تعمیر پورشه باکستر از خدماتی است که در تعمیرگاه فیکس آپ کار ارائه می شود. تعمیرات تخصصی Porsche Boxster نظیر تعمیر موتور، گیربکس و جلوبندی و خدمات ظاهری این خودرو در این مرکز ارائه می شود. این تعمیرات بصورت تخصصی و حرفه ای بصورت کامل برای پورشه باکستر ارائه می شود.

در فیکس آپ کار خدمات تعمیر خودرو بصورت ضمانت شده و توسط کارشناسان حرفه ای و با تجربه صورت می گیرد. مالکان خودرو پورشه باکستر می توانند جهت دریافت خدمات تعمیر پورشه باکستر به این مجموعه مراجعه کنند. این خدمات صفر تا صد شامل این خودرو بوده و همگی در این مرکز انجام می شوند.

در ادامه مطلب تعمیر پورشه باکستر در فیکس آپ کار مطالعه خواهید کرد:

تعمیرگاه پورشه باکستر

تعمیر پورشه باکستر - تعمیرگاه پورشه باکستر - فیکس آپ کار
تعمیر پورشه باکستر – تعمیرگاه پورشه باکستر – فیکس آپ کار

خودرو پورشه باکستر همانطور که پیش تر در بخش برند های خودرو در فیکس آپ کار در مقاله تعمیر پورشه گفته شد، یک خودرو لوکس و گران قیمت است. این خودروها در کشور ما بسیار کم بوده و تردد چندانی هم ندارند. اما همیشه نیاز به خدمات تعمیرگاه پورشه باکستر دارند.

فیکس آپ کار بعنوان یک تعمیرگاه پورشه باکستر در تهران فعالیت دارد. این مجموعه بصورت کاملاً تخصصی و حرفه ای تعمیر پورشه باکستر را انجام می دهد. این تعمیرات بصورت کامل در تمامی قسمت های آن صورت می گیرد. همچنین این تعمیرات را کارشناسان متخصص این برند از خودرو انجام می دهند.

در تعمیرگاه پورشه باکستر این مدل از خودرو بصورت کامل مورد تعمیر قرار می گیرد. تمامی تعمیرات فنی شامل موتور، گیربکس و جلوبندی در آن انجام می شود. همچنین تعمیرات و ترمیم قسمت ظاهری و آپشن ها و برق خودرو نیز در این مجموعه توسط کارشناس بخصوص خود انجام می شود.

تعمیر پورشه باکستر در تهران

مجموعه فیکس آپ کار واقع در تهران آماده خدمت رسانی به دارندگان خودرو پورشه باکستر می باشد. مالکین این خودرو که ساکن شهر تهران یا اطراف آن هستند می توانند با مراجعه حضوری به این تعمیرگاه پورشه باکستر در تهران از خدمات این مجموعه بهره مند شوند.

همچنین افرادی که در شهرهای دیگر هستند می توانند با هماهنگی قبلی جهت تعمیر پورشه باکستر در تهران اقدام کنند. این مجموعه بدون مجدودیت همه روزه به مالکین خودرو پورشه باکستر خدمات ارائه می دهد.

تعمیر موتور پورشه باکستر

تعمیر موتور پورشه باکستر - تعمیر گیربکس پورشه باکستر - فیکس آپ کار
تعمیر موتور پورشه باکستر – تعمیر گیربکس پورشه باکستر – فیکس آپ کار

پورشه باکستر دارای موتور 6 سیلندر 24 سوپاپه می باشد که بصورت تنفس طبیعی عمل می کند. این موتور دارای حجم 2893 سی سی می باشد که یکی از پر قدرت ترین موتورها محسوب می شود. این خودرو با این موتور می تواند 256 اسب بخار در 6400 دور در دقیقه و 290 نیوتن متر در 4400 دور در دقیقه داشته باشد.

همانطور که می دانید هر چه قدرت و حجم موتور یک خودرو بیشتر باشد، توان بیشتری ارائه می دهد. اما از سوی دیگر نیاز به رسیدگی های بیشتری هم دارد. در چنین شرایطی نیاز به تعمیر موتور پورشه باکستر در خدمات تعمیر پورشه باکستر می باشد.

