از خدمات تعمیرگاه چری، تعمیر چری تیگو 8 پرو می باشد که بصورت تخصصی تعمیرات چری فونیکس تیگو 8 در آن انجام می شود. این تعمیرگاه چری تیگو 8 پرو بصورت کامل برای Chery Tiggo 8 Pro صورت می گیرد و شامل تمام قسمت های این خودرو است. تعمیرات چری تیگو 8 پرو توسط تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه در این زمینه که کاملاً به ساختار خودروهای چینی مسلط هستند انجام می شود.

تعمیر چری تیگو 8 پرو را می توان از مهم ترین خدمات تعمیرگاه چری فیکس آپ کار دانست که کاملاً اساسی صورت می گیرد. این تعمیرات شامل تعمیر موتور چری تیگو 8 پرو، تعمیر گیربکس چری تیگو 8 پرو، تعمیر جلوبندی چری تیگو 8 پرو می باشد. همچنین خدمات برق و آپشن و لوازم استوک و دیتیلینگ آن نیز انجام می شود.

در ادامه مطلب تعمیرگاه چری تیگو 8 پرو در فیکس آپ کار مطالعه خواهید کرد:

  1. چری تیگو 8 پرو
  2. تعمیرگاه چری فونیکس تیگو 8 پرو
  3. تعمیر چری تیگو 8 در تهران
  4. تعمیر موتور چری تیگو 8 پرو
    1. نگهداری موتور خودرو فونیکس 8 پرو
    2. خدمات قابل ارائه برای موتور فونیکس 8 پرو
  5. تعمیر گیربکس چری تیگو 8 پرو
    1. علائم خرابی گیربکس فونیکس 8 پرو
  6. تعمیر جلوبندی چری تیگو 8 پرو
    1. خدمات تعمیر جلوبندی فونیکس 8 پرو
  7. سرویس دوره ای Chery Tiggo 8 Pro
  8. نصب آپشن فونیکس تیگو هشت پرو
    1. آپشن های پیشفرض تیگو هشت پرو
  9. لوازم استوک چری تیگو 8 پرو
  10. صافکاری نقاشی فونیکس 8 پرو

چری تیگو 8 پرو

تعمیر چری تیگو 8 پرو - تعمیرگاه چری فونیکس تیگو 8 پرو - فیکس آپ کار
تعمیر چری تیگو 8 پرو – تعمیرگاه چری فونیکس تیگو 8 پرو – فیکس آپ کار

خودرو چری تیگو 8 پرو از جدیدترین و آخرین مدل تولیدی از این خودرو ساز است. این مدل در کلاس کراس آور نسبتاً بزرگ تولید می شود که مدل قدیمی تر چری تیگو 8 می باشد. این نسخه که نام پرو را در انتهای عنوان خود یدک می کشد شامل پیشرفت هایی است. چری از آن دسته از خودروسازی های چینی است که سهم زیادی از بازار خودرو را در کشور های مختلف بدست بیاورد.

چری از آن دسته از خودروسازی ها است که طی مدت زمان نه چندان زیاد پیشرفت های چشمگیری در تولید خودرو داشته است که شاهکار این خودروسازی به گفته خودش چری تیگو 8 پرو می باشد. در ابتدا مدل چری تیگو 8 در سال 2018 تولید شد که نسخه ارتقاء یافته آن توسط چری در سال 2022 با نام چری تیگو 8 پرو معرفی شد که استقبال خوبی از ان شد.

البته ناگفته نماند که چری تیگو 8 یک مدل پلاس هم دارد که راهی بازار ایران نشده است و البته تفاوت چشمگیری هم با نسخه پرو خود ندارد. در نسخه پرو تیگو 8 بیشتر امکانات رفاهی مطرح شده اند و حالت فیس لیفت و بک لیفت نیز در آن مطرح شد. امروزه در کشور شاد تردد بیشتری از خودرو چری تیگو 8 پرو هستیم که در ادامه در مورد تعمیر چری تیگو 8 پرو نیز صحبت خواهیم کرد.

