یکی از خدمات فیکس آپ کار تعمیر رنو داستر است. تعمیرات تخصصی رنو داستر با ضمانت نامه در این تعمیرگاه توسط کارشناسان با تجربه انجام می شود. تعمیر موتور، گیربکس، جلوبندی، نصب آپشن، صافکاری نقاشی و لوازم استوک رنو داستر از دیگر خدماتی است که این مجموعه برای خودرو Renault Duster ارائه می دهد.

اضافه بر این خدمات برای این مدل از خودرو رنو، برای تمامی مدل های دیگر رنو خدمات بصورت کامل از صفر تا صد ارائه می شود. تعمیر موتور، تعمیر گیربکس، تعمیر جلوبندی، سرویس دوره ای، نصب آپشن، لوازم استوک و صافکاری نقاشی در سرویس تعمیر رنو داستر انجام می شود. جهت اطلاعات بیشتر در مورد تعمیرات رنو داستر با ما همراه باشید.

در مقاله تعمیر رنو داستر در فیکس آپ کار در ادامه مطالعه خواهید کرد:

تعمیرگاه رنو داستر

تعمیر رنو داستر - تعمیرات تخصصی رنو داستر - فیکس آپ کار
تعمیر رنو داستر – تعمیرات تخصصی رنو داستر – فیکس آپ کار

خودرو رنو داستر یکی از خودروهای شاسی بلند یا بهتر است بگوییم کراس آور و دوست داشتنی برند خودروسازی رنو می باشد. پیشتر در مقاله تعمیرگاه رنو گفته شد که خودروهای رنو کاملاً اقتصادی و کم استهلاک هستند. خودرو رنو داستر نیز یکی از مدل های این خودروسازی می باشد.

رنو داستر یا داچیا داستر از سال 2009 تولید و روانه بازار شد. نمی توان گفت که دستگاه های زیادی از آن در کشور ما در حال تردد هستند. اما به هر حال مالکین خودرو نیاز به خدماتی همچون تعمیرگاه رنو داستر دارند. رنو داستر یک شاسی بلند اقتصادی و کم خرج می باشد که در حال حاضر در شهر های مختلف کشور در حال استفاده است.

خدمات کامل برای این خودرو تنها در مراکز تعمیرگاه رنو داستر است که یافت می شود. مالکین خودرو رنو داستر تنها باید جهت هر گونه سرویس برای خودرویشان به این مراکز تخصصی مراجعه و از خدمات آن ها استفاده کنند. این مجموعه تمام خدمات تعمیرگاه رنو داستر را ارائه می دهد.

تعمیر موتور رنو داستر

نسل اول رنو داستر دارای یک موتور نسبتاً بزرگ 2 لیتری است که 4 سیلندر است. این موتور بطور معمول و روی کاغذ از نظر فنی یک موتور کاملاً مناسب برای این خودرو است. اما در هر صورت خدمات تعمیر موتور رنو داستر برای این خودرو کاملاً ضروری است.

نمی توان گفت هیچ خودرویی به مرور زمان کارش به تعمیر موتور نمی رسد. اما در صورت عدم رسیدگی و توجه به سلامت موتور خودرو، قطعاً این خدمات را لازم خواهد داشت. در تعمیر موتور رنو داستر تنها متخصصین باید آن را عیب یابی و تعمیر کنند.

تعمیر موتور رنو داستر معمولاً اگر مشکلات اساسی نداشته باشد نیاز به تعویض قطعات مصرفی خواهد داشت. در این مرکز تعمیرات موتور رنو بصورت تخصصی و حرفه ای انجام می شود. این تعمیرات دارای ضمانت بوده و مالک خودرو می تواند با خیال آسوده تعمیر موتور رنو داستر خود را به ما بسپرد.

تعمیر گیربکس رنو داستر

تعمیر موتور رنو داستر - تعمیر گیربکس رنو داستر - فیکس آپ کار
تعمیر موتور رنو داستر – تعمیر گیربکس رنو داستر – فیکس آپ کار

گیربکس رنو داستر یک گیربکس 2 دیفرانسیل 4 دنده اتوماتیک می باشد. این گیربکس که موتور آن بصورت تنفس طبیعی عمل می کند 135 اسب بخار و گشتاور 195 نیوتونی می باشد. این خودرو بصورت 3 حالته با قفل مرکزی می باشد که کاملاً موتور خود همخوانی دارد.