البته اگر موتور پورشه باکستر دچار مشکل یا خرابی شود قطعاً باید روی آن تعمیرات انجام شود. اما رسیدگی هایی پیش از اینکه این خسارات وارد شود می تواند مفیدتر باشد. موتور این خودرو 0 تا 100 شش ثانیه ای دارد که حداکثر سرعت 263 کیلومتر در ساعت را دارد.

این مسئله باعث می شود تا این خودرو که در کلاس اسپرت و لوکس است، بیشتر فشارهای وارده را تحمل کند. قطعاً این مسئله به مرور زمان باعث اختلال و خرابی در بخش موتور می شود. به همین جهت است که تعمیر موتور پورشه باکستر بیشتر در این خودرو ها نیاز است.

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

تعمیر گیربکس پورشه باکستر

پورشه باکستر دارای گیربکس 7 سرعته خودکار است که بصورت دیفرانسیل عقب نیرو را منتقل می کند. این گیربکس که بصورت اتوماتیک می باشد عملکرد بسیار موفقی با موتور و ابعاد این خودرو داشته است. همین این مسئله باعث شده است تا با یک خودرو تیز و سریع روبرو باشیم.

اما این خودرو هم همانند خودرو های دیگر ممکن است آسیب هایی در قسمت گیربکس داشته باشد. این آسیب ها ممکن است بعضاً مشکلات کوچکی باشند که زنگ خطری برای خسارات جدی باشد. در این مرکز ابتدا عیب یابی و تست روی گیربکس پورشه باکستر صورت می گیرد.

تعمیر گیربکس پورشه باکستر یکی از تخصصی ترین خدماتی است که در این مجموعه ارائه می شود. این تعمیرات بصورت کاملاً حرفه ای روی گیربکس انجام شده و دارای ضمانت می باشد. تعمیر گیربکس پورشه باکستر در خدمات تعمیر پورشه باکستر در این محل توسط کارشناسان با تجربه صورت می گیرد.

تعمیر جلوبندی پورشه باکستر

تعمیر جلوبندی پورشه باکستر - فیکس آپ کار
تعمیر جلوبندی پورشه باکستر – فیکس آپ کار

پورشه باکستر بدلیل این که انتقال نیرو در آن بصورت دیفرانسیل عقب یا محور عقب RWD می باشد بیشتر ایراد پیدا می کند. درست است که قطعات استفاده شده در جلوبندی و تعلیقی که دارد این مسئله را بسیار بهتر کرده است، اما به مرور نیاز به رسیدگی هایی دارد.

یکی از خدماتی که در فیکس آپ کار ارائه می شود تعمیر جلوبندی پورشه باکستر است. در تعمیر جلوبندی پورشه باکستر ابتدا عیب یابی و تست روی آن صورت می گیرد. پس از آن مشخص می شود که مشکل جلوبندی چه بوده و چه فرایندی جهت تعمیر آن باید صورت بگیرد.

در اکثر مواقع نیز تعمیر جلوبندی پورشه باکستر نیاز به تعویض قطعات دارد. این قطعات باید بصورت اصل و کاملاً سالم باشد. تهیه و تامین این قطعات توسط فیکس آپ کار صورت می گیرد. این فرایند بصورت کامل جزء خدمات تعمیر پورشه باکستر می باشد.

سرویس دوره ای پورشه باکستر

سرویس دوره ای یکی دیگر از خدماتی است که این مجموعه به دارندگان خودروهای خارجی ارائه می دهد. از آن جایی که خودروهای خارجی ارزش بیشتری نسبت به خودروهای دیگر دارند، نیاز به سرویس دوره ای دارند. این سرویس دوره ای به جهت نگهداری صحیح از این خودرو ها است.

البته که منظور از سرویس دوره ای پورشه باکستر تنها تعویض روغن و فیلتر های مصرفی نیست. این سرویس دوره ای شامل یک چگ لیست از وضعیت فنی و ظاهری کامل پورشه باکستر می باشد. در این چک لیست تمام قسمت های مختلف پورشه باکستر مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد.

پس از آن که کارشناس بررسی های لازم را انجام داد چک لیست را به مالک خودرو پورشه باکستر ارائه می دهد. هر موردی را که مالک تایید کند، کارشناس نسبت به تعویض قطعه یا تعمیر آن اقدام می کند. این کار باعث می شود تا هزینه های نگهداری این خودرو ها بسیار کمتر شود.