تعمیرگاه چری فونیکس تیگو 8 پرو

مدتی است که از بازار خودروهای چینی در کشور بیشتر نسبت به بازار داخلی استقبال می شود. اما از طرف دیگر خدمات پس از فروش خودروهای چینی همچنان ضعیف است. اگر شما هم از مالکین خودروهای فونیکس تیگو 8 پرو هستید قطعاً از نمایندگی ها و گارانتی آن مطلع هستید که شرایط مناسبی را بخصوص در شهرستان ها ارائه نمی دهند.

لذا این مسئله باعث شده است تا تعمیرگاه چری فونیکس تیگو 8 پرو در شهر های مختلفی از کشور خدمات این خودرو را ارائه دهند. فیکس آپ کار نیز بعنوان تعمیرگاه چری فونیکس تیگو 8 پرو فعالیت می کند و تعمیرکاران متخصص خود را در زمینه تعمیر خودروهای چینی دارد. در واقع تعمیر چری تیگو 8 پرو در این تعمیرگاه بصورت کاملاً تخصصی و حرفه ای انجام می شود و پیشتر بطور کامل در رابطه با تعمیر چری صحبت کرده ایم.

خودروهای چری فونیکس تیگو 8 پرو ممکن است مشکلات یا خرابی های زودهنگام از خود نشان دهند که بهترین زمان در ابتدای کار جهت رفع آن ها می باشد. در واقع ممکن است بعضاً این مشکلات بسیار کوچک اما زنگ خطری در ادامه باشند. نباید آن ها را نادیده گرفت و خودرو را به تعمیرگاه چری فونیکس تیگو 8 پرو برد تا مشکلات بررسی و رفع شوند.

تعمیر چری تیگو 8 در تهران

تعمیر چری تیگو 8 پرو در تهران - تعمیرگاه چری تیگو 8 - فیکس آپ کار
تعمیر چری تیگو 8 پرو در تهران – تعمیرگاه چری تیگو 8 – فیکس آپ کار

در اکثر مواقع شاهد این هستیم که خودروهای خارجی(اگر خودروهای چینی را هم خارجی حساب کنیم) در ابتدای کار در شهر تهران بیشترین استقبال را دارند. به همین جهت در اکثر مواقع تعمیرگاه های متخصص و حرفه ای در این شهر آغاز به کار می کنند. فیکس آپ کار نیز بعنوان تعمیرگاه خودروهای خارجی، خدمات تعمیر چری تیگو 8 در تهران را ارائه می دهد.

این تعمیرگاه در شرق تهرانپارس واقع شده است و بصورت حضوری در محوطه بزرگ خود مورد تعمیر قرار می دهد. مالکین این خودروها که در تهران ساکن هستند می توانند با مراجعه حضوری جهت دریافت خدمات تعمیر چری تیگو 8 در تهران بهره مند شوند. خدماتی نظیر تعمیر موتور چری تیگو 8 پرو و تعمیر گیربکس چری تیگو 8 پرو از مهم ترین خدمات قابل ارائه می باشد.

همچنین افرادی که خارج از شهر تهران هستند می توانند با هماهنگی قبلی جهت دریافت خدمات تعمیر چری فونیکس تیگو 8 پرو اقدام کنند. این خدمات شامل تمامی هموطنان عزیز می شود و تمام این خدمات تعمیرگاه چری تیگو 8 پرو با ضمانت و خدمات پس از خدمات ارائه می شود. در حین خدمات نیز در صورت نیاز از لوازم استوک چری تیگو 8 پرو استفاده خواهد شد.

تعمیر موتور چری تیگو 8 پرو

خودرو چری تیگو 8 دارای یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ(4J16) می باشد که 197 اسب‌ بخار قدرت و 290 نیوتن‌ متر گشتاور تولید می کند. این خودرو که در کلاس آور متوسط لحاظ می شود موتور نسبتاً مناسبی برای خود دارد که شاید بتوان گفت می توانست موتور حجیم تری در خود جای دهد. این مسئله باعث شده است که فشار حتی نه چندان زیاد به این موتور نیاز به تعمیر موتور چری تیگو 8 پرو را در آینده خواهد داشت.

