تعمیرگاه پورشه ماکان در تهران در فیکس آپ کار بصورت تخصصی و حرفه ای این تعمیرات را انچام می دهد. تعمیر پورشه ماکان از خدمات تعمیر خودرو های خارجی این مرکز تعمیرگاهی است که توسط کادری مجرب صورت می گیرد. تعمیرکاران فیکس آپ کار تمامی مدل های مختلف پورشه ماکان را کاملاً تخصصی تعمیر می کنند.

مجموعه تعمیرگاهی فیکس آپ کار با تجربه بیش از یک دهه در تعمیرات خودروهای خارجی، انواع خودروهای پورشه را تعمیر می کند. این تعمیرات توسط کارشناسان و تعمیرکاران کاملاً با تجربه و مسلط به ساختار فنی این مدل از خودرو های Porsche Macan انجام می شود. در ادامه مطلب تعمیرگاه پورشه ماکان در فیکس آپ کار همراه باشید:

پورشه ماکان

تعمیرات پورش ماکان - تعمیر پورشه macan - فیکس آپ کار
تعمیرات پورش ماکان – تعمیر پورشه macan – فیکس آپ کار

خودرو پورشه ماکان یا Porsche Macan یکی از مدل های شاسی بلند خودروهای برند پورشه می باشد. این خودروی آلمانی هم در کشور ما و هم در تمام دنیا یک خودرو کاملاً لوکس و محبوب به حساب می آید. خودروسازی پورشه که متخصص تولید خودروهای لوکس و پرقدرت می باشد، مدل های مختلفی از SUV های خود تولید و روانه بازار کرده است.

خودرو پورشه ماکان بدلیل ظاهر جذاب، آپشن های زیاد و قدرت زیادی که دارد خیلی زود توانست جای خود را در دل دوست داران خودرو باز کند. مدت زیادی از تولید اولین خودرو پورشه ماکان گذشته است اما همچنان شاهد تردد این خودرو ها در تمام دنیا هستیم. البته که نسخه های مختلفی از پورشه ماکان ثبت و تولید شده اند و پیشرفت چشمگیری نسبت به نسخه اولیه خود داشته است.

در حال حاضر در کشور نه به شکل خیلی زیادی اما تردد خودروهای پورشه ماکان را شاهد هستیم. معمولاً این خودروها خرید و فروش زیادی ندارند و مالکین آن ها ترجیح می دهند این جواهر را نزد خود نگهداری کنند. در ادامه با مباحث مختلف تعمیر پورشه ماکان با ما همراه باشید.

تعمیر پورشه ماکان

تعمیر پورشه ماکان با توجه به نیازهای شما در زمینه تعمیر و نگهداری خودرو، توسط تعمیرگاه پورشه ماکان فیکس آپ کار انجام می شود. تیم ما از تکنسین‌ های ماهر و مجرب تشکیل شده است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی، تعمیرات و خدمات لازم را برای پورشه ماکان شما ارائه می‌ دهند.

ما در تعمیرگاه پورشه ماکان به کیفیت و دقت بالا در انجام تعمیرات تمرکز می‌ کنیم. با داشتن دانش فنی و تخصصی در زمینه خودروهای پورشه ماکان، ما اطمینان می‌ دهیم که خودروی شما با استفاده از خدمات ما در بهترین وضعیت عملکردی قرار خواهد گرفت و تعمیر پورشه ماکان بطور کامل و بدون نیاز به تعمیر مجدد انجام شود.

هدف ما در تعمیر پورشه ماکان، ارائه تجربه‌ ای مطلوب و رضایت مند به مشتریانمان است. با توجه به اهمیت خودروی شما، ما با اخلاص و عشق به کار، تعمیرات لازم را انجام می‌ دهیم و به جزئیات کوچک هم توجه می‌ کنیم تا شما با اطمینان و اعتماد به خودرویتان بازگردید.

تعمیرگاه پورشه ماکان در تهران

تعمیرگاه پورشه ماکان در تهران - فیکس آپ کار
تعمیرگاه پورشه ماکان در تهران – فیکس آپ کار

مجموعه فیکس آپ کار بعنوان تعمیرگاه پورشه ماکان در تهران فعالیت می کند. این تعمیرگاه با استفاده از نیروی متخصص خود تمام خدمات مرتبط با پورشه ماکان را بطور کامل و حرفه ای ارائه می دهد. این تعمیرگاه در تهران واقع شده و مالکین خودروهای خارجی اعم از خودروهای پورشه ماکان می توانند بصورت حضوری به این مجموعه مراجعه کنند.

این مجموعه با تجربه بسیار زیاد در تعمیر خودروهای خارجی تمام خدمات خود را ضمانت می کند. تعمیرگاه پورشه ماکان با استفاده از ابزارهای کاملاً بروز و نیروی متخصص و مجرب خود تعمیرات تخصصی و کامل را روی تمام قسمت های مختلف این خودرو ها در تهران انجام می دهد که دارای هزینه و زمان کاملاً مناسب خواهد بود.

