فیکس آپ کار بعنوان یک تعمیرگاه لکسوس RX350 در تهران فعالیت می کند که دارای خدمات تعمیر موتور لکسوس RX 350، گیربکس و جلوبندی لکسوس آر ایکس 350 می باشد. تعمیر لکسوس RX در این تعمیرگاه بصورت تخصصی و حرفه ای انجام شده و محدودیتی در بخش های قابل تعمیر آن وجود ندارد. این تعمیرگاه لکسوس با استفاده از ابزارهای بروز و حرفه ای تمام قسمت های آن را مورد تعمیر قرار می دهد.

این مرکز تعمیرگاهی علاوه بر تعمیر لکسوس آر ایکس 350، تمام مدل های خودروی لکسوس را تعمیر می کند. این تعمیرات شامل تعمیر موتور، گیربکس و جلوبندی می باشد. علاوه بر آن خدمات برق و آپشن و همچنین تهیه و تامین لوازم استوک لکسوس ارائه می شود. در ادامه مطلب تعمیرگاه لکسوس RX350 در فیکس آپ کار مطالعه خواهید کرد:

لکسوس RX350

تعمیرگاه لکسوس RX350 - تعمیر لکسوس RX350 - فیکس آپ کار
تعمیرگاه لکسوس RX350 – تعمیر لکسوس RX350 – فیکس آپ کار

لکسوس یک برند از خودروسازی تویوتا می باشد که خودروهای لوکس و قدرتمندی تولید می کند. این شرکت خودروسازی ژاپنی وظیفه طراحی و تولید این مدل از خودرو ها را بر عهده دارد. خودرو لکسوس RX350 یک خودرو لوکس است که در ابتدا در سال 1997 در نسخه های اولیه خود روانه بازار شد و توانست فروش خوبی را کسب کند.

این خودرو که یک خودرو شاسی بلند حساب می شود به مرور زمان پیشرفت های چشمگیری نسبت به نسخه اولیه خود داشت و توانست یک خودروی محبوب شود. لکسوس RX350 در کشور ایران در تعداد محدودی وارد شده است و هنوز هم شاهد تردد این مدل از لکسوس در کشورمان هستیم.

لکسوس RX350 در دو نوع معمولی و اسپرت وجود دارد که معمولاً مدل های 2009 تا 2013 آن را در کشور داریم. البته این خودرو تا همین حالا مدل 2023 خود را هم تولید کرده و آمده فروش است اما بدلیل تحریم های موجود و عدم واردات خودرو ها تابحال شاهد رویت این خودرو در کشور نبوده ایم.

تعمیر لکسوس RX350

خودرو شاسی بلند لکسوس RX350 از نظر فنی یک خودرو بسیار قابل قبول و با کیفیت است. اما مدل های موجود در کشور کمی قدیمی تر شده اند و به نسبت میزان کارکرد و نحوه استفاده نیازمند تعمیر لکسوس RX350 هم هستند. از آن جایی که لکسوس RX350 یک خودرو خارجی محسوب می شود باید تنها به تعمیرگاه لکسوس RX350 مراجعه کنند.

تعمیرگاه های تخصصی بدلیل این که تجربیات زیادی در تعمیر خودرو لکسوس دارند با اطمینان بیشتری می توانند انواع تعمیرات را روی این مدل از خودرو های خارجی انجام دهند. فیکس آپ کار نیز یکی از این تعمیرگاه ها است که تعمیر لکسوس RX350 را توسط کارشناسان با تجربه و متخصص انجام می دهد.

لکسوس RX350 موتور نسبتاً حجیمی دارد که تعمیر آن نیازمند یک تعمیرگاه لکسوس RX350 حرفه ای و متخصص می باشد. همچنین باقی قسمت های خودرو با ساختار خودروهای مشابه دیگر متفاوت می باشد. به همین جهت تعمیر لکسوس RX350 را باید تنها در مراکز تخصصی و حرفه ای انجام داد.