اما همانطور که می دانید گیربکس های خودکار یا اتومات نیاز به رسیدگی و دقت صحیح در استفاده دارد. در غیر اینصورت پس از مدتی نیاز به تعمیر گیربکس رنو داستر را خواهد داشت. در تعمیر رنو داستر موتور و گیربکس بیشترین عوامل مراجعه به مراکز مختلف را دارند.

این مجموعه ابتدا با تست و عیب یابی مشکلات گیربکس را یافته سپس اقدام به تعمیر گیربکس رنو داستر می کنند. عواملی که باعث خرابی گیربکس رنو داستر می شوند عدم رسیدگی و سرویس های دوره آن بوده و استفاده غیر صحیح و فشار وارده به آن خرابی گیربکس را دو چندان می کنند.

تعمیر جلوبندی رنو داستر

رنو داستر بدلیل این که یک خودرو دو محوره می باشد کمتر دچار خرابی از ناحیه جلوبندی می شود. اما نباید فراموش کرد که جاده ها و خیابان های غیر استاندارد همچنان بر خرابی جلوبندی می افزاید. تعمیر جلوبندی رنو داستر از دیگر خدمات پر تکرار پس از تعمیرات موتور و گیربکس هستند.

با توجه به این که در اکثر مواقع تعمیر جلوبندی رنو داستر نیاز به تعویض قطعات مصرفی دارد، مالک باید بداند که از قطعات دیگر خودرو ها استفاده نکند. در چنین شرایطی عیب یابی جلوبندی رنو داستر می تواند توسط خود مالک هم انجام شود.

پس از آن که عیب جلوبندی این خودرو مشخص شد، کارشناسان این مجموعه اقدام به تعمیر جلوبندی رنو داستر می کنند. شایان ذکر است که در تعمیر جلوبندی رنو داستر به احتمال زیاد نیاز به تعویض قطعات مصرفی خواهد شد.

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

نصب آپشن رنو داستر

همانطور که می دانید رنو داستر یک خودرو کراس آور اقتصادی از این برند خودروسازی می باشد. زمانی که نام اقتصادی در مشخصه های خودرو آورده می شود بدان معناست که آپشن های زیادی در خودرو به کار نبرده اند. رنو داستر نیز از این قضیه مستثنی نیست و نصب آپشن رنو داستر می تواند برای این خودرو بسیار مناسب باشد.

در خدمات قابل ارائه نصب آپشن رنو داستر می توان مانورهای بسیار زیادی داد. با توجه به این که این خودرو نسخه بروزتر و جدیدتری هم دارد،می توان تمام آپشن های جدید را بر روی نسل اول این خودرو نیز نصب نمود. نصب آپشن رنو داستر جزو خدماتی است که بطور کامل توسط فیکس آپ کار ارائه می شود.

بطور پیشفرض این خودرو دارای آپشن های کروز کنترل، کنترل کشش، کنترل پایداری، حالت رانندگی برفی، سنسور فشار باد تایر، ترمز کمکی و ضد قفل، دی لایت، مه شکن، صفحه نمایش، دوربین عقب و ایزو فیکس صندلی می باشد. در نصب آپشن رنو داستر می توان به آپشن های این خودرو افزود.

لوازم استوک رنو داستر

نصب آپشن رنو داستر - لوازم استوک رنو داستر - فیکس آپ کار
نصب آپشن رنو داستر – لوازم استوک رنو داستر – فیکس آپ کار

رنو داستر همانند تمامی خودروهای خارجی دیگر مشکل نایاب بودن قطعات را دارد. این امر بدلیل عدم نمایندگی رسمی در کشور می باشد که مشکلاتی برای مالکین این خودرو ایجاد کرده است. از این رو لوازم استوک رنو داستر بطور غیر اصل و غیر استاندارد نیز توسط افراد سودجو ارائه می شود.

