تعمیر تویوتا لندکروز از جمله خدمات مجموعه فیکس آپ کار می باشد که تعمیرات تخصصی تویوتا لندکروز را توسط کارشناسان متخصص و خبره انجام می دهد. تعمیر موتور و گیربکس تویوتا لندکروز یکی از حساس ترین تعمیرات تخصصی به شمار می رود. تعمیر اساسی تویوتا لندکروز با قیمت مناسب و زمان کم در این مجموعه قابل پذیرش می باشد.

کمتر خودرویی تحت عنوان تویوتا لندکروز دچار خرابی های سنگین می شود که نیاز به تعمیر تویوتا لندکروز داشته باشد. اما خودرو با توجه به یک وسیله مصرفی همیشه نیاز به رسیدگی و تعمیرات مخصوص خود را دارد. از این رو این مجموعه توانایی ارائه تمام خدمات به مالکین این خودرو می باشد.

در مقاله تعمیر تویوتا لندکروز در فیکس آپ کار مطالعه خواهید کرد:

تعمیرگاه تویوتا لندکروز

تعمیرگاه تویوتا لندکروز - تعمیر تویوتا لند کروز
تعمیرگاه تویوتا لندکروز – تعمیر تویوتا لند کروز

تویوتا لندکروز یا Toyota Land Cruiser غول خودروسازی ژاپنی تویوتا موتورز می باشد. این خودرو که در تمام دنیا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، همیشه از بهترین های بازار بوده است. تویوتا لندکروز دو دیفرانسیل بوده و سیستم چهار چرخ متحرک یا AWD را داراست.

تویوتا لندکروز از جمله خودروهایی است که بصورت متوالی از سال های دور همیشه در حال  تولید بوده است. این خودرو بیش از 10 میلیون دستگاه تولید برای خارج از کشور خود داشته است. این خودرو اولین بار در سال 1951 میلادی تولید شد که به عمر طولانی و کیفیت بالا محبوب شد.

از تمام این تعریف ها و تمجید ها بگذریم، خودرو تویوتا لندکروز هم با آن عظمت ممکن است در شرایط مختلف دچار خرابی شود. در این صورت این خودرو نیاز به تعمیرگاه تویوتا لندکروز دارد. این تعمیرگاه ها باید بصورت مجاز فعالیت های کاملاً تخصصی و تضمین شده انجام دهند. تنها در شرایط خرابی این خودرو باید به تعمیرگاه تویوتا لندکروز مراجعه کند.

تعمیر موتور تویوتا لندکروز

تعمیر موتور و گیربکس تویوتا لندکروز - فیکس آپ کار
تعمیر موتور و گیربکس تویوتا لندکروز – فیکس آپ کار

موتور تویوتا لندکروز پیشرانه شش سیلندر ۳٫۵ لیتری توئین توربو دارد که ۴۰۹ اسب‌بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن‌ متر گشتاور دارد. البته در انواع مختلف بر اساس سال تولید خود، نوع و شرایط موتور کاملاً می تواند نسبت به یکدیگر متفاوت تر باشد. بطور مثال نسخه های جدیدتر به طبع از نسخه های قدیمی تر بسیار قدرتمندتر شده اند.

موتور تویوتا لندکروز به سختی دچار مشکل یا خرابی می شود اما در صورت خرابی نیاز به تعمیر موتور تویوتا لندکروز دارد. این تعمیرات باید توسط یک کارشناس کاملاً باتجربه و متخصص صورت بگیرد. زیرا موتور تویوتا لندکروز پیچیدگی های خاص خود را دارد و بعنوان یک موتور بسیار بزرگ و پر حجم، نباید هر کسی با آن سر و کله بزند.

در تعمیر موتور تویوتا لندکروز ابتدا باید عیب یابی بصورت کاملاً دقیق صورت بگیرد. بدلیل نایاب بودن و گران بودن قطعات تویوتا لندکروز نباید به اشتباه قطعه ای تعویض گردد. به همین جهت کارشناس باید در ابتدا توسط ابزارهای مخصوص خود، شروع به عیب یابی کند و پس از آن اقدام به تعمیر موتور تویوتا لندکروز کند.

تعمیر گیربکس تویوتا لندکروز

تعمیرات تخصصی تویوتا لندکروز در تهران
تعمیرات تخصصی تویوتا لندکروز در تهران

سری نسخه های قدیمی تویوتا لندکروز که پیش از سال های 2000 میلادی عرضه بازار می شدند کاملاً دستی بودند. اما پس از آن گیربکس اتوماتیک تنفس طبیعی جای خود را به گیربکس های قدیمی داد. نکته مثبت این گیربکس ها این است که بصورت دو دیفرانسیل می باشند.

این گیربکس ها در کنار موتور بسیار بزرگ خود باعث شده تا به این خودروی هیکلی حضرت هم بگویند. بسیاری از این خودرو بخصوص در کشورهای عرب زبان به تفریح از ارتفاعات آفرود انجام می دهند. فارغ از این که گیربکس این خودرو می تواند این شرایط را تحمل کند اما به مرور می تواند دچار خرابی های زیادی شود.

تعمیر گیربکس تویوتا لندکروز از جمله تعمیرات بسیار دشوار و حساسی است که هر تعمیرگاهی قادر به انجام آن نیست. نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز زیادی تحت این عنوان در تمام شهر های کشور در حال فعالیت هستند. اما کمتر جایی است که می تواند با تضمین و با خیال راحت تعمیرات گیربکس تویوتا لندکروز شما را انجام دهد.