تعمیرگاه لکسوس RX350 در تهران

فیکس آپ کار یک تعمیرگاه لکسوس RX350 در تهران می باشد که با سابقه بیش از ده سال در تعمیر خودرو های خارجی فعالیت دارد. این تعمیرگاه خودرو Lexus مدل آر ایکس 350 را توسط کارشناسان متخصص و با تجربه انجام می دهد. تعمیرات این خودرو بصورت اساسی در تمام قسمت های فنی می باشد.

همچنین تمامی تعمیرات در این تعمیرگاه بصورت ضمانت شده انجام می شود. مالکین خودروهای لکسوس RX350 در تهران می توانند بصورت حضوری از مشاوره رایگان جهت عیب یابی استفاده کنند. خودروها در این محل توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی و عیب یابی قرار گرفته و در نهایت تعمیر لکسوس RX350 انجام می شود.

در تعمیرگاه لکسوس RX350 در تهران خدمات کاملی برای این خودرو نظر گرفته شده است. مراجعین محترم می توانند بصورت حضوری از خدمات تعمیر موتور لکسوس، گیربکس و جلوبندی در خدمات فنی و در خدمات ظاهری از نصب آپشن و صافکاری نقاشی بهره مند شوند.

تعمیر موتور لکسوس RX350

تعمیر موتور لکسوس RX350 - تعمیر گیربکس لکسوس RX350 - فیکس آپ کار
تعمیر موتور لکسوس RX350 – تعمیر گیربکس لکسوس RX350 – فیکس آپ کار

خودرو لکسوس RX350 دارای یک موتور 6 سیلندر 24 سوپاپه با حجم 3500 سی سی می باشد که یک موتور حجیم و قدرتمند به حساب می آید. این موتور بصورت تنفس طبیعی بوده و 275 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه قدرت و 348 نیوتن متر در 4700 دور در دقیقه گشتاور دارد. شتاب این خودرو از 0 تا 100 مقدار 7.8 ثانیه است که با توجه به وزن و جثه بزرگ بسیار مناسب است.

تعمیر موتور لکسوس RX350 در این تعمیرگاه بر اساس مشکلاتی که مالک خودرو تجربه می کند عیب یابی می شود. میزان پیچیدگی در تعمیر موتور لکسوس RX350 زیاد است و نیازمند یک تعمیرکار متخصص و با تجربه است تا بتواند با حوصله و دقت زیاد اقدام به تعمیر موتور لکسوس RX350 کند.

مشکلات موتور لکسوس RX350 چیست؟

مشکلاتی نظیر یاتاقان زدن موتور و سوختن واشر سر سیلندر و همچنین مشکلات روغن سوزی موتور نیازمند تعمیر هستند. مشکلاتی که در قسمت کاتالیزور دیده می شود و همچنین بد کارکردن موتور مثل لرزش و صدای زیاد از جمله خدمات تعمیر موتور لکسوس RX350 می باشد.

در مواردی شاهد داغ کردن بیش از حد موتور و جوش آوردن آن هم بوده ایم که نشانه خرابی قسمت های مختلف موتور لکسوس آر ایکس 350 می باشد. در مواقعی هم پیش از آن که شاهد خرابی خاصی باشیم، چراغ چک موتور در لکسوس روشن می شود که نیازمند عیب یابی می باشد.

تعمیر گیربکس لکسوس RX350

خودرو لکسوس RX350 دارای یک گیربکس 6 دنده خودکار می باشد که انتقال نیرو توسط موتور و گیربکس آن بصورت دو دیفرانسیل عمل می کند. این گیربکس برای موتور حجیمی که در نظر گرفته شده است عملکرد قابل قبولی دارد. اما بعضاً استفاده آفرود از این خودرو و همچنین فشارهای وارده به شکل های مختلف باعث خرابی و نیازمند تعمیر گیربکس لکسوس RX350 می شود.

