تعمیر بنز کلاس C شامل خدمات تعمیر موتور بنز کلاس C، تعمیر گیربکس بنز کلاس C، تعمیر جلوبندی بنز کلاس سی و نصب آپشن و صافکاری نقاشی می باشد. این خدمات بطور کامل برای تعمیر بنز کلاس سی در این مجموعه بصورت کاملاً حرفه ای و تخصصی ارائه می شود.

خودروهای مرسدس بنز که پیشتر در فیکس آپ کار بطور کامل در مقاله تعمیر بنز اشاره شد، از جمله خودروهای محبوب خارجی هستند. این خودرو ها نسبت به خودروهای خارجی در کشور ما کمتر در حال تردد دیده می شوند. دلیل این مسئله هم حساسیت نسبتاً بالای مالکین این خودرو ها نسبت به خودرویشان می باشد.

در ادامه مطلب تعمیر بنز کلاس C در فیکس آپ کار مطالعه خواهید کرد:

تعمیر بنز کلاس C

تعمیر بنز کلاس C - تعمیرگاه بنز کلاس سی
تعمیر بنز کلاس C – تعمیرگاه بنز کلاس سی

خودروهای بنز از جمله خودروهای لوکس بازار ماشین ها به شمار می روند. خودروی بنز علاوه بر لوکس بودن در ظاهر خود، از نظر باطنی هم ساخت ویژه ای داشته است. مالکین خودروی بنز خود خوب می دانند که این خودرو ها چه قدرتی دارند و چگونه می توانند با آن بتازند. البته که این شرایط باعث کشیدن کار به تعمیر بنز کلاس C می رسد.

مرسدس بنز کلاس سی یا Mercedes-Benz C-Class، از سال 1994 تولید داشته که بصورت سدان و استیشن بوده است. اما حالا بنز کلاس سی به شکل کوپه یا دو درب هم روانه بازار شده است. در اصل می توان گفت که مرسدس بنز کلاس C جزو کوچکترین سدان های مرسدس بنز به شمار می رود.

این خودرو ها تقریباً ساختاری مشابه در مدل های خود دارند که تعمیرکاران مخصوص خود را حهت تعمیر بنز کلاس C می طلبد. در تعمیر خودرو بنز همانند خودروهای خارجی دیگر باید تنها به مراکز مخصوص این خودرو ها مراجعه نمود. این مسئله همیشه به مالکان این خودرو ها تذکر داده می شود تا دچار مشکلات جدی در تعمیر بنز کلاس سی نشوند.

تعمیرگاه مجاز بنز کلاس سی

یکی از مشکلات و دغدغه های مالکین خودرو های بنز نبود نمایندگی معتبر بنز در کشور است. البته که این مسئله بدلیل نبود همکاری این کشور با سازندگان خودرو مرسدس بنز می باشد. تعمیرگاه بنز کلاس سی یکی از نیازهای جدی مالکان این خودرو ها می باشد.

اما مرکز تعمیرات بنز در شهر های مختلف کشور وجود دارند که بطور تخصصی با تجربه ای که دارند تنها روی این برند کار می کنند. فیکس آپ کار یکی از این مجموعه ها می باشد که با وجود کارشناسان حرفه ای بصورت تخصصی تعمیر بنز کلاس سی را انجام می دهند.

وجود تعمیرکارانی که ساختار خودروهای مرسدس بنز را بطور کال می شناسند و تجربیات زیادی در کلاس های مختلف دارند بسیار مفید است. مراجعه به این مراکز باعث می شود تا مالک خودرو مرسدس بنز کلاس C با حیال آسوده خودروی خود را جهت تعمیرات به آن ها بسپرد.

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

تعمیر موتور بنز کلاس C

خودروهای بنز کلاس سی دارای یک موتور کاملاً جمع و جور و مناسب هستند. این موتور ها اکثراً دارای پیشرانه 2 لیتری و توربرو شارژ بخصوص در مدل های جدید هستند. این مسئله باعث شده است تا تعمیر موتور بنز کلاس C کار دشوار و حساس تری باشد.

اجزایی که در تعمیر موتور بنز کلاس C باید مورد بررسی و عیب یابی قرار بگیرند کم نیستند. علاوه بر این که این اجزا در صورت خرابی باید تعمیر یا تعویض شوند، تعدد آن ها کار را دشوار تر می کند. اجزایی مثل سیلندر و تمام قطعات مرتبط با آن، پیستون، میل لنگ، سوپاپ، کارتر، شمع، شاتون و اجزا ها و قطعات دیگر هستند.

