تعمیر میتسوبیشی لنسر شامل خدماتی همچون تعمیر موتور میتسوبیشی لنسر، تعمیر گیربکس میتسوبیشی لنسر، تعمیر جلوبندی میتسوبیشی lancer و خدماتی مانند صافکاری نقاشی میتسوبیشی لنسر می باشد. این خدمات بطور کامل برای خودرو میتسوبیشی لنسر در این مرکز انجام می شود.

همانطور که پیشتر در فیکس آپ کار در مورد تعمیر میتسوبیشی صحبت شده بود، یکی از خودروهای خارجی کمیاب در کشور می باشد. این خودرو که حاصل تولید خودروسازی میتسوبیشی می باشد، در چند مدل روانه بازار شده است. از مدل های قدیمی این خودرو از نوستالژی ترین خودروهای ژاپنی به شمار می رود.

در ادامه مطلب تعمیر میتسوبیشی لنسر در فیکس آپ کار مطالعه خواهید کرد:

تعمیر میتسوبیشی لنسر

تعمیر میتسوبیشی لنسر - تعمیرگاه میتسوبیشی لنسر - فیکس آپ کار
تعمیر میتسوبیشی لنسر – تعمیرگاه میتسوبیشی لنسر – فیکس آپ کار

نام میتسوبیشی لنسر که می آید اکثرا به یاد نسل اول این خودرو ژاپنی می افتیم که جزء خودروهای نوستالژی ژاپنی می باشد. اما در حال حاضر خبری از آن مدل های قدیمی نیست و نام میتسوبیشی لنسر نسل پنجم این خودرو را یادآور می شود. در ادامه با خدمات تعمیر میتسوبیشی لنسر همراه ما باشید.

خودرو میتسوبیشی لنسر یا Mitsubishi Lancer از سال 2014 تولید و روانه بازار شد. امروزه انگشت شمار شاهد تردد این خودرو ها در کشور هستیم. این مدل از خودرو نسبتاً مدل های قدیمی تر را در کشور دارد و نیاز به خدماتی همچون تعمیر خودرو میتسوبیشی لنسر را دارند.

جهت تعمیر میتسوبیشی lancer مالکین خودرو ها باید تنها به مراکز متخصص و کاربلد مراجعه کنند. شرایط خدمات دهی به خودروهای خارجی در کشور ما کاملاً با خودروهای داخلی متفاوت است. به همین جهت باید به مرکزی مراجعه نمود که از ساختار این خودرو ها کاملاً آگاه باشد.

در همین راستا مجموعه فیکس آپ کار با داشتن متخصصین کار بلند و با تجربه اقدام به تغمیر میتسوبیشی لنسر می کند. این تعمیرات در این مجموعه بصورت کامل صفر تا صد همراه با تضمین انجام می شود. مالکین این خودرو می توانند با مراجعه به این مرکز از خدمات کامل میتسوبیشی لنسر بهره مند شوند.

تعمیرگاه مجاز میتسوبیشی لنسر

همانطور که آگاه هستید، میتسوبیشی با کشور ایران هیچگونه همکاری مستقیمی ندارد. لذا هیچ نمایندگی برای آن در این کشور وجود ندارد. این باعث سردرگمی دارندگان خودروهای میتسوبیشی لنسر می شود. بعضاً مراجعه مالکین خودرو میتسوبیشی لنسر به تعمیرگاه های غیرمتبط باعث خرابی بیشتر این خودرو ها می شود.

اما از طرفی تعمیرگاه مجاز میتسوبیشی لنسر را می توان در شهر های مختلف کشور پیدا نمود. یک تعمیرگاه مجاز میتسوبیشی لنسر مرکزی است که بطور کاملاً تخصصی و حرفه ای تعمیرات میتسوبیشی را انجام می دهد. همچنین این مراکز کاملاً به تمام خودروهای این برند از خودروسازی آشنا هستند.

لذا مراجعه به یک تعمیرگاه مجاز میتسوبیشی لنسر جزء مهم ترین رسیدگی های این خودرو ها می باشد. دارندگان این خودرو ها باید دقت کافی داشته باشند که خودرو خود را به هر تعمیرکاری نسپارند و از تخصص و مهارت آن ها در این زمینه مطمئن شوند.

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

تعمیر موتور میتسوبیشی لنسر

خودرو میتسوبیشی لنسر دارای یک موتور با حجم 1.8 لیتری است. این موتور 140 اسب بخار قدرت و 176 نیوتون متر گشتاور دارد که شتاب تقریباً 11 ثانیه ای صفر تا صد را دارد. با مصرف ترکیبی 6.6 لیتر با حداکثر سرعت 192 کیلومتر بر ساعت می توان این موتور را برای این خودرو متناسب دانست.

موتور میتسوبیشی لنسر را می توان یک موتور معمولی با عملکرد خوب دانست. اما با توجه به قدیمی تر شدن روز به روز این خودرو ها نیاز به خدمات تعمیر موتور میتسوبیشی لنسر خواهد داشت. نمی توان این موتور را یک موتور پر دردسر دانست اما نیازمند رسیدگی های بیشتری دارد.