در تعمیرگاه فیکس آپ کار تعمیر گیربکس لکسوس RX350 بصورت کاملاً اساسی انجام می شود. به شکلی که در آینده نزدیک مجدد شاهد خرابی در این قسمت از خودرو نباشیم. گیربکس لکسوس بصورت کامل مورد تست و عیب یابی قرار می گیرد و سپس بخش هایی که نیازمند تعمیر هستند شناسایی می شوند.

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

علائم خرابی گیربکس لکسوس RX350

موارد مختلفی در خرابی گیربکس لکسوس RX350 دیده می شود که نیازمند تعمیر گیربکس لکسوس RX350 است.  اما علائمی هستند که باعث می شوند عملکرد خودرو حین رانندگی کاملاً تحت شعاع قرار بگیرد. این تاثیرات باعث می شود تا خودرو درست کار نکند و خرابی های بیشتری ایجاد کند. از جمله این علائم خرابی گیربکس لکسوس RX350 به شرح زیر هستند:

  1. وجود سر و صدا در قسمت گیربکس
  2. تاخیر در تعویض دنده ها
  3. عدم شتاب کافی و صدای های کشیده
  4. وجود لرزش در دنده و سرعت های مختلف
  5. روغن ریزی در بخش گیربکس لکسوس

تعمیر جلوبندی لکسوس آر ایکس 350

تعمیر جلوبندی لکسوس آر ایکس 350 - فیکس آپ کار
تعمیر جلوبندی لکسوس آر ایکس 350 – فیکس آپ کار

همانطور که می دانید خودرو لکسوس آر ایکس 350 یک خودروی کاملاً با کیفیت است که کمتر دچار خرابی ها می شود. اما این شرایط تنها در بستر مناسب نگهداری صحیح و استفاده درست مقدور می باشد. جلوبندی هر خودرویی نسبت به هر قسمت دیگری بیشتر دچار خرابی و مشکلات مختلف می شود.

از جمله خدمات دیگر تعمیرگاه لکسوس RX350 تعمیر جلوبندی لکسوس آر ایکس 350 می باشد. این تعمیرات توسط سرویس کار جلوبندی این مرکز انجام می شود. مشکلات گزارش شده بعلاوه تست هایی که انجام می شود در نهایت منجر به تعمیر جلوبندی لکسوس آر ایکس 350 می شود.

خدمات جلوبندی لکسوس آر ایکس 350

مشکلات در ناحیه جلوبندی لکسوس R350 می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. بعضاً دلایل این مشکلات خرابی در یک قطعه ای خاص است اما بعضاً مشکلات اساسی بوده نیازمند تعمیر جلوبندی لکسوس آر ایکس 350 بطور کامل می باشد. در ادامه برخی از این خدمات شرح داده شده است:

  1. رفع مشکل لرزش جلوبندی لکسوس آر ایکس 350
  2. رفع مشکل انحراف خودرو لکسوس آر ایکس 350
  3. رفع مشکل لاستیک سایی لکسوس
  4. تعویض قطعات مصرفی جلوبندی لکسوس آر ایکس
  5. رفع مشکل سر و صدا در ناحیه جلوبندی لکسوس

نصب آپشن لکسوس rx350

خودروهای لکسوس با توجه به این که خودروهای لوکسی حساب می شوند معمولاً از آپشن های مناسبی برخوردارند. این آپشن ها راحتی و لذت رانندگی را افزایش می دهند. همچنین یک سری از این آپشن ها امکانات رفاهی بیشتری در اختیار راننده قرار می دهند که بطور مثال می تواند در بخش هایی مثل امنیت رانندگی کمک زیادی داشته باشد.

