یکی از خدمات فیکس آپ کار تعمیر آئودی تی تی در تهران می باشد. این خدمات تعمیرات Audi TT شامل تعمیر موتور، گیربکس، جلوبندی، نصب آپشن، سرویس دوره ای، لوازم استوک و صافکاری نقاشی آئودی تی تی می باشد. خدمات تعمیر آئودی بصورت کامل از صفر تا صد در این مجموعه توسط کارشناسان متخصص و خبره انجام می شود.

همچنین تعمیر Audi TT یکی از خدماتی است که بصورت ویژه و کاملاً حرفه ای ارائه می شود. این خدمات بصورت حضوری در این مرکز بصورت تضمین شده انجام می شود. تمامی خدمات توسط کارشناسان این مجموعه که کاملاً آشنا به تعمیر خودرو آئودی تی تی هستند ارائه می شود.

در ادامه مطلب تعمیر آئودی TT در فیکس آپ کار مطالعه خواهید کرد:

تعمیر آئودی تی تی

تعمیر آئودی TT - تعمیرگاه Audi TT
تعمیر آئودی TT – تعمیرگاه Audi TT

خودرو آئودی کوپه که در تعمیر آئودی مفصل در مورد این برند از خودروسازی گفته شده است، خودرویی لوکس می باشد. خودروهای لوکس از نظر نگهداری بدلیل ارزش بسیار بالایی که دارند بسیار حساس اند. به همین جهت باید به این خودرو بسیار بیشتر از خودروهای دیگر رسیدگی شود.

این رسیدگی ها اگر به موقع و منظم و حرف های صورت بگیرد دیگر کمتر نیاز به تعمیر آئودی تی تی می باشد. همچنین تعمیرات این نوع خودرو ها هم باید به نسبت ارزش بالایی که دارد بصورت حرفه ای و با دقت کامل صورت بگیرد. از این رو تعمیر آئودی تی تی تنها باید توسط افراد کاملاً متخصص، حرفه ای و با تجربه صورت بگیرد.

در مجموعه فیکس آپ کار تعمیر آئودی تی تی توسط کارشناسان متخصص و با تجربه صورت می گیرد. این کارشناسان کاملاً به ساختار و عملکرد آئودی TT مسلط هستند و با تسلط کامل اقدام به تعمیر آئودی تی تی می کنند. به همین جهت این تعمیرات بصورت کاملاً تخصصی و حرفه ای صورت می گیرد.

تعمیرگاه آئودی TT

خودروهای آئودی همانطور که می دانید بعنوان یک خودرو خارجی از نمایندگی رسمی کمپانی ها کاملاً محروم هستند. این مسئله باعث شده است تا مالکین خودروهای آئودی TT در دریافت خدمات دچار مشکلات زیادی باشند. یکی از مراکزی که می تواند برای خودرو آئودی تی تی خدمات بدهد تعمیرگاه آئودی TT می باشد.

فیکس آپ کار با توجه به تخصص و تجربه ای که دارد بعنوان یک تعمیرگاه آئودی TT در تهران فعالیت می کند. این تعمیرگاه تمامی خدمات را برای خودرو آئودی TT بصورت کامل ارائه می دهد. این خدمات شامل تعمیر موتور، گیربکس، جلوبندی و برق این خودرو می باشد.

در کنار خدماتی که در تعمیرگاه آئودی تی تی در این مجموعه ارائه می شود موارد دیگری مثل نصب آپشن، سرویس دوره ای و صافکاری نقاشی نیز صورت می گیرد. تمامی این خدمات بصورت تضمین شده و با هزینه و زمان بسیار مناسب انجام می شود تا باعث رضایت مشتریان شود.

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

تعمیر موتور آئودی TT

تعمیر موتور آئودی TT - تعمیر گیربکس آئودی TT
تعمیر موتور آئودی TT – تعمیر گیربکس آئودی TT

خودرو آئودی TT دارای یک موتور 2 لیتری توربو شارژ می باشد. این موتور بصورت 4 سیلندر با انتقال نیرو جلو محور یا FDW است. موتور آئودی TT توان 211 اسب بخار را دارد که با توجه به جثه کوچک خود یک خودرو بسیار سریع محسوب می شود. آئودی تی تی یک خودرو در کلاس کوپه است که موتور آن 16 سوپاپه است.

این موتور قدرتمند علاوه بر رسیدگی هایی که باید بطور منظم برایش انجام شود، ممکن است دچار خرابی هایی شود. در صورت مواجه شدن با این خرابی ها خدمات تعمیر موتور آئودی TT باید برای این خودرو صورت بگیرد. در تعمیر موتور ماشین آئودی تیتی مهم ترین نکته عیب یابی صحیح و تعمیر به موقع می باشد.