موضوعی که در تعمیر موتور بنز کلاس C وجود دارد این است که حتماً در زمان مشاهده کوچکترین مشکلی به تعمیرگاه بنز کلاس سی مراجعه کرد. این امر باعث می شود تا همان ابتدای خرابی متوجه مشکل شد و مانع از تخریب بیشتر قسمت های مختلف شد. در نهایت هزینه و زمان کمتری در تعمیر بنز کلاس C خواهید داشت.

تعمیر گیربکس بنز کلاس C

تعمیر بنز کلاس C، تعمیر موتور بنز کلاس C، تعمیر گیربکس بنز کلاس C
تعمیر بنز کلاس C، تعمیر موتور بنز کلاس C، تعمیر گیربکس بنز کلاس C

اکثر خودروهای بنز کلاس سی دارای گیربکس خودکار یا اتوماتیک هستند. همچنین بیشتر این گیربکس ها بصورت 7 دنده می باشد. کاملاً آشکار است که این گیربکس دارای دوام بسیار بالایی است و بیشترین فشارها را در خود تحمل می کند. اما به مرور زمان این گیربکس ها هم نیاز به تعمیر گیربکس بنز کلاس C خواهند داشت.

در تعمیر گیربکس بنز کلاس C ابتدا مشکلات از زبان مالک خودرو شنیده می شود. پس از آن تست و بررسی روی گیربکس اتوماتیک صورت می گیرد تا عملکرد آن مشخص شود. در این مراحل تا حد زیادی مشکلات گیربکس بنز کلاس C مشخص شده و به تعمیر بنز کلاس C می رود.

فیکس آپ کار با کارشناسان متخصصی که دارد تعمیر گیربکس بنز کلاس C را بصورت حرفه ای و تخصصی انجام می دهند. این تعمیرات مشکلاتی همچون سر و صدای گیربکس، عدم حرکت در حالت D، تاخیر در پاسخدهی تعویض دنده و موارد مشابه را رفع می کند.

تعمیر جلوبندی بنز کلاس C

خودروهای کلاس سی مرسدس بنز اکثراً بصورت چهار محور یا AWD هستند. این مسئله باعث می شود تا فشار وارده حین حرکت در تمام خودرو پخش شود و باعث دوام بدنه و اجزای تشکیل دنده آن شود. بیشترین نکته مثبت این مسئله کمترین مراجعه این خودرو ها به تعمیر جلوبندی بنز کلاس C می باشد.

هرچه توان حرکت خودرو در قسمت های مختلف پخش شود، فشار از قسمت جلوبندی بنز کلاس C کمتر می شود. اما در هر صورت این مسئله باعث نمی شود تا اصلاً نیاز به تعمیر جلوبندی بنز کلاس C نباشد. در هر صورت رسیدگی و سرویس جلوبندی بنز کلاس سی یکی از موارد مهم در نگهداری آن می باشد.

در تعمیر جلوبندی بنز کلاس C مواردی همچون کمک فنر ها، پلوس ها، طبق ها، شاسی ها، سینی جلو، سیبک ها و قسمت های مختلف دیگر مورد بررسی قرار می گیرند. با توجه به این که اکثر این قطعات تعویضی هستند با قطعات سالم و نو جایگزین می شوند.

سرویس دوره ای بنز کلاس سی

نصب آپشن بنز کلاس C، لوازم استوک بنز کلاس سی
نصب آپشن بنز کلاس C، لوازم استوک بنز کلاس سی

یکی از خدمات دیگری که در تعمیر بنز کلاس C ارائه می شود، سرویس دوره ای خودرو می باشد. سرویس دوره ای تنها به معنی تعویض روغن، فیلتر روغن و هوا نیست. بلکه در این سرویس دوره ای خودرو بصورت کامل مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد.

همانطور که می دانید این خودرو ها بدلیل ارزش بسیار بالایی که دارند هزینه تعمیراتشان هم بالا است. به همین جهت سرویس دوره ای بنز کلاس سی می تواند مفید واقع شود. در چنین شرایطی در یک مدت زمان مشخص تمام قسمت های خودرو هرباره مورد بررسی قرار می گیرند.