در خدمات نصب آپشن لکسوس rx350 آپشن های جدیدی برای این مدل از خودرو ها نصب می شود. همچنین در صورتی که آپشنی معیوب شده باشد در صورت امکان تعمیر یا با نسخه های مشابه یا بروز تر تعویض می شود. در ادامه خدمات نصب آپشن لکسوس rx350 برخی آپشن های این خودرو لیست شده اند:

  1. دارای 12 ایربگ اصلی و جانبی
  2. صفحه نمایش 8 اینچی لمسی واید
  3. دوربین دنده عقب
  4. صفحه نمایش برای سرنشینان عقب
  5. سیستم صوتی حرفه ای
  6. دارای BAS – EBD – ABS – ترمز و کمربند های ایمنی هوشمند
  7. صندلی های برقی دارای گرمکن و سردکن دارای حافظه
  8. درب صندوق عقب بصورت برقی
  9. سیستم ورود بدون کلید
  10. دارای کروز کنترل
  11. آینه های برقی الکتروکرومیک بصورت تاشو برقی و گرمکن
  12. کنترل سربالایی HAC
  13. سقف پاناروما و سانروف

سرویس دوره ای لکسوس ار ایکس 350

نصب آپشن لکسوس آر ایکس 350 - لوازم استوک لکسوس RX 350 - فیکس آپ کار
نصب آپشن لکسوس آر ایکس 350 – لوازم استوک لکسوس RX 350 – فیکس آپ کار

یکی دیگر از خدماتی که در تعمیرگاه لکسوس آر ایکس 350 ارائه می شود، سرویس دوره ای این خودرو می باشد. سرویس دوره ای خودروهای ارزشمند بازار مثل لکسوس امر بسیار مهمی در زمینه نگهداری آن می باشد. در سرویس دوره ای لکسوس ار ایکس 350 علاوه بر خدمات دوره ای تعویض روغن و فیلتر ها، سرویس های دیگری هم انجام می شود.

این سرویس دوره ای لکسوس ار ایکس 350 شامل بررسی کامل خودرو از نظر فنی و ظاهری می باشد. کارشناس سرویس دوره ای اقدام به بررسی قطعات و وضعیت سلامت بخش های مختلف خودرو می کند. این بخش ها از نظر فنی شامل تمام قسمت های بیرونی آن می شود. در قسمت ظاهری نیز وضعیت سلامت بخش های بدنه خودرو و قطعات وابسته به آن بررسی می شود.

در نهایت در سرویس دوره ای لکسوس ار ایکس 350 گزارشی از وضعیت سلامت خودرو به مالک آن ارائه می شود. بر اساس این گزارش در صورت تایید خودرو سرویس می شود. این امر باعث می شود تا در ادامه اگر مشکلی وجود دارد مشخص شده و تا قبل از به بار آوردن هزینه های سنگین تعمیر شود.

لوازم استوک لکسوس RX 350

یکی از مشکلاتی که مالکان خودرو های خارجی با آن سر و کله می زنند، تهیه قطعات خودرویشان است. بدلیل نبود نمایندگی های رسمی و عدم همکاری صنعتی کشور ما با کشور سازنده های خودرو، این قطعات و لوازم به سختی یافت می شوند.

از دیگر خدمات فیکس آپ کار در تعمیر لکسوس RX350 تهیه و تامین لوازم استوک لکسوس می باشد. این قطعات بدون واسطه توسط کمپانی های معتبر خارجی به کشور وارد می شود و در اختیار مالکین این خودرو ها قرار می گیرد. لازم به ذکر است که تمامی این لوازم های استوک اصل و سالم می باشد و با ضمانت ارائه می شوند.

در صورتی که خودرویی به تعمیرگاه لکسوس RX350 مراجعه کند و در حین تعمیرات نیاز به قطعات و لوازم استوک داشته باشد، این مرکز خود این لوازم استوک لکسوس RX 350 را فراهم و استفاده می کند. البته ناگفته نماند که در صورت تهیه لوازم استوک لکسوس RX 350 توسط تعمیرکاران این مجموعه قابل نصب و تعویض می باشد.