جثه بزرگ این خودروی 4 سیلندری با این حجم از موتور نیاز به مراقبت های زیادی دارد تا مشکلاتی را در ادامه ایجاد نکند. قطعاً هر خودرویی با هر موتوری نیازمند سرویس دوره ای می باشد اما در صورت نادیده گرفتن مشکلات حتی جزئی، تعمیر موتور چری تیگو 8 کاملاً نیاز خواهد بود. به همین جهت این خدمات تعمیر موتور چری فونیکس تیگو 8 پرو در این تعمیرگاه نیز ارائه می شود.

در تعمیرگاه فیکس آپ کار تعمیر موتور خودرو چری تیگو 8 پرو به شکل کاملاً اساسی، دقیق و حساس انجام می شود. به دلیل این که این خودرو ها اکثراً نو و کم کارکرد هستند باید دقت فراوانی در تعمیر موتور تیگو 8 در آن ها بشود. لذا اشتباهات تعمیراتی در ناحیه موتور در آینده خسارات زیادی را به مالک خودرو متحمل می کند.

نگهداری موتور خودرو فونیکس 8 پرو

تعمیر موتور چری تیگو 8 پرو - تعمیرات تخصصی موتور فونیکس 8 - فیکس آپ کار
تعمیر موتور چری تیگو 8 پرو – تعمیرات تخصصی موتور فونیکس 8 – فیکس آپ کار

خودروهای خارجی همیشه نیازمند نگهداری دقیق تر و حساس تری نسبت به خودروهای داخلی هستند. بیشتر به این دلیل که خدمات تعمیر موتور چری تیگو 8 پرو هزینه های بالای خود را دارد. به همین جهت در مقاله تعمیرگاه چری تیگو 8 پرو مواردی را اشاره کردیم تا با رعایت آن ها کمتر نیازمند تعمیر موتور خودرو فونیکس 8 پرو باشد.

  • تعویض روغن به موقع انجام شود و حتماً از روغن های با کیفیت متناسب با این موتور خودرو انجام شود.
  • حین حرکت از افزایش فشار به پدال گاز جهت تسریع در حرکت خودداری کنید تا به موتور فشار وارد نشود.
  • موتور خودرو را به هیچ وجه موتورشویی نکنید تا سنسورهای زیاد و حساسی که در آن وجود دارد دچار مشکل نشود.
  • هرگونه مشکل یا اختلال در موتور را به تعمیرگاه چری فونیکس تیگو 8 پرو مراجعه کنید تا بررسی شود.

خدمات قابل ارائه برای موتور فونیکس 8 پرو

فیکس آپ کار بعنوان یک تعمیرگاه چری تیگو 8 پرو در تهرانپارس خدمات کاملی برای تعمیر موتور این خودرو ها ارائه می دهد. خودرو در هر وضعیتی در موتور خود باشد قابل تعمیر توسط تعمیرکاران این مجموعه می باشد. اما در این بین اگر موارد زیر را مشاهده کردید سریعاً به تعمیرگاه چری فونیکس تیگو 8 پرو مراجعه کنید.

  • وجود سر و صدا و لرزش در موتور خودرو
  • مشاهده روغن ریزی از ناحیه موتور
  • عدم شتاب و سرعت کافی در شروع و حین حرکت
  • وجود بوی بد و سوخنگی از ناحیه موتور
  • و رفع تمام مشکلات موتور تیگو 8 و قطعات متصل به آن

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

تعمیر گیربکس چری تیگو 8 پرو

تیگو هشت پرو دارای یک گیربکس 7 دنده اتومات دو کلاچه می باشد که عملکرد نسبتاً خوبی برای این خودرو دارد. البته که در استفاده از این گیربکس نسبت به موتور کوچک و حثه بزرگ آن باید دقت زیادی شود تا دچار خرابی و نیازمند تعمیر گیربکس چری تیگو 8 پرو نشود. در هر صورت فیکس آپ کار با توجه به سابقه زیادی که در تعمیر خودروهای چینی دارد می تواند تعمیر گیربکس چری تیگو 8 را انجام دهد.

