تعمیرگاه هیوندا سوناتا مخصوص تعمیر موتور هیوندا سوناتا و تعمیر گیربکس هیوندا سوناتا و همچنین تعمیر جلوبندی هیوندا سوناتا است. تعمیرات تخصصی هیوندای سوناتا در تهران توسط کارشناسان متخصص و باتجربه ای انجام می شود. تمامی خدمات اتومبیل Hyundai Sonata در این مجموعه بصورت تخصصی و با ضمانت انجام می شود.

در مقاله تعمیرگاه هیوندا سوناتا در فیکس آپ کار در ادامه مطالعه خواهید کرد:

تعمیرات هیوندا سوناتا

تعمیرگاه هیوندا سوناتا - تعمیرات تخصصی هیوندای سوناتا
تعمیرگاه هیوندا سوناتا – تعمیرات تخصصی هیوندای سوناتا

هیوندا سوناتا یا Hyundai Sonata از جمله خودروهای خودروسازی محبوب کره می باشد. این خودرو از جمله خودروهای سدان محور جلو است که در کشورهای آسیایی بخصوص ایران بسیار محبوب است. خودرو هیوندای سوناتا را بطور خلاصه می توان از کیفیت بالای یک خودرو نسبتاً اقتصادی نام برد.

طراحی داخلی و بدنه این خودرو در زمان ورودش به این کشور به قدری جذاب بود که هرکس می توانست این خودرو را تهیه کرد. حالا پس از گذشت زمان زیادی از نسخه های اولیه این خودرو همچنان شاهد تردد آن ها در کوچه خیابان های شهرهای مختلف ایران هستیم.

از همین رو تعمیرگاه هیوندا سوناتا در تمام شهرهای ایران دایر شد تا بتواند خدمات تعمیرات تخصصی را به این خودرو اختصاص بدهد. با توجه به این که این خودرو هنوز از خودروهای محبوب و کلاس بالای کشور است، اکثراً بدلیل کیفیت خوبش آن را هنوز استفاده می کنند.

تعمیر موتور هیوندا سوناتا

موتور خودرو هیوندا سوناتا در ابتدا یک پیشرانه 2.4 لیتری در خود داشته است. اما پس از آن در نسخه NF این خودرو در ایران از دو پیشرانه ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر ۱۶۲ اسب بخاری و ۳.۳ لیتری ۶ سیلندر ۲۳۵ اسب بخاری بهرمند شده است. تقریباً می توان گفت موتور هیوندا سوناتا کاملاً برایش مناسب است.

اما از این رو با توجه به شرایط رانندگی و آب و هوایی و خدماتی که در ایران برای این خودرو وجود دارد، دچار خرابی نیز می شود. تعمیر موتور هیوندا سوناتا از جمله خدماتی است که در تعمیرگاه هیوندا سوناتا بصورت تخصصی برای این خودرو داده می شود.

در تعمیر موتور ماشین این هیوندا سوناتا حتماً باید یک متخصص آشنا به اجزای آن دست به کار شود. پیچیدگی خاصی در موتور هیوندا سوناتا وجود دارد که تنها متخصصین با تجربه از آن ها آگاه هستند و می توانند با ضمانت دست به تعمیر موتور هیوندا سوناتا بزنند.

تعمیر گیربکس هیوندا سوناتا

تعمیرگاه هیوندا سوناتا - تعمیر موتور و گیربکس هیوندا سوناتا
تعمیرگاه هیوندا سوناتا – تعمیر موتور و گیربکس هیوندا سوناتا

در نمونه ۴ سیلندر هیوندا سوناتا با دو گیربکس ۵ دنده اتوماتیک و ۵ دنده دستی عرضه شده است و نمونه ۶ سیلندر فقط با گیربکس ۵ دنده اتوماتیک به بازار راه یافت. در گیربکس های نسل  جدیدتر که بصورت اتوماتیک بوده است عملکرد آن نسبت به نمونه قبلی بسیار بهتر شده است.

هنوز در کشور خودروهای هیوندا سوناتا 4 سیلندر وجود دارند که در حال تردد هستند. تعمیر گیربکس هیوندا سوناتا از جمله تعمیرات بسیار تخصصی به شمار می رود. تعمیر گیربکس ماشین هیوندای سوناتا توسط نمایندگی های مجاز و همچنین تعمیرگاه های تخصصی باید انجام شود.