تعمیر جلوبندی تویوتا لندکروز

جلوبندی تویوتا لندکروز یکی از سرسخت ترین و محکم ترین جلوبندی ها به حساب می آیند. به این دلیل است که این خودرو دو دیفرانسیل با توجه به وزن سنگینی که دارد باید بتواند ضربات وارده را تحمل کند. اما یادمان نرود که این خودرو در استفاده در کشور ایران کمی شرایط متفاوت تری می تواند داشته باشد.

خرابی جاده ها و خیابان ها و شرایط زیست محیطی باعث می شود تا جلوبندی تویوتا لندکروز نیز به مرور زمان به مراتب دچار خرابی هایی شود. از این رو این خودرو نیاز به تعمیر جلوبندی تویوتا لندکروز دارد. این تعمیرات باید توسط یک مجموعه متخصص انجام بپذیرد که توانایی تهیه و تامین لوازم را داشته باشد.

همانطور که می دانیم اکثر خودروها در قسمت جلوبندی دارای قطعات مصرفی هستند و قابل تعمیر نیستند. به همین جهت عیب یابی قطعه معیوب و تعویض آن با قطعه سالم در زمان خود بسیار مهم است. از این رو مالکین علاوه بر مراجعه به مرکز متخصص باید دقت به تعویض قطعات مرتبط نیز باشند.

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

لوازم استوک تویوتا لندکروز

با توجه به این که قطعات خودروهای خارجی در کشور ما به سختی یافت می شود و نمایندگی وجود ندارد، قطعات بصورت وارداتی به دست مالکین می رسد. از این رو سوء استفاده های زیادی جهت دریافت قطعات فیک یا غیر اصل انجام می شود و باعث متضرر شدن مالکین می شود.

فیکس آپ کار بطور مستقیم بدون هیچ واسطه ای این قطعات را وارد کرده و به دست مالک می رساند. تمامی لوازم استوک تویوتا لندکروز توسط این مجموعه بصورت کاملاً اصل و ضمانت شده تهیه و تامین می شود. تعویض این قطعات در این مرکز توسط کارشناس انجام می شود.

نصب آپشن تویوتا لندکروز - فیس لیفت تویوتا لندکروز
نصب آپشن تویوتا لندکروز – فیس لیفت تویوتا لندکروز

نصب آپشن تویوتا لندکروز

شاید این عنوان برای غول ژاپنی پر آپشن کمی عجیب به نظر برسد. اما با توجه به این که هنوز نسخه های قدیمی تر این خودرو در کشور موجود هستند، نیاز به نصب آپشن خواهند داشت. پیشتر در مقاله تعمیر تویوتا لندکروز اشاره کردیم که این خودرو به عمر نسبتاً طولانی معروف است.

به همین جهت مالکین اکثراً خودروهای تویوتا لندکروز قدیمی خود را نگهداری می کنند و که نسبتاً آپشن های کمتر و قدیمی ترین دارد. به همین جهت می توان با تعویض و یا نصب آپشن های جدید همچنان از این خودرو لذت برد.

البته باید اشاره کنیم که این خودرو از جمله خودروهایی است که نسخه های قدیمی را می توان بصورت فیس لیفت مشابه نسخه های جدید تغییر داد. این باعث می شود تا خودرو از نظر ظاهری کاملاً بروزر شود و بعنوان یک تویوتا لندکروز جدید اما با باطن قدیمی ظاهر شود.

صافکاری نقاشی تویوتا لندکروز

لوازم استوک تویوتا لندکروز - فیکس آپ کار
لوازم استوک تویوتا لندکروز – فیکس آپ کار

یکی از مشکلاتی که بخصوص مالکین جدید و تازه وارد با خودرو تویوتا لندکروز خود دارند، عدم دید مناسب است. در مقاله تعمیر تویوتا لندکروز بارها به قوت و قدرت این خودرو اشاره کردیم اما بعنوان یک خودروی بزرگ کمی رانندگی با آن دشوار است. این مسئله باعث شده است تا خودرو دچار آسیب و برخورد هایی بشود.

صافکاری و نقاشی تویوتا لندکروز را می توان از سخت ترین صافکاری نقاشی ها دانست. به این شکل که بدنه این خودرو بسیار محکم است و از نظر ظاهری بصورت پیشفرض با یک سطح صاف طرف نیستید. به همین جهت کار برای صافکاری نقاشی تویوتا لندکروز دشوار می شود.

به همین جهت در بسیاری از نقاط تویوتا لندکروز از صافکاری PDR استفاده می شود. در صافکاری بی رنگ PDR توسط ابزار موجود به روش جدیدتری کار تمیز تر و بهتری را در صافکاری نقاشی می توان ارائه داد. این خدمت در این مرکز بطور تخصصی انجام می شود.

تعمیر تویوتا لندکروز

مجموعه فیکس آپ کار با سابقه طولانی و درخشانی که در زمینه تعمیر خودرو های خارجی دارد می تواند تمام خدمات مرتبط با تویوتا لندکروز را ارئه دهد. در این مرکز تعمیرات تخصصی تویوتا لندکروز توسط کارشناسان خبره و متخصص انجام می شود.

کارشناسان فیکس آپ کار بطور کامل به تمامی قطعات و بخش های مختلف تویوتا لندکروز تسلط کامل دارند. تمامی مشکلات فنی و ظاهری تویوتا لندکروز بصورت کاملاً تضمین شده و تخصصی در این مرکز انجام می شود. در صورتی که شما مالک یک خودروی تویوتا لندکروز هستد و دچار مشکلاتی شدید کافیست جهت هماهنگی برای حضور با فیکس آپ کار تماس بگیرید.