چه لوازم استوکی از لکسوس RX 350 ارائه می شود؟

تعمیرات تخصصی لکسوس rx350 - فیکس آپ کار
تعمیرات تخصصی لکسوس rx350 – فیکس آپ کار

فیکس آپ کار قادر است تا تمام قطعات و لوازم استوک خودرو لکسوس RX 350 را ارائه دهد. این لوازم استوک می تواند از بزرگترین قطعه تا کوچکترین قطعه از این خودرو باشد. مسئله مهمی که در تهیه و تامین لوازم استوک لکسوس RX 350 وجود دارد این است که لوازم حتماً اصل و سالم باشند. در ادامه برخی لوازم استوک لکسوس RX 350 که قابل ارائه هستند مختصراً لیست شده اند:

  1. موتور کامل لکسوس RX350
  2. گیربکس کامل لکسوس RX350
  3. تمام قطعات مصرفی و قابل تعویض لکسوس RX350
  4. قطعات ریز برقی و داشبورد کامل لکسوس RX350
  5. کمک ها و تمام قطعات مربوط به تعلیق لکسوس
  6. دکمه ها، صندلی ها، چراغ ها، سپر و قطعات بدنه لکسوس آر ایکس 350

ویژگی لوازم استوک لکسوس RX 350

شاید مالک خودرو نتواند تشخیص دهد که یک قطعه دقیقاً از قطعات اصلی خودرو است یا خیر. اما کارشناسان تعمیرگاه لکسوس RX350 بر این موضوع تسلط کامل دارند. هر چند اصلی که به آن وفادار هستیم این است که خدمات حرفه ای ارائه شود و تحت هیچ شرایطی راضی به متضرر شدن مشتریان نیستیم. در ادامه برخی ویژگی لوازم استوک لکسوس RX 350 را مشاهده خواهید کرد:

  1. لوازم استوک کاملاً اصل یا اروجینال
  2. لوازم استوک بطور کامل سالم هستند
  3. لوازم استوک پیش از ارائه تست و بررسی می شود
  4. لوازم استوک دقیقاً قطعات اصلی مدل لکسوس می باشد
  5. لوازم استوک بهمراه ضمانت نامه ارائه می شوند
  6. نصب یا تعویض لوازم استوک در این محل انجام می شود
  7. لوازم استوک بدون هیچ گونه واسطه ارائه می شود
  8. هزینه و زمان ارائه لوازم استوک لکسوس RX350 مناسب خواهد بود

صافکاری و نقاشی لکسوس RX

صافکاری نقاشی لکسوس RX350 - فیکس آپ کار
صافکاری نقاشی لکسوس RX350 – فیکس آپ کار

صافکاری و نقاشی از دیگر خدمات فیکس آپ کار در تعمیر لکسوس RX350 می باشد. بخشی از محوطه این تعمیرگاه مربوط به خدمات صافکاری و نقاشی خودروهای خارجی است. این خدمات توسط کارشناسان حرفه ای و متخصص انجام می شود و دارای هزینه و زمان مناسب می باشد.

در این خدمات نقاشی کامل خودرو یا بخشی از بدنه آن قابل انجام است. صافکاری بی رنگ یا صافکاری PDR نیز از جمله خدمات خاص این صافکاری و نقاشی است. صافکاری PDR با استفاده از ابزارهای مخصوص به جهت دسترسی راحت تر و صافکاری بدون رنگ و موج انجام می شود.

همچنین در خدمات صافکاری و نقاشی لکسوس RX خدمات لیسه کاری یا لیسه کشی نیز انجام می شود. این خدمات در صورتی که خودرو دارای رنگ پریدگی جزئی یا خط و خش باشد صورت می گیرد. از دیگر خدمات صافکاری و نقاشی لکسوس دیتیلینگ خودرو است که بصورت کاملاً حرفه ای و اساسی صورت می گیرد.