نصب آپشن پورشه باکستر

نصب آپشن پورشه باکستر - لوازم استوک پورشه باکستر - فیکس آپ کار
نصب آپشن پورشه باکستر – لوازم استوک پورشه باکستر – فیکس آپ کار

خودروهای پورشه خودروهای فول آپشنی نیستند و به اندازه کلاس خود آپشن دارند. به همین جهت خدماتی مانند نصب آپشن پورشه باکستر در این مرکز ارائه می شود. در این خدمات نصب آپشت و یا تعویض آپشن روی خودرو پورشه باکستر صورت می گیرد. پورشه باکستر بصورت پیشفرض دارای آپشن هایی می باشد:

  • گرمکن و حافظه صندلی
  • گرمکن آینه های جانبی
  • چراغ های جلو زنون
  • آتو لایت
  • چرخش نور چراغ ها در پیچ ها
  • سنسور باران
  • سنسور پارک
  • سنسور کنترل باد چرخ ها
  • کروز کنترل
  • قابلیت تعویض دنده از روی فرمان
  • ABS – ASR – MSR – ABD – PSM
  • 6 کیسه هوا در اتاق

مالکان این خودرو ها می توانند با مراجعه به این مرکز جهت نصب آپشن پورشه باکستر اقدام کنند. آپشن های جدید روی این خودرو را می توان نصب نمود و همچنین برخی آپشن های جدید تر را می توان جایگزین آپشن های قدیمی کرد. دارندگان این خودرو می توانند جهت دریافت خدمات نصب آپشن پورشه باکستر به این مجموعه مراجعه کنند.

لوازم استوک پورشه باکستر

خودرو پورشه باکستر هم همانند تمام خودروهای خارجی دیگر معضل تامین قطعات را دارند. با توجه به نبود نمایندگی رسمی پورشه در این کشور این قطعات به سختی به دست دارندگان این خودرو ها می رسد. فیکس آپ کار در خدمات تعمیر پورشه باکستر لوازم استوک این خودرو ها را هم تهیه و تامین می کند.

این قطعات توسط کمپانی های معتبر تهیه شده و بدون واسطه در این مجموعه به مالکان خودرو پورشه باکستر می رسد. قطعات بصورت استوک و کاملاً اصل و سالم می باشند. این قطعات بصورت ضمانت شده به دست مالک می رسد و سلامت آن مورد تست و بررسی قرار می گیرد.

لوازم استوک پورشه باکستر با تایید مالک تهیه می شود. این قطعات در این محل نصب یا تعویض شده و پس از آن عملکرد تست می شود. در تعمیر پورشه باکستر اگر نیاز به قطعات باشد این مجموعه با تایید کارشناس لوازم استوک پورشه باکستر را تهیه کرده و به دست آن ها می رساند.

صافکاری نقاشی پورشه باکستر

صافکاری نقاشی پورشه باکستر - لیسه گیری - صافکاری PDR
صافکاری نقاشی پورشه باکستر – لیسه گیری – صافکاری PDR

از دیگر خدمات تعمیر پورشه باکستر، صافکاری نقاشی آن می باشد. پورشه باکستر بدلیل ارزش بسیار بالایی که دارد نیاز به یک کارشناس کاملاً حرفه ای و مسلط در امور صافکاری نقاشی دارد. علاوه بر این که این خودرو ظاهر بسیار لوکسی دارد نباید در آسیب های فیزیکی وارده به سطحی ترین شکل ممکن مورد ترمیم قرار بگیرد.

به همین جهت صافکاری نقاشی پورشه باکستر توسط کارشناسان خبره انجام می شود. اگر صدمات وارده جزئی باشد با استفاده از ابزارهای جدید صافکاری PDR روی آن صورت می گیرد. این نوع صافکاری بصورت بی رنگ بوده و دیگر به شکل سنتی انجام نمی شود.

همچنین در صورتی که در این آسیب های جزئی رنگ خودرو بلند شده باشد با استفاده از لیسه گیری این قسمت ها بدون رنگ آمیزی ترمیم می شوند. مالکان این خودرو می توانند بصورت حضوری جهت دریافت خدمات صافکاری نقاشی پورشه باکستر به این محل مراجعه کنند.