از جمله مشکلاتی که در گیربکس هیوندا سوناتا رخ می دهد، مشکل در ضرایب دنده و به مرور زمان عدم عملکرد صحیح و سر و صدا از آن ها می باشد که در نسخه های اتوماتیک نسل آخر بعضاً در مراجعه کننده ها کاملاً دیده می شود.

تعمیر جلوبندی هیوندا سوناتا

همانطور که می دانید خودرو هیوندا سوناتا یک خودروی کشیده و طویل است. درست است که نسبت به استایل بزرگ خود هندلینگ خوبی دارد اما از نظر جلوبندی در جاده های کشورمان که کیفیت مناسبی ندارند دچار مشکلات زیادی می شوند.

تعمیر جلوبندی هیوندا سوناتا می تواند توسط هر جلوبندی سازی انجام شود زیرا هیچ پیچیدگی خاصی در خود ندارد. اما با توجه به این که تعمیر جلوبندی ماشین خارجی از طرف دیگر نیاز به لوازم و قطعات اصل و سالم دارد، باید در نزد یک متخصص انجام شود.

مجموعه های مختلفی که می توانند تعمیر جلوبندی هیوندا سوناتا را بصورت تخصصی و ضمانت شده انجام دهند، محل های مناسبی برای مراجعه این نوع از خودرو ها می باشد. توجه کنید که هیچ قطعه ای از جلوبندی هیوندا سوناتا نباید کسر یا با قطعه غیر تعویض گردد.

نصب آپشن هیوندا سوناتا

درست است که خودروی هیوندا سوناتا از پر آپشن ترین این برند از خودروسازی است. اما با گذشت زمان طولانی آپشن های جدیدی به خودرو ها اضافه شده و آپشن های این خودرو هم قدیمی می شوند. به همین جهت نصب آپشن روی این خودرو می تواند خودرو را نسبت به قبل جذاب تر کرده و لذت رانندگی را افزایش دهد.

آپشن های مختلفی روی این خودرو می توان اضافه کرد. همچنین می توان آپشن های قدیمی را با نسخه های جدیدتر جایگزین نمود. خودروی هیوندا سوناتا اگر سالم و سرحال باشد از همین حالا هم می توان تا سال ها از آن استفاده کرد. نصب آپشن می تواند آن را جذاب تر کند.

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

صافکاری نقاشی هیوندا سوناتا

هیوندا سوناتا هم همانند هر خودروی دیگر می تواند دچار آسیب دیدگی در بدنه خود شود. صافکاری نقاشی هیوندا سوناتا یکی از خدماتی است که تعمیرگاه های مجاز ماشین های خارجی برای این خودرو در نظر می گیرند.

بدنه این خودرو بدلیل مواج بودن و جذابیتی که در طراحی آن در نظر گرفته شده، صافکاری و نقاشی سخت تری دارد. به همین صافکاری نقاشی هیوندا سوناتا باید در یک مجموعه بسیار حرفه ای انجام شود. همچنین می توان از صافکاری PDR در این خودرو استفاده نمود.

تعمیرگاه هیوندای سوناتا - فیکس آپ کار
تعمیرگاه هیوندای سوناتا – فیکس آپ کار

تعمیرگاه هیوندا سوناتا

تعمیرگاه های زیادی تحت عنوان تعمیرگاه تخصصی هیوندا در تمام کشور در حال فعالیت هستند. این تعمیرگاه ها بصورت تخصصی بر روی این برند خدمات مختلفی مثل تعمیر موتور و گیربکس انواع برند ها را انجام می دهند.

مجموعه فیکس آپ کار نیز از جمله تعمیرگاه های مجاز هیوندا سوناتا می باشد که مالکین این خودرو می توانند به آن مراجعه کنند. فیکس آپ کار ابتدا خودرو را عیب یابی کرده و نسبت به تعمیر آن اقدام می کند. ضمانت پس از تعمیر با هزینه مناسب از ویژگی های این مجموعه می باشد.

در صورتی که شما مالک یک خودروی هیوندا سوناتا هستید، فارغ از نوع و مدل و سال ساخت آن، می توانید به این مجموعه مراجعه کنید. تمام خدمات فنی و ظاهری خودرو هیوندا سوناتا در مجموعه بزرگ فیکس آپ کار انجام می شود.