکلات و تست جلوبندی از جمله این خدمات است. در ادامه خدمات تعمیر جلوبندی تویوتا پریوس شرح داده شده است:

  • رفع مشکل سر و صدای جلوبندی
  • رفع مشکل لاستیک سایی پریوس
  • رفع مشکل لرزش فرمان
  • رفع مشکل انحراف به چپ و راست
  • تعویض لوازم مصرفی جلوبندی تویوتا پریوس
  • رفع مشکل لرزش جلوبندی تویوتا پریوس

سرویس دوره ای Toyota Prius

سرویس دوره ای خودرو خدماتی است که برای خودروهای با ارزش و خارجی برقی بسیار مناسب است. علاوه بر این که تعویض روغن و فیلترها جزء سرویس دوره ای می باشد، بررسی عیوب خودرو و اطلاع از شرایط سلامت خودرو نیز از ویژگی های سرویس دوره ای خودرو می باشد. در اصل سرویس دوره ای خودرو نشان دهنده شرایط فعلی خودرو می باشد.

این مجموعه با داشتن کارشناسان حرفه ای و متخصص در خدمات سرویس دوره ای Kia Prius وضعیت سلامت خودرو را هم از نظر فنی و هم از نظر ظاهری بررسی می کند. در نهایت گزارشی جهت اطلاع مالک خودرو از وضعیت شرایط آن اطلاع رسانی می شود و درصورت تایید قسمت های مختلف که مشکل یا عیوبی دارند تعمیر تویوتا پریوس روی آن انجام می شود.

در اصل می توان گفت سرویس دوره ای خودرو باعث می شود تا هزینه نگهداری یک خودرو برقی کاهش یابد. به این شکل که خودروی تویوتا پریوس در صورتی که سرویس دوره ای داشته باشد زودتر از موعد متوجه مشکلات می شود و زودتر هم آن ها را رفع می کند. در نهایت باعث سلامت بیشتر خودرو شده و هزینه و زمان نگهداری و نعمیرات تویوتا پریوس کاهش میابد.

نصب آپشن تویوتا پریوس - تعمیرگاه تویوتا پریوس تهران - فیکس اپ کار
نصب آپشن تویوتا پریوس – تعمیرگاه تویوتا پریوس تهران – فیکس اپ کار

نصب آپشن تویوتا پریوس

یکی دیگر از خدمات فیکس آپ کار نصب آپشن تویوتا پریوس در خدمات برق در نظر گرفته است. در این خدمات امکان نصب نمودن آپشن های جدید روی این خودرو میسر می شود. این آپشن ها بر اساس قابلیت نصب و انتخاب مالک خودرو تعیین می گردد. همچنین امکان تعویض آپشن ها با نسخه های دیگر وجود دارد.

یکی دیگر از خدماتی که در نصب آپشن تویوتا پریوس در خدمات تعمیر تویوتا پریوس ارائه می شود، تعمیر آپشن های معیوب می باشد. ممکن است پس از مدتی بدلایل هیبرید بودن آن آپشن های خودرو دچار مشکل شود و در صورت تعمیر انجام می شود. در غیر اینصورت این آپشن با آپشن کارخانه یا نسخه های دیگر قابل تعویض نیز می باشد.

آپشن های پیشفرض تویوتا پریوس

خودرو تویوتا پریوس بصورت پیشفرض امکانات رفاهی مناسبی در مدل سال ساخت های آخر خود دارد. نمی توان آن را خودروی پر آپشنی در نظر گرفت و به همین جهت است که دارندگان این خودرو ها بدنبال نصب آپشن تویوتا پریوس هستند. در ادامه آپشن های کارخانه ای تویوتا پریوس را خواهیم دید.

  • کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری و کنترل پایداری
  • دارای سنسور عقب و جلو و سنسور باران و فشار باد تایر
  • توزیع نیرو ترمز و ترمز ضد قفل با نیروی کمکی
  • دارای دی لایت و اتولایت و چراغ های مه شکن
  • دارای فرمان برقی با دکمه های کنترلی
  • دارای فرمان حساس به سرعت
  • دارای سیستم صوتی با 10 اسپیکر
  • دارای صفحه نمایش 7 اینچی
  • دارای 7 ایربگ اصلی و جانبی
  • استارت دکمه یا با ورود بدون کلید
  • صندلی های با تنظیم دستی و ایزوفیکس
  • دارای آینه های الکتروکرومیک برقی و تاشو

لوازم استوک تویوتا پریوس

لوازم استوک تویوتا پریوس - تعمیرگاه تویوتا پریوس تهران - فیکس اپ کار
لوازم استوک تویوتا پریوس – تعمیرگاه تویوتا پریوس تهران – فیکس اپ کار

با توجه به نبود نمایندگی رسمی در کشور، بعضاً بیشتر قطعات یدکی این خودرو ها یافت نمی شود. اما در صورتی که قطعه ای یافت نشود، در صورت وجود لوازم استوک تویوتا پریوس برای این خودرو ارائه می شود. این مسئله کاملاً بستگی به نوع قطعه و شرایط واردات آن دارد.

مجموعه تعمیرگاه تویوتا پریوس در تهران بدون واسطه از کمپانی های معتبر قطعات و لوازم استوک خودرو را وارد می کند. این قطعات همگی اصل می باشند و دارای سلامت کامل هستند. همچنین کارشناس مربوطه لوازم استوک وارداتی را پیش از ارائه مورد تست و بررسی قرار می دهد. لذا قطعات همگی دارای سلامت فنی و ظاهری خواهند بود.

در واقع در صورتی که خودروی شما نیازمند قطعات باشد ممکن است بدلیل نبود آن ها و یا گران بودنشان خودرویتان مدتی در تعمیرگاه یا در محلی بلا استفاده بماند. در این شرایط هم حتی بهترین گزینه ها استفاده از لوازم استوک تویوتا پریوس می باشد که توسط این مجموعه ارائه می شود. برخی از ویژگی های ارائه لوازم استوک تویوتا پریوس از فیکس آپ کار به شکل زیر هستند:

  • لوازم استوک تویوتا پریوس کاملاً اصل و اورجینال
  • تمامی لوازم استوک پریوس قابل ارائه
  • قیمت بسیار مناسب برای تمامی لوازم ها
  • گارانتی و ضمانت فیکس آپ کار برای لوازم استوک پریوس
  • امکان ارائه تمامی قطعات برقی خودرو پریوس

صافکاری نقاشی تویوتا پریوس

صافکاری و نقاشی تویوتا پریوس از دیگر خدمات تعمیرگاه فیکس آپ کار برای خودروهای خارجی می باشد. این مجموعه با داشتن کارشناسان حرفه ای و متخصص که تجربه زیادی در صافکاری نقاشی خودروهای خارجی دارند تشکیل شده است. بخشی از محوطه این تعمیرگاه مربوط به صافکاری و نقاشی خودرو است که خدمات کامل را با هزینه و زمان مناسب ارائه می دهد.

در صورتی که صدمات وارد شده به خودرو تویوتا پریوس زیاد باشد، صافکاری نقاشی بطور کامل روی آن انجام می شود. اما در صورتی که برخورد فیزیکی جزئی بوده باشد صافکاری PDR روی آن انجام می گیرد. همچنین در صورتی که بخشی از خودرو دارای خط و خش یا رنگ پریدگی بسیار جزئی باشد با لیسه گیری ترمیم میابد.

بخشی از خدمات صافکاری نقاشی تویوتا پریوس مربوط به دیتیلینگ خودرو می باشد. درست است که اکثر این خودرو ها نو و سالم هستند اما ممکن است شرایطی خاص جذابیت ظاهر خود را از دست داده باشند. در اینصورت دیتیلینگ کامل خودرو پریوس با هزینه بسیار مناسب و زمان کم انجام می شود.