تعمیرگاه پورشه ماکان در تهران با تخصص برتر در تعمیر و خدمات پورشه ماکان در خدمت شما است. با تیمی از تکنسین‌ های مجرب و متخصص، ما در تعمیرگاه پورشه ماکان در تهران به برطرف کردن تمامی نیازهای فنی و مکانیکی خودروی شما می‌ پردازیم. از تعمیرات روزمره تا تعویض قطعات و تنظیمات لازم، ما از قطعات اصلی و به روز و تجهیزات پیشرفته استفاده می‌ کنیم تا اطمینان حاصل شود که خودروی پورشه ماکان شما در بهترین حالت عملکردی باشد.

تعمیر موتور پورشه ماکان

موتور پورشه ماکان یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه که در سال 2014 تولید و به بازار ارائه شد. حجم موتور پورشه ماکان 1984 سی سی است که یک موتور قدرتمند توربو شارژ به حساب می آید. 252 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه حداکثر قدرت و 370 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه حداکثر گشتاور این موتور پورشه ماکان می باشد.

تعمیر موتور پورشه ماکان با اهمیت بسیاری همراه است و ما در تعمیرگاه پورشه ماکان به عنوان تخصصی‌ ترین مرکز تعمیر پورشه ماکان در تهران، ارائه خدماتی با کیفیت و حرفه‌ ای را به شما ارائه می‌ دهیم. تیم متخصص ما با تجربه در زمینه تعمیر و نگهداری موتورهای پورشه ماکان، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و دانش فنی برتر، به رفع مشکلات و اصلاح عیوب موتور پورشه ماکان می‌ پردازد. بدون اهمیت اینکه آیا موتور شما نیاز به تعویض قطعات یا تنظیمات دقیق دارد، ما با بهره‌ گیری از قطعات اصلی و به روز و با رعایت استاندارد ها، تعمیر موتور پورشه ماکان شما را به بهترین شکل ممکن و تضمین شده تعمیر موتور خودرو پورشه ماکان را انجام می دهیم.

موتور پورشه ماکان یکی از قسمت‌های حیاتی خودرو است و ممکن است با برخی مشکلات و خرابی‌ها روبرو شود. برخی از مشکلات رایج در موتور پورشه ماکان عبارتند از:

  1. تعمیر موتور پورشه ماکان - تعمیر گیربکس پورشه ماکان - فیکس آپ کار
    تعمیر موتور پورشه ماکان – تعمیر گیربکس پورشه ماکان – فیکس آپ کار

    مشکلات سیستم الکترونیکی: موتور پورشه ماکان دارای سیستم‌ های پیچیده الکترونیکی است که ممکن است با خرابی یا عدم عملکرد صحیح این سیستم‌ ها مواجه شود. مشکلات در سنسورها، مدارهای الکتریکی و سیستم انتقال نیرو می‌ تواند علت مشکل در موتور باشد.

  2. خرابی در سیستم سوخت رسانی: مشکلات مربوط به سیستم سوخت رسانی می‌ تواند باعث کاهش عملکرد موتور و عدم پاسخگویی به درستی باشد. خرابی در این سیستم ممکن است به علت نقص در برقراری جریان سوخت، انسداد خطوط سوخت رسانی یا عملکرد نامناسب قطعات سیستم باشد.
  3. مشکلات در سیستم خنک‌کننده: در صورتی که سیستم خنک‌ کننده موتور به درستی عمل نکند، ممکن است دمای موتور افزایش یابد و باعث خرابی جزئیات داخلی موتور شود. انسداد در لوله‌ های خنک کننده، خرابی پمپ آب یا مشکل در فن خنک کننده می‌ تواند علت این مشکلات باشد.
  4. خرابی در سیستم روان‌ کننده‌ها و انتقال قدرت: موتور پورشه ماکان دارای سیستم روان‌ کننده‌ها و انتقال قدرت پیچیده است. خرابی در جعبه‌ های دنده، کلاچ و قطعات مرتبط می‌ تواند باعث مشکل در عملکرد و قدرت انتقالی موتور شود.
  5. از طرفی، عواملی مانند عدم تعویض منظم روغن موتور، استفاده نادرست از سوخت نامناسب، عدم تعمیرات و نگهداری منظم، و شرایط رانندگی سخت و سخت استفاده از ماشین نیز ممکن است باعث خرابی و مشکلات در موتور پورشه ماکان شود.

تعمیر گیربکس پورشه ماکان

پورشه ماکان دارای یک گیربکس اتوماتیک 7 سرعته PDK است. این خودرو که دو دیفرانسیل بوده تطابق مناسبی با موتور خود دارد. برخی از این خودرو بدلیل قدرت بالایی که در گیربکس دارد در جاده های ناهموار نیز استفاده می کنند که ممکن است در ادامه خرابی های ایجاد شده و نیازمند تعمیر گیربکس پورشه ماکان شود.