خودرو Chery Tiggo 8 Pro خودرو قدرتمندی از نظر شتاب نمی باشد و بیشتر مشکلاتی که در ناحیه موتور و گیربکس روی آن رخ می دهد بدلیل عدم رعایت فشارهای وارد شده به آن می باشد. این مسائل باعث می شود تا به مرور زمان گیربکس فونیکس 8 پرو دچار مشکل و خرابی شود و حتماً تعمیر گیربکس چری تیگو 8 پرو روی ان انجام شود.

این مرکز تعمیرگاهی تیگو همواره پیشنهاد می کند تا به این خودرو ها اصلاً فشار وارد نشود و به هیچ عنوان وارد آفرود نشوند. گیربکس خودرو شدیداً حساس می باشد و زود دچار خرابی می شود. بیشترین مشکلاتی که خودروهای تیگو 8 وارد این مجموعه می شوند خرابی های موتور و گیربکس آن ها می باشد که در صورت حضور به موقع با هزینه و زمان کم رفع می شوند.

علائم خرابی گیربکس فونیکس 8 پرو

تعمیر گیربکس چری تیگو 8 پرو - تعمیرات تخصصی گیربکس فونیکس 8 - فیکس آپ کار
تعمیر گیربکس چری تیگو 8 پرو – تعمیرات تخصصی گیربکس فونیکس 8 – فیکس آپ کار

علائم مختلفی نشان دهنده خرابی گیربکس های خودکار هستند که هر کدام به نحوی در عملکرد آن اختلال ایجاد می کند. در صورتی که مالک خودرو فونیکس 8 پرو از چری هستید و این علائم را مشاهده کردید باید سریعاً نسبت به تعمیر چری فونیکس تیگو 8 پرو اقدام کنید. این علائم خرابی گیربکس فونیکس 8 پرو به شرح زیر هستند:

  • وجود سر و صدا در تعویض دنده و صدای زوزه در حین حرکت
  • روغن ریزی از ناحیه گیربکس و روغن سوزی خودرو
  • صدای تقه زدن در تعویض دنده های خودکار
  • عدم وجود شتاب کافی بخصوص در ابتدای حرکت
  • عملکرد ضعیف در مسیرهای سربالایی
  • جا نرفتن دنده ها و یا حرکت نکرده در حالت های درایو و دنده عقب
  • وجود سر و صدا در حالت دنده خلاص
  • گیر کردن دنده بخصوص در حالت پارک

تعمیر جلوبندی چری تیگو 8 پرو

خودرو تیگو هشت پرو دارای محور محرک دیفرانسیل جلو می باشد که انتقال نیرو جهت حرکت خودرو از موتور و گیربکس به چرخ های جلو انجام می شود. برای خودروهای با وزن بالا دیفرانسیل جلو بودن حساسیت هایی را در جلوبندی ایچاد می کند که نیازمند دقت و نگهداری بالایی می باشد. همچنین خودروهای سنگین تر وزن بیشتری در تعلیق و جلوبندی دارند که نیازمند سرویس دوره ای بیشتری هستند.

این خودرو نیز همانند خودرو های دیگر ممکن است به مرور زمان دچار خرابی یا مشکلاتی در جلوبندی شود و نیاز به تعمیر جلوبندی چری تیگو 8 پرو داشته باشد. در این صورت تعمیرگاه چری تیگو 8 پرو فیکس آپ کار این خدمات را ارائه می دهد و تعمیرات جلوبندی را انجام می دهد. در صورتی که قطعات مصرفی قابل تعمیر باشند انجام می شود و در غیر اینصورت قطعات یدکی یا لوازم استوک چری تیگو 8 پرو برای آن تهیه و تعویض می شود.