لوازم استوک رنو داستر شامل موتور استوک و گیربکس استوک نیز می باشد که بزرگترین قطعات استوک است. لوازم استوک خودرو باید بصورت کاملاً اصل و استاندارد باشد تا مانع از ایجاد اختلال در خودرو شود. به همین جهت مالکین خودرو باید به تهیه لوازم استوک رنو داستر دقت لازم را داشته باشند.

مجموعه فیکس آپ کار با ارائه لوازم استوک رنو داستر بطور کاملاً اصل و سالم تمامی قطعات را ارائه می دهند. این خدمات با هزینه بسیار مناسب انجام می شود که بدلیل عدم وجود واسط می باشد. تمامی لوازم استوک رنو داستر با ضمانت نامه و تست قطعه در این مرکز انجام می شوند.

سرویس دوره ای رنو داستر

سرویس دوره ای اگر بصورت کامل و دقیق در مدت زمان های مشخصی انجام شود مانع از خرابی های پرتکرار رنو داستر می شود. این مسئله باعث می شود تا مالک خودرو کمتر نیاز به تعمیر رنو داستر داشته باشد. البته که منظور از سرویس دوره ای تنها تعویض روغن و فیلتر نیست.

در سرویس دوره ای رنو داستر تمامی قطعات این خودرو بطور کامل مورد بررسی قرار می گیرند. کارشناس این خدمات تمام قسمت ها و قطعات این خودرو را می شناسد و پس از آن اقدام به سرویس دوره ای رنو داستر می کند.

بسیار مهم است که در سرویس دوره ای رنو داستر پس از عیب یابی تمام موارد رفع شوند. اگر مشکلی بتازگی شروع به اختلال کرده باشد با هزینه کمتری قابل رفع می باشد. هدف از سرویس دوره ای رنو داستر نیز همین مسئله می باشد.

صافکاری نقاشی رنو داستر

صافکاری نقاشی رنو داستر - صافکاری و نقاشی رنو داستر در تهران
صافکاری نقاشی رنو داستر – صافکاری و نقاشی رنو داستر در تهران

خودرو رنو داستر از ایمنی بسیار خوبی برخوردار است اما رانندگی با آن در شهر های شلوغ مثل تهران کمی دشوار تر است. این دشواری باعث برخورد های جزئی در سطوح شهر می شود که نیاز به صافکاری نقاشی رنو داستر خواهد شد. به همین جهت یکی از خدمات قابل ارائه این مجموعه صافکاری نقاشی رنو داستر می باشد.

در صافکاری و نقاشی رنو داستر بسته به خسارت وارده می توان از این خدمات بهره مند شد. اگر خسارات جزئی بوده با صافکاری PDR می توان با کمترین آثار به جا مانده صافکاری نقاشی رنو داستر را انجام داد. در غیر این صورت لیسه گیری و نقاشی خودرو یکی از مواردی است که باید انجام شود.

صافکاری نقاشی توسط کارشناسان مجرب با بهترین تکنولوژی های روز دنیا انجام می شود. این عملیات پس از تایید مالک صورت گرفته و هزینه و زمان نسبتاً کمتری خواهد داشت. مالکین خودرو برای انجام این عملیات می توانند بصورت مشاوره رایگان به شکل حضوری استفاده کنند.

تعمیر رنو داستر در تهران

افرادی که در تهران حضور دارند و مالک خودرو رنو داستر هستند می توانند در شهر تهران بصورت حضوری از تمام خدمات تعمیر رنو داستر استفاده کنند. همچنان افرادی که در شهر های دیگر حضور دارند می توانند بصورت تلفنی هماهنگی انجام داده و جهت تعمیر رنو داستر خود مراجعه کنند.

مجموعه فیکس آپ کار واقع در تهران پارس دارای محوطه بزرگی بوده که تمام خدمات رنو داستر را بطور کامل ارائه می دهد. این مجموعه خدمات تعمیر رنو داستر در تهران را بصورت ضمانت شده و با هزینه و زمان کم ارائه می دهد.همچنین مالکین خودرو رنو داستر می توانند جهت مشاوره رایگان و عیب یابی خودرو خود به این مرکز مراجعه کنند.