از این رو تعمیر موتور میتسوبیشی بدلیل اینکه یک خودرو خارجی با ساختار متفاوت است را باید یک کارشناس حرفه ای تعمیر کند. فردی که کاملاً به تعمیر موتور خودروهای ژاپنی آشنایی کامل داشته باشد. مجموعه فیکس آپ کار آماده ارائه خدمات کامل برای خودرو میتسوبیشی لنسر می باشد.

تعمیر گیربکس میتسوبیشی لنسر

تعمیر موتور میتسوبیشی لنسر - تعمیر گیربکس میتسوبیشی لنسر
تعمیر موتور میتسوبیشی لنسر – تعمیر گیربکس میتسوبیشی لنسر

خودرو میتسوبیشی لنسر بصورت پیشرانه 4 سیلندر و گیربکس اتوماتیک CVT بصورت تنفس طبیعی می باشد. انتقال نیرو در این مدل از خودرو بصورت محور جلو می باشد که با مشخصات فنی موتور این خودرو کاملاً مطابقت دارد و عملکرد مناسبی را ارائه می دهد.

اما بسته به کارکرد و نحوه استفاده از این خودرو در هر صورت پس از مدتی نیاز به تعمیر گیربکس میتسوبیشی لنسر خواهد داشت. در تعمیرات این گیربکس ها مشکلاتی همچون سر و صدا، عدم عملکرد و شتاب مناسب، وجود لرزه و تاخیر در تغییر دنده و موارد این چنینی تعمیر می شود.

همچنین سرویس کامل گیربکس و تعمیرات خودرو میتسوبیشی لنسر در این مرکز بصورت ضمانت شده و تخصصی انجام می شود. مالکان این خودرو می توانند با مراجعه حضوری جهت تست عملکرد و بررسی مشکلات گیربکس میتسوبیشی لنسر اقدام به تعمیر آن کنند.

تعمیر جلوبندی میتسوبیشی لنسر

خودرو میتسوبیشی لنسر بدلیل محور جلو بودن ممکن است نسبت به خودرو های چهار چرخ محور بیشتر در خطر صدمات جلوبندی باشد. این مسئله با توجه به شتاب بالای این خودرو بیشتر نیاز به رسیدگی در قسمت جلوبندی خود دارد. لذا افرادی که با این خودرو تردد می کنند باید بیشتر دقت نموده و رسیدگی های زودتر از موعد انجام دهند.

در خدمات این خودرو تعمیر جلوبندی میتسوبیشی لنسر عواملی است که اگر در زمان صحیح انجام شود به طول عمر آن می افزاید. البته که با توجه به مصرفی بدون بیشتر قطعات جلوبندی، تهیه و تامین آن هم مسئله دیگری است که در ادامه مقاله تعمیر میتسوبیشی لنسر به آن اشاره خواهیم کرد.

عواملی مانند لرزه، سر و صدا، انحراف و مشکلات دیگر در جلوبندی نیاز به نیاز به تعمیر جلوبندی میتسوبیشی لنسر دارند. هرچه زودتر این رسیدگی ها جهت تعمیر انجام شود و زودتر اقدام شود هزینه و زمان برای تعمیر جلوبندی میتسوبیشی لنسر کمتر خواهد بود.

سرویس دوره ای میتسوبیشی lancer

سرویس دوره ای میتسوبیشی لنسر - نصب آپشن میتسوبیشی لنسر
سرویس دوره ای میتسوبیشی لنسر – نصب آپشن میتسوبیشی لنسر

خدماتی همچون میتسوبیشی لنسر در تعمیر میتسوبیشی در این مرکز قابل ارائه می باشد. منظور از سرویس دوره ای تنها تعویض روغن و فیلتر ها نمی باشد. بلکه بررسی تست تمام قطعات بصورت فنی و ظاهری انجام می شود. این مسئله باعث می شود تا زودتر از هر زمان دیگری متوجه اختلال یا خرابی در قطعات شد که در نتیجه زمان و هزینه تعمیرات را کاهش خواهد داد.

سرویس دوره ای می تواند بسته به میزان استفاده از این خودرو ها در مدت زمان های مشخصی انجام شود. انجام سرویس دوره ای میتسوبیشی سالانه یکبار می تواند جهت افزایش طول عمر میتسوبیشی lancer بسیار تاثیرگذار باشد.

از این رو این مجموعه سرویس دوره ای شامل تمام خدمات تعمیر میتسوبیشی لنسر را در محل خود ارائه می دهد. این تعمیرات کاملاً پس از سرویس دوره ای میتسوبیشی لنسر طبق گزارش تهیه شده به مالک آن ارائه شده و در صورت تایید انجام می شود.

نصب آپشن میتسوبیشی لنسر

خودروهای میتسوبیشی لنسر نسبت به سال تولید خود دارای آپشن های محدودی می باشد. امکان افزایش این آپشن ها در خدمات نصب آپشن میتسوبیشی لنسر در این مجموعه کاملاً میسر بوده و آپشن های دلخواه در صورت نیاز قابل نصب بر روی این مدل از میتسوبیشی ها انجام می شود.