خدمات تعمیر جلوبندی فونیکس 8 پرو

تعمیر جلوبندی چری فونیکس تیگو 8 پرو - فیکس آپ کار
تعمیر جلوبندی چری فونیکس تیگو 8 پرو – فیکس آپ کار

مجموعه فیکس کار در خدمات تعمیر چری فونیکس تیگو 8 پرو خدمات کاملی برای جلوبندی و تعمیر آن در نظر گرفته است. این خدمات توسط جلوبندی ساز حرفه ای و با تجربه در این تعمیرگاه انجام می شود. رفع و عیب یابی مشکلات و تست جلوبندی از جمله این خدمات است. در ادامه خدمات تعمیر جلوبندی فونیکس 8 پرو شرح داده شده است:

  • رفع مشکل سر و صدای جلوبندی
  • رفع مشکل لاستیک سایی تیگو 8
  • رفع مشکل لرزش فرمان
  • رفع مشکل انحراف به چپ و راست
  • تعویض لوازم مصرفی جلوبندی تیگو 8 پرو
  • رفع مشکل لرزش جلوبندی فونیکس 8

سرویس دوره ای Chery Tiggo 8 Pro

سرویس دوره ای خودرو خدماتی است که برای خودروهای با ارزش و خارجی بسیار مناسب است. علاوه بر این که تعویض روغن و فیلترها جزء سرویس دوره ای می باشد، بررسی عیوب خودرو و اطلاع از شرایط سلامت خودرو نیز از ویژگی های سرویس دوره ای خودرو می باشد. در اصل سرویس دوره ای خودرو نشان دهنده شرایط فعلی خودرو می باشد.

این مجموعه با داشتن کارشناسان حرفه ای و متخصص در خدمات سرویس دوره ای Chery Tiggo 8 Pro وضعیت سلامت خودرو را هم از نظر فنی و هم از نظر ظاهری بررسی می کند. در نهایت گزارشی جهت اطلاع مالک خودرو از وضعیت شرایط آن اطلاع رسانی می شود و درصورت تایید قسمت های مختلف که مشکل یا عیوبی دارند تعمیر چری تیگو 8 پرو روی آن انجام می شود.

در اصل می توان گفت سرویس دوره ای خودرو باعث می شود تا هزینه نگهداری یک خودرو کاهش یابد. به این شکل که خودروی تیگو 8 پرو در صورتی که سرویس دوره ای داشته باشد زودتر از موعد متوجه مشکلات می شود و زودتر هم آن ها را رفع می کند. در نهایت باعث سلامت بیشتر خودرو شده و هزینه و زمان نگهداری و نعمیرات چری فونیکس 8 پرو کاهش میابد.

نصب آپشن و خدمات برقی چری فونیکس تیگو 8 پرو - فیکس آپ کار
نصب آپشن و خدمات برقی چری فونیکس تیگو 8 پرو – فیکس آپ کار

نصب آپشن فونیکس تیگو هشت پرو

نصب آپشن فونیکس تیگو هشت پرو از دیگر خدماتی است که این تعمیرگاه برای این خودرو در خدمات برق در نظر گرفته است. در این خدمات امکان نصب نمودن آپشن های جدید روی این خودرو میسر می شود. این آپشن ها بر اساس قابلیت نصب و انتخاب مالک خودرو تعیین می گردد. همچنین امکان تعویض آپشن ها با نسخه های دیگر وجود دارد.

یکی دیگر از خدماتی که در نصب آپشن فونیکس تیگو هشت در خدمات تعمیر چری فونیکس تیگو 8 پرو ارائه می شود، تعمیر آپشن های معیوب می باشد. ممکن است پس از مدتی بدلایل مختلف آپشن های خودرو دچار مشکل شود و در صورت تعمیر انجام می شود. در غیر اینصورت این آپشن با آپشن کارخانه یا نسخه های دیگر قابل تعویض نیز می باشد.