موتور های حجیم علاوه بر قدرت زیادی که تولید می کنند، مصرف و استهلاک بیشتری هم دارند. این مسئله باعث می شود تا در صورتی که استفاده از این خودرو بیشتر از استاندارد و مصرف مجاز باشد نیاز به تعمیر موتور Audi TT داشته باشد.

تعمیر گیربکس آئودی TT

گیربکس آئودی TT یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک از نوع S Tronic می باشد. این گیربکس که انتقال قدرت را به چرخ های جلو انجام می دهد یک گیربکس کاملاً متناسب برای این خودرو است. شتاب 6.1 ثانیه ای کاملاً نشان دهنده مطابقت موتور و گیربکس آئودی TT می باشد.

از این رو تعمیر گیربکس آئودی TT یکی از مواردی است که بر اثر فشار زیاد در شتاب و سرعت به آن وارد می شود و باید انجام شود. نا گفته نماند که تعمیر گیربکس خودرو بخصوص گیربکس های خودکار فرایندی سخت بوده که نیاز به تخصص، تجربه و دقت زیادی دارد.

مجموعه فیکس آپ کار تعمیر گیربکس آئودی TT را بصورت کاملاً حرفه و تخصصی انجام می دهد. این تعمیرات بصورت تضمین شده کاملاً اساسی انجام شده و در نهایت پیش از تحویل به مالک آن، کاملا مورد تست و ارزیابی قرار می گیرد. از مزایای دیگر تعمیر گیربکس آئودی در این مرکز هزینه و زمان مناسب است.

تعمیر جلوبندی آئودی TT

تعمیر جلوبندی Audi TT - تعمیر Audi TT
تعمیر جلوبندی Audi TT – تعمیر Audi TT

آئودی تی تی بدلیل جلو محور بودن و انتقال نیرو از گیربکس به محورهای جلو شرایط متفاوت تری در جلوبندی خود دارد. قطعاً در استفاده صحیح طول عمر جلوبندی آئودی تی تی بیشتر خواهد بود. اما در جلوبندی خودرو ها بیشتر قطعات مصرفی بکار برده شده است که پس از مدتی کار باید تعویض یا تعمیر شوند.

خودرو Audi TT هم از این قضیه مستثنی نیست. هر از چند گاهی باید سرویس یا تعمیر جلوبندی آئودی TT روی این خودرو صورت بگیرد. در تعمیر جلوبندی آئودی TT باید پس از عیب یابی قطعات خراب شده شناسایی شوند. پس از آن که قطعه یا قطعات خراب شناسایی شدند باید در صورت تخریب کامل یا مصرفی بودن تعویض شوند.

در اکثر مواقع بدلیل مصرفی بودن این قطعات در جلوبندی، دیگر تعمیر جلوبندی خودرو آئودی TT نیاز به تعویض قطعات دارد. این مجموعه با توجه به این که خود تامین و تهیه کننده قطعات استوک خودروهای خارجی می باشد، تعمیر جلوبندی آئودی TT را با تعویض قطعات اصل و سالم انجام می دهد.

نصب آپشن Audi TT

خودروهای آئودی خیلی خودروهای فول آپشنی نیستند. این خودرو ها درست است که یک خودرو لوکس محسوب می شوند اما در بسیاری از کلاس ها بخصوص کلاس کوپه آپشن های زیادی ندارند. آپشن های آئودی TT شامل بصورت پیشفرض شامل موارد زیر است:

  1. کیسه هوا
  2. سیستم صوتی
  3. نمایشگر
  4. ABS
  5. EBD
  6. گرمکن آینه ها
  7. سنسور باران
  8. سنسور پارک
  9. کروز کنترل
  10. تنظیم صندلی حافظه دار
  11. تعلیق الکترومغناطیسی

به همین جهت یکی دیگر از خدماتی که در تعمیر آئودی TT ارائه می شود نصب آپشن خودرو Audi TT می باشد. در نصب آپشن، موارد بیشتری را می توان به امکانات خودرو اضافه کرد. این آپشن ها بستگی به نیاز مالک خودرو دارد. همچنین می توان این آپشن ها را تعویض، تعمیر یا بروزرسانی کرد.