میتسوبیشی لنسر بصورت پیشفرض دارای آپشن هایی مانند کروز کنترل، کنترل کشش، کنترل پایداری، سنسور عقب، سنسور باران، دی لایت، اتولایت، چراغ شور و موارد مشابه می باشد. این آپشن ها در خدمات نصب آپشن میتسوبیشی لنسر در تعمیر میتسوبیشی لنسر قابل نصب و تعویض می باشد.

علاوه بر نصب آپشن جدید روی خودروهای مدل لنسر میتسوبیشی، آپشن هایی که معیوب شده اند تعمیر و جایگزین می شوند. تمامی آپشن های جدید روی میتسوبیشی لنسر قابل نصب و استفاده هستند. مالکان این خودرو ها می توانند با مراجعه حضوری به بخش نصب آپشن این مرکز آپشن های موردنیازشان را نصب و استفاده کنند.

لوازم استوک میتسوبیشی لنسر

لوازم استوک میتسوبیشی لنسر - تعمیر میتسوبیشی lancer
لوازم استوک میتسوبیشی لنسر – تعمیر میتسوبیشی lancer

خودرو میتسوبیشی لنسر بدلیل این که یک خودرو خارجی است دارای مشکلات تامین قطعات اصل و سالم می باشد. البته که خودروهای خارجی تماماً مشکل تهیه لوازم استوک را دارند و بعضاً ممکن است قطعات غیر اصل یا غیر سالم به دستشان برسد که باعث خسارات بیشتری شود.

فیکس آپ کار در کنار خدمات تعمیر میتسوبیشی لنسر، لوازم استوک میتسوبیشی لنسر را هم ارائه می دهد. این لوازم استوک خودرو بصورت کاملاً اصل و سالم می باشد و بدون واسطه بصورت مستقیم از کمپانی های معتبر به دست مشتریان می رسد. این کار باعث می شود تا در زمان و هزینه تهیه و تامین لوازم استوک میتسوبیشی لنسر در خدمات تعمیر میتسوبیشی لنسر بسیار صرفه جویی شود.

مالکان خودرو میتسوبیشی لنسر می توانند بصورت تلفنی یا مراجعه حضوری به مجموعه فیکس آپ کار، از هزینه و شرایط دریافت لوازم استوک میتسوبیشی لنسر مطلع شوند. همچنین جهت نصب یا تعویض قطعه قبلی با قطعه استوک جدید در این مرکز حضور داشته باشند.

صافکاری نقاشی میتسوبیشی لنسر

خدمات صافکاری نقاشی برای خودرو میتسوبیشی لنسر بصورت کامل و حرفه ای در این مرکز علاوه بر تعمیر میتسوبیشی لنسر انجام می شود. صافکاری نقاشی میتسوبیشی لنسر بدلیل طراحی نوع بدنه این خودرو نیاز به خدمات تخصصی و حرفه ای دارد. کارشناس بسته به نوع شرایط و آسیبی که وارد شده است می تواند صافکاری نقاشی بی رنگ، لیسه گیری و صافکاری PDR انجام دهد.

در صورتی که صدمات وارده در خدمات صافکاری نقاشی میتسوبیشی لنسر جزئی باشد امکان بی رنگ در آمدن آن بالا است. همچنین در صورت رنگ پریدگی می توان از لیسه گیری جهت پر کردم قسمت های جزئی استفاده کرد. در ادامه در صورتی که قسمت های صافکاری نقاشی دسترسی نداشته باشد، از صافکاری PDR در صافکاری نقاشی میتسوبیشی لنسر استفاده می شود.

تعمیر میتسوبیشی لنسر در تهران

تعمیر میتسوبیشی در تهران - فیکس آپ کار
تعمیر میتسوبیشی در تهران – فیکس آپ کار

مجموعه فیکس آپ کار واقع در تهران آماده ارائه خدمات کامل تعمیر میتسوبیشی لنسر در تهران می باشد. این خدمات بصورت تضمین شده توسط کارشناسان حرفه ای و با تجربه انجام می پذیرد. افرادی که در تهران و اطراف آن حضور دارند می توانند با مراجعه حضوری از این خدمات استفاده کنند.

همچنین مالکین خودرو میتسوبیشی لنسر در تهران می توانند با تماس تلفنی و هماهنگی خودرو خود را جهت تعمیر میتسوبیشی لنسر در تهران ارسال کنند و یا خود حضور پیدا کنند. این مجموعه همه روزه آماده ارائه خدمات کامل برای میتسوبیشی لنسر می باشد.

فیکس آپ کار همه روزه جهت ارائه خدمات تعمیر میتسوبیشی لنسر در تهران آماده خدمت دهی می باشد. این خدمات بصورت کامل با هزینه و زمان مناسب انجام شده و بصورت تضمین شده می باشد. مالکین خودرو میتسوبیشی لنسر می توانند از مشاوره رایگان بصورت حضوری و تلفنی استفاده کنند.