پس از بررسی کامل قسمت های مختلف خودرو، در صورت نیاز سرویس دوره ای بنز کلاس سی انجام می شود. این کار باعث می شود تا در صورت وجود مشکل قطعات زودتر شناسایی شده و تعمیر بنز کلاس سی روی آن ها انجام شود.

نصب آپشن بنز کلاس C

بر هیچکس پنهان نیست که خودروهای بنز چقدر دارای آپشن هستند. بنز های کلاس C از جمله خودروهای پر آپشن محسوب می شوند. اما با توجه به این که مدل های قدیمی تر این خودرو اکثراً در کشور در حال تردد هستند خیلی نمی توان روی آن ها نسبت به زمان حال آپشن دید.

به همین جهت خدمات نصب آپشن بنز کلاس C از دیگر خدماتی است که برای خودرو در نظر گرفته شده است. می توان بر روی این خودرو ها آپشن های بیشتری نصب نمود تا در صورتی که مدل های این خودرو قدیمی بودند همچنان بتوان از رانندگی با آن لذت برد.

همچنین علاوه بر این موضوع، ممکن است آپشن های مختلف مرسدس بنز کلاس C پس از مدتی معیوب شوند. تعمیر این آپشن ها و نصب آپشن بنز کلاس C یکی دیگر از خدمات فیکس آپ کار می باشد که مالکین این خودرو ها می توانند از آن ها استفاده کنند.

لواز استوک بنز کلاس C

تعمیرگاه بنز کلاس C، تعمیر بنز کلاس C
تعمیرگاه بنز کلاس C، تعمیر بنز کلاس C

همیشه در تعمیر خودروهای خارجی نیاز به قطعات استوک احساس می شود. همانطور که می دانید تعمیر یک خودرو در اکثر مواقع نیاز به قطعات نو سالم دارد. در تعمیر بنز کلاس C هم این مورد پوشیده نیست و وجود قطعات اصل و سالم یکی از پیشنیاز های تعمیر این خودرو ها است.

لوازم استوک بنز کلاس C طیف گسترده ای از تمام قطعات به کار رفته در این خودرو است. تهیه و تامین لوازم استوک ماشین بنز کلاس C توسط این مرکز بدون واسطه با هزینه و زمان مناسب انجام می شود. تمامی لوازم استوک بنز کلاس C اصل و سالم بوده و از کمپانی های معتبر تهیه و وارد می شود.

آنچه که در لوازم استوک بنز کلاس C مهم می باشد این است که این قطعات بصورت اصل و کاملاً سالم بوده باشند. تنها در این شرایط است که تعویض قطعات در تعمیر بنز کلاس سی دچار مشکل نکرده و نگرانی نخواهد داشت. مالکان خودرو می توانند با تهیه لوازم استوک بنز کلاس C از فیکس آپ کار مطمئن و آسوده خاطر باشند.

 صافکاری و نقاشی بنز کلاس C

خودرو های بنز کلاس سی بدلیل خطوط و امواجی که در طراحی بدنه خود دارند نیاز به تخصص و تجربه زیادی در صافکاری و نقاشی دارند. در این نوع از خودرو بسته به خسارت وارد شده کارشناس هزینه و زمان و همچنین شرایط صافکاری نقاشی را پیش از انجام کار در مراجعه حضوری اعلام می کند.

استفاده از ابزارهای PDR و لیسه گیری حرفه ای هزینه و زمان را کاهش داده و کار بسیار تمیز تر و با کیفیت تری ارائه می دهد. مجموعه فیکس آپ کار با داشتن متخصصین حرفه ای و با تجربه صافکاری و نقاشی بنز کلاس C را در خدمات تعمیر بنز کلاس سی ارائه می دهند.

انواع مدل های قابل تعمیر بنز کلاس سی

خودروهای بنز کلاس سی دارای چندین مدل هستند که از آن ها در کشور ما در حال استفاده و تردد می باشند. این مدل از خودرو ها در مجموعه فیکس آپ کار بطور کامل دارای خدمات تعمیر بنز کلاس سی خواهند بود. این مجموعه با داشتن افراد متخصص تعمیرات تخصصی و حرفه ای خود را با هزینه و زمان مناسب بطور تضمین شده انجام می دهد. در ادامه برخی مدل های بنز کلاس سی را که در این مرکز تعمیر می شوند خواهید دید:

  • تعمیر بنز C180
  • تعمیر بنز C200
  • تعمیر بنز C300
  • تعمیر بنز C350
  • و مدل های مشابه کلاس C