سرویس دوره ای آئودی تی تی

نصب آپشن آئودی TT
نصب آپشن آئودی TT

خودروهای لوکس بدلیل ارزش بسیار بالایی که دارند باید بطور مداوم سرویس شوند. سرویس دوره ای آئودی تی تی از خدماتی است که برای مالکین این خودرو ها در نظر گرفته شده است. در سرویس دوره ای آئودی تی تی این خودرو ها بصورت کامل مورد تست و ارزیابی قرار می گیرند.

علاوه بر مواردی مثل تعویض روغن و فیلتر ها، تمام مصرفی های دیگر خودرو در صورت تایید مالک تعویض می شوند. این تست و ارزیابی در سرویس دوره ای آئودی تی تی باعث می شود تا از هزینه های اضافی و خسارات سنگین در آینده جلوگیری شود.

در این سرویس دوره ای تمامی قطعات از نظر فنی و ظاهری مورد تست و ارزیابی قرار می گیرند. هر قطعه یا قسمتی دچار مشکلاتی نظیر خرابی یا آسیب دیدگی باشد مشاهده و لیست می شود. در نهایت مالک خودرو Audi TT با تایید خود اقدام به تعمیر آئودی TT خواهد شد.

لوازم استوک آئودی TT

یکی از مشکلاتی که خودروهای خارجی دارند، تهیه قطعات اصل خودروهایشان است. با نبود نمایندگی و عدم همکاری کشور ما با کشور تولید کننده، این قطعات در اکثر مواقع یافت نمی شوند. خودرو آئودی تی تی هم در دریافت خدمات نیاز به قطعات اصل و سالم دارد که تهیه آن دشوار است.

مجموعه فیکس آپ کار لوازم استوک آئودی TT را بصورت مستقیم از کمپانی های معتبر تهیه می کند. این لوازم بصورت استوک، اصل و کاملاً سالم می باشد. با حذف واسطه در دریافت این لوازم استوک خودرو آئودی TT هزینه این قطعات بسیار کمتر شده است.

در صورتی که مالک خودرو آئودی تی تی نیاز به قطعه ای داشته باشد می تواند آن را درخواست کند تا این مجموعه آن را فراهم کند. فرایند فراهم کردن این قطعات آسان بوده و قطعه در حضور مالک تعویض و تست می شود. این قطعات دارای ضمانت بوده و بصورت اورجینال و سالم ارائه می شوند.

صافکاری و نقاشی آئودی TT

لوازم استوک آئودی TT
لوازم استوک آئودی TT

خدمات صافکاری و نقاشی سوای تمام خدمات ارائه شده برای تعمیر آئودی TT می باشد. این خدمات در همین مجموعه توسط متخصصین با تجربه صورت می گیرد. صافکاری و نقاشی آئودی TT کاملاً بسته به خسارات وارد شده باید انجام شود.

خدمات صافکاری و نقاشی آئودی TT شامل خدمات صافکاری بدون رنگ، نقاشی، لیسه گیری و صافکاری PDR می باشد. این خدمات با توجه به نوع صدمه وارد شده و شدت آن انجام می شود. مالکین خودروی آئودی تی تی می توانند جهت دریافت خدمات صافکاری و نقاشی آئودی TT به این مجموعه مراجعه کنند.

پس از کارشناسی نوع و شدت صدمات وارد شده به قسمت های مختلف مشخص خواهد شد که کدام خدمات مناسب این خودرو هستند. این خدمات با هزینه و زمان بسیار مناسب ارائه خواهد شد. همچنین امکان کارشناسی رنگ و بدنه این نوع خودرو ها هم وجود دارد.

تعمیر آئودی تی تی در تهران

محموعه فیکس آپ کار خدمات تعمیر آئودی تی تی در تهران را بصورت کامل ارائه می دهد. این مجموعه واقع در تهرانپارس دارای گاراژ بسیار بزرگی بوده که به تمام خودروهای خارجی خدمات ارائه می دهد. این خدمات همانطور که در مقاله تعمیر آئودی TT اشاره شد ارائه می گردد.

مالکین خودروهای آئودی تی تی که در شهر تهران و اطراف آن حضور دارند می توانند با مراجعه حضوری از این خدمات بهره مند شوند. همچنین افرادی که خارج از تهران و در شهرستان ها حضور دارند هم می توانند با هماهنگی قبلی در این مجموعه حضور پیدا کنند.

تمامی خدمات قابل ارائه جهت تعمیر آئودی تی تی در تهران توسط کارشناسان متخصص و حرفه ای انجام می شود. این خدمات کاملاً تخصصی بوده و تضمین می شوند. شما می تواند از مشاوره رایگان بصورت تلفنی یا حضوری استفاده کرده و از این خدمات بهره مند شوید.