در خدمات تعمیر نیسان تیانا این مرکز بطور تخصصی تعمیرات موتور، گیربکس، جلوبندی، برق و موارد دیگر را تضمینی انجام می دهد. در تعمیرگاه نیسان تیانا تمامی خدمات این خودرو بطور کامل و صفر تا صد با تضمین توسط کارشناسان حرفه ای صورت می گیرد. این مجموعه با دارا بودن جدیدترین ابزارها و تکنولوژی های روز دنیا، عیب یابی نیسان تیانا را انجام داده و بصورت تخصصی و حرفه ای آن ها را تعمیر می کند.

در ادامه مقاله تعمیر نیسان تیانا در فیکس آپ کار مطالعه خواهید کرد:

تعمیرگاه نیسان تیانا

تعمیر نیسان تیانا - تعمیرگاه نیسان تیانا - فیکس آپ کار
تعمیر نیسان تیانا – تعمیرگاه نیسان تیانا – فیکس آپ کار

خودرو نیسان تیانا از محبوب ترین سدان های نیسان است که در کشور ایران محبوبیت زیادی دارد. نیسان تیانا یا Nissan Teana در سال 2003 در کشور کره جنوبی تولید شد و تا سال 2020 نسخه های جدید و بروزتر آن تولید شده است. این خودرو توسط پارس خودرو در سال های 1391 و 1392 بیش از 2 هزار دستگاه را روانه بازار کرده است.

با توجه به عدم وجود نمایندگی نیسان در کشور، این خودرو ها از این خدمات کاملاً محروم اند. هرچند تعمیرگاه نیسان در تمام شهرهای کشور وجود دارد، اما همیشه با دغدغه های مختلفی می توان روبرو شد. تعمیرگاه نیسان تیانا خدمات کاملی می تواند به مالکین این خودرو ارائه بدهد که شامل تعمیرات تخصصی موتور و گیربکس، جلوبندی و برق و موارد مشابه است.

خودرو نیسان تیانا دو تیپ XV و XL دارد که در مسائل فنی کاملاَ مشابه یکدیگر بوده و تنها آپشن های مختلفی دارد. این خودرو از نظر ایمنی عملکرد مناسبی دارد و همین باعث شده است که این خودرو های با مدل های نسبتاً پایین همچنان در شهر های مختلف کشور در حال تردد باشند و نیاز به تعمیرگاه نیسان تیانا داشته باشند

تعمیر نیسان تیانا در تهران

یکی از مشکلات مالکین خودرو نیسان تیانا در تهران، عدم آگاهی به تعمیرگاه نیسان تیانا در تهران است. مراکز مختلفی در تهران وجود دارد که به این خودرو خدمات ارائه می دهند. اما مراکز بسیار کمی هستند که این خدمات را بصورت تخصصی و تضمینی انجام می دهد.

تعمیر نیسان تیانا در تهران پارس در مجموعه فیکس اپ کار توسط کارشناسان حرفه ای صورت می گیرد. این کارشناسان کاملاً به تمام قطعات و عملکردشان در خودرو تیانا آشنایی دارند و تعمیر نیسان تیانا در تهران را بصورت تضمین شده انجام می دهند.

تعمیر خودرو نیسان تیانا در تهران از خدماتی است که این مجموعه همه روزه بر روی تمام نقاط آن انجام می دهد. در گالری عکس نیسان تیانا می توانید نمونه نیسان تیانا تعمیر شده را در این مجموعه ملاحظه بفرمایید.

تعمیر موتور نیسان تیانا

تعمیر نیسان تیانا - تعمیر موتور و گیربکس نیسان تیانا - فیکس آپ کار
تعمیر نیسان تیانا – تعمیر موتور و گیربکس نیسان تیانا – فیکس آپ کار

موتور نیسان تیانا حجم 2496 سی سی را دارد که یک موتور نسبتاً حجیم و بزرگ محسوب می شود. این خودرو 6 سیلندر 182 اسب بخار دارد و بصورت تنفس طبیعی عمل می کند. تعمیر موتور نیسان تیانا از جمله خدماتی است که تنها افراد حرفه ای و متخصص باید دست به آن بزنند.

تعمیر موتور ماشین خارجی همیشه جزء خدمات حرفه ای بشمار می رود که تنها در مراکز متخصص ارائه می شود. نیسان تیانا بدلیل این که خودرو کمیابی است، مالکین حساس تری هم نسبت به خودروهای دیگر دارند.

از این رو تعمیر موتور نیسان باید توسط مراکز کاملاً حرفه ای انجام شود که کارشناسان آن تجربه زیادی در تعمیر موتور آن داشته باشند. این موتور 24 سوپاپه 228 نیوتون را در 4400 دور در دقیقه طی می کند. این موتور جان سخت نیاز به رسیدگی های بیشتری دارد تا کارش زیاد به تعمیر موتور نیسان تیانا نکشد.

تعمیر گیربکس نیسان تیانا

گیربکس نیسان تیانا از نوع CVT بوده که بصورت دیفرانسیل جلو عمل می کند. گیربکس حرفه ای نیسان تیانا باعث شده است تا مطابقت و همخوانی زیادی با موتور قدرتمند خود داشته باشند. این مسئله محبوبیت این خودرو را از نظر فنی بسیار افزایش داده است.

تقریباً محال ممکن است کسی از این خودرو و عملکرد گیربکس اتوماتیک آن نارضایتی داشته باشد. اما این موارد باعث نمی شود تا این خودرو هیچگاه دچار مشکل نشود و نیاز به تعمیر گیربکس نیسان تیانا نداشته باشد. تعمیر گیربکس نیسان تیانا از جمله خدمات مهم این خودرو است.