آپشن های پیشفرض تیگو هشت پرو

خودرو فونیکس 8 پرو بصورت پیشفرض امکانات رفاهی مناسبی در خود دارد. نمی توان آن را خودروی فول آپشن در نظر گرفت اما کارخانه روی مدل پرو تیگو 8 آپشن های بیشتری قرار داده است تا جذابیت بیشتری در رانندگی داشته باشد. در ادامه آپشن های کارخانه ای تیگو هشت پرو را خواهیم دید.

  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش و کنترل پایداری
  • دارای 3 حالت رانندگی اکو، کامفورت و اسپرت
  • دارای سنسور جلو، عقب، باران و بادتایر
  • رادار نقطه کور و تغییر لاین
  • رادار تصادف جلو و عقب
  • رادار تابلو خوان
  • ترمز ضد قفل و اضطراری
  • ترمز پارک برقی و کمکی
  • دیلایت و اتولایت
  • چراغ مه شکن و چراخ چرخشی و چراغ شور
  • حساس به سرعت و پدال شیفتر
  • دارای صفحه نمایش 12.3 اینچی لمسی
  • دوربین جانبی و 360 درجه
  • دارای 6 ایربک پرده ای و جانبی
  • ورود بدون کلید و استارت دکمه ای
  • گرم کن و سردکن صندلی های جلو
  • صندلی برقی و صندوق پران هوشمند
  • آینه گرم کن و دارای تاشو برقی
  • سقف پاناروما و سانروف
لوازم استوک تیگو 8 پرو - صافکاری نقاشی فونیکس 8 پرو - فیکس آپ کار
لوازم استوک تیگو 8 پرو – صافکاری نقاشی فونیکس 8 پرو – فیکس آپ کار

لوازم استوک چری تیگو 8 پرو

با توجه به این که نمایندگی های فعالی در شهر های مختلف کشور بر اساس گارانتی این خودرو فعالیت می کنند، بعضاً بیشتر قطعات یدکی این خودرو ها یافت می شود. اما در صورتی که قطعه ای یافت نشود، در صورت وجود لوازم استوک چری تیگو 8 پرو برای این خودرو ارائه می شود. این مسئله کاملاً بستگی به نوع قطعه و شرایط واردات آن دارد.

مجموعه تعمیرگاه فونیکس 8 پرو بدون واسطه از کمپانی های معتبر قطعات و لوازم استوک خودرو را وارد می کند. این قطعات همگی اصل می باشند و دارای سلامت کامل هستند. همچنین کارشناس مربوطه لوازم استوک وارداتی را پیش از ارائه مورد تست و بررسی قرار می دهد. لذا قطعات همگی دارای سلامت فنی و ظاهری خواهند بود.

صافکاری نقاشی فونیکس 8 پرو

صافکاری و نقاشی فونیکس 8 پرو از دیگر خدمات تعمیرگاه فیکس آپ کار برای خودروهای خارجی می باشد. این مجموعه با داشتن کارشناسان حرفه ای و متخصص که تجربه زیادی در صافکاری نقاشی خودروهای خارجی دارند تشکیل شده است. بخشی از محوطه این تعمیرگاه مربوط به صافکاری و نقاشی خودرو است که خدمات کامل را با هزینه و زمان مناسب ارائه می دهد.

در صورتی که صدمات وارد شده به خودرو تیگو 8 پرو زیاد باشد، صافکاری نقاشی بطور کامل روی آن انجام می شود. اما در صورتی که برخورد فیزیکی جزئی بوده باشد صافکاری PDR روی آن انجام می گیرد. همچنین در صورتی که بخشی از خودرو دارای خط و خش یا رنگ پریدگی بسیار جزئی باشد با لیسه گیری ترمیم میابد.

بخشی از خدمات صافکاری نقاشی فونیکس 8 پرو مربوط به دیتیلینگ خودرو می باشد. درست است که اکثر این خودرو ها نو و سالم هستند اما ممکن است شرایطی خاص جذابیت ظاهر خود را از دست داده باشند. در اینصورت دیتیلینگ کامل خودرو تیگو 8 انجام می شود.