مجموعه فیکس آپ کار تعمیرات تخصصی گیربکس نیسان تیانا را در محل خود بصورت حرفه ای انجام می دهد. تعمیر گیربکس اتوماتیک نیسان تیانا از جمله تعمیراتی است که بصورت تضمین شده در این مرکز صورت می گیرد.

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

تعمیر جلوبندی نیسان تیانا

خودرو نیسان تیانا دارای جلوبندی مستحکمی است اما در مقابل جاده ها و خیابان های این کشور سر تعظیم فرود می آورد. رسیدگی به جلوبندی نیسان تیانا یکی از سرویس هایی است که بطور منظم باید انجام شود.

تعمیر جلوبندی نیسان تیانا باید پس از عیب یابی قسمت های مختلف آن بررسی شود. در اکثر مواقع در این بررسی ها نیاز به تعویض مصرفی های جلوبندی می باشد. در خدمات تعمیر نیسان تیانا خدمات تعمیر جلوبندی نیسان تیانا از جمله واجبات این خودرو است.

در تعمیر جلوبندی نیسان تیانا باید قسمت های مستحکم ابتدا مورد بررسی قرار بگیرند. این قسمت ها عبارت اند از کمک فنر ها، طبق ها، سیبک ها و موارد مشابه دیگر. در این مرکز تمامی این قطعات موجود بوده و تعمیر جلونبدی نیسان تیانا بصورت تضمینی انجام می شود.

نصب آپشن نیسان تیانا

تعمیر نیسان تیانا - نصب آپشن نیسان تیانا - لوزم استوک نیسان تیانا
تعمیر نیسان تیانا – نصب آپشن نیسان تیانا – لوزم استوک نیسان تیانا

همانطور که پیشتر در مقاله تعمیر نیسان تیانا اشاره شد، نسخه XV نسبت به نسخه XL دارای آپشن های بیشتری می باشد. آپشن های این خودرو عبارت اند از سیستم کنترل پایداری، سقف پانوراما و ایربگ های جانبی که در مدل XL حذف شده‌است.

تمامی آپشن های نسخه XV در نسخه XL در خدمات نصب آپشن نیسان تیانا قابل انجام هستند. همچنین در هر دو نسخه از خودرو نیسان تیانا در خدمات نصب آپشن می توان آپشن ها را با نسخه های بروزتر جایگزین کرد. از دیگر خدمات نصب آپشن نیسان تیانا می توان به نصب آپشن های جدید در این خودرو اشاره داشت. تمامی آپشن های خودروهای روز دنیا را می توان در این خودرو اضافه و استفاده کرد.

آپشن هایی نظیر گرم کن و سردکن صندلی ها، آینه های تاشو، صفحه نمایش، کنترل های روی فرمان، سنسور نور، سنسور باران، پرده برقی و موارد مختلف دیگر. مالکین محترم این خودرو می توانند جهت نصب آپشن نیسان تیانا به محل این مجموعه مراجعه کنند.

لوازم استوک نیسان تیانا

خودرو نیسان تیانا یک خودرو خارجی محسوب می شود که قطعات آن در این کشور تولید نمی شود. تمامی قطعات این خودرو در صورت نیاز به تعویض باید با قطعات مخصوص خود تعویض شوند. لوازم استوک باید بصورت اصل و کاملاً سالم باشند و بصورت تست شده تعویض شوند.

در فیکس آپ کار لوازم استوک نیسان تیانا بصورت کاملاً اصل و سالم بدون واسطه به مالکین این خودرو می رسد. این لوازم از کمپانی های معتبر در خارج از کشور دریافت شده و وارد می شوند. تمامی قطعات استوک نیسان تیانا بصورت تضمین شده ارائه می شوند.

در صورتی که شما مالک خودرو نیسان تیانا هستید و لوازم استوک نیسان تیانا را نیاز دارید، کافیست با این مجموعه تماس گرفته و لوازم موردنیاز را اعلام کنید. این لوازم در حضور مالک بر روی خودرو تعویض شده و تست انجام می شود و سلامت آن تضمین می شود.

صافکاری و نقاشی نیسان تیانا

تعمیرگاه نیسان تیانا - صافکاری نقاشی نیسان تیانا - فیکس آپ کار
تعمیرگاه نیسان تیانا – صافکاری نقاشی نیسان تیانا – فیکس آپ کار

خدماتی که می توان برای ظاهر این خودرو در نظر داشت، صافکاری و نقاشی نیسان تیانا است. این خودرو با توجه به بدنه محکمی که دارد در صورت برخوردهای جزئی یا حتی جدی، آسیب دیدگی هایی در آن وارد می شود. این آسیب دیدگی ها باید توسط کارشناس مورد بررسی قرار گیرد و مشخص شود به چه شکل ترمیم صورت بگیرد.

از جمله خدمات صافکاری و نقاشی نیسان تیانا لیسه گیری بخش های مختلف آن است. در لیسه گیری بخش هایی که دارای رنگ پریدگی جزئی هستند ترمیم می شوند. به شکلی که نقاشی روی آن انجام نشود و کمترین افت قیمت را داشته باشد.

از دیگر خدمات صافکاری و نقاشی نیسان تیانا، صافکاری PDR است. با استفاده از ابزارهای PDR می توان قسمت هایی که دسترسی به آن ها در نیسان تیانا سخت است را صافکاری کرد. خدمات صافکاری و نقاشی نیسان تیانا در این مرکز همه روزه قابل انجام است.