تعمیر گیربکس پورشه ماکان از اهمیت بالایی برخوردار است و در تعمیرگاه پورشه ماکان، به عنوان یکی از مراکز تخصصی تعمیر پورشه ماکان در تهران، با تیم متخصص و با تجربه، ارائه خدمات تعمیر گیربکس خودرو با استفاده از تکنولوژی‌ های پیشرفته را به شما ارائه می‌ دهیم. از تشخیص دقیق عیب و مشکلات گیربکس تا تعویض قطعات ضروری و تنظیمات لازم، همه مراحل تعمیر گیربکس پورشه ماکان با دقت و حرفه‌ ای انجام می‌ شود.

در فیکس آپ کار تعمیر گیربکس پورشه ماکان بصورت ضمانت شده انجام می شود و خدمات پس از تعمیرات خواهد داشت. این گیربکس ها بدلیل پیچیدگی که در ساختار خود دارند تنها باید توسط تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه انجام شود. عیب یابی دقیق و رفع مشکلات موجود از راه کارهای این مرکز تعمیرگاه پورشه ماکان می باشد.

تعمیر جلوبندی پورشه ماکان - فیک آپ کار
تعمیر جلوبندی پورشه ماکان – فیک آپ کار

تعمیر جلوبندی پورشه ماکان

با توجه به این که خودرو پورشه ماکان چهار چرخ محور یا AWD است، عملکرد بسیار فوق العاده ای در تعلیق و جلوبندی دارد. اما همانطور که می دانید جلوبندی تمام خودروهای روز دنیا نیاز به رسیدگی دارد و در صورت وجود مشکل باید تعمیر جلوبندی پورشه ماکان روی آن انجام شود.

در تعمیرگاه پورشه ماکان پس از آن که عیب یابی صورت گرفت، با تایید مالک خودرو تعمیر جلوبندی پورشه ماکان انجام می شود. این تعمیرات در صورتی که قطعات مصرفی خراب شده باشند و قابل تعمیر نباشند، نیازمند تعویض قطعات خواهند بود. البته این قطعات که در ادامه خدمات تعمیر پورشه ماکان اشاره خواهد شد، توسط این مجموعه قابل انجام می باشد.

مشکلاتی که ممک است در جلوبندی پورشه ماکان رخ بدهد و این مجموعه قابل تشخیص و رفع آن ها را در خدمات تعمیر جلوبندی خودرو پورشه ماکان دارد به شرح زیر می باشد:

  1. ایرادات در سیستم تعلیق: مشکلاتی مانند صداهای غیرعادی، لرزش‌ های ناخوشایند، عدم پاسخگویی مناسب و زیرپایی خودرو می‌ توانند ناشی از ایرادات در سیستم تعلیق جلو باشند. این مشکلات ممکن است به علت کمبود روانکاری، خرابی در قطعات تعلیق، ضعف در تعویض سیستم‌ های ایمنی باشد.
  2. مشکلات در ترمز‌ ها: عدم کارکرد صحیح ترمز‌ها می‌ تواند از مشکلات جلوبندی خودرو پورشه ماکان باشد. این مشکلات ممکن است به علت سایش زیاد صفحات ترمز، کاهش کیفیت روانکاری ترمز و وجود زنگ زدگی باشد.
  3. خرابی در قطعات جلوبندی: قطعاتی مانند لاستیک‌ ها، بوش‌ ها و قطعات مرتبط با سیستم جلوبندی ممکن است در صورت خرابی یا استهلاک نیاز به تعویض داشته باشند. این مشکلات می‌ توانند منجر به عملکرد نامناسب، لرزش‌ های غیرعادی و کاهش ایمنی جلوبندی شود.
  4. عدم تعادل و تراز خودرو: اگر خودرو پورشه ماکان تعادل و تراز مناسب نداشته باشد، ممکن است هندلینگ و کنترل آن در خط مستقیم و پیچ ها دچار مشکل شود. این مشکل می‌ تواند ناشی از عدم تعادل در توزیع وزن، کاهش فشار هوا در لاستیک‌ ها یا مشکلات در سیستم تعلیق باشد.

سرویس دوره ای پورشه Macan

سرویس دوره ای خودرو از خدماتی است که برای تمام خودروها مناسب می باشد. اما همانطور که بارها اشاره کرده ایم، خودروهای لوکس و گرانقیمت نیاز بیشتری به سرویس دوره ای دارند. سرویس دوره ای پورشه Macan نیز از این نوع خدمات است که مستلزم اجرای منظم دارد.

در سرویس دوره ای پورشه Macan علاوه بر این که مصرفی هایی مثل روغن ها و فیلترها تعویض می گردد، تمام خودرو بررسی می شود. این بررسی ها هم از نظر فنی و هم از نظر ظاهری می باشد و باعث می شود تا زودتر از زمان موعد از خرابی ها مطلع شوید.

در نهایت در سرویس دوره ای پورشه Macan پس از بررسی کامل قسمت های مختلف، در صورت مشاهده خرابی ها، تعمیر پورشه ماکان انجام می شود. این تعمیرات ممکن است شامل تعویض قطعات مصرفی در قسمت های مختلف هم باشد.

نصب آپشن پورش ماکان

نصب آپشن پورش ماکان - فیکس آپ کار
نصب آپشن پورش ماکان – فیکس آپ کار

یکی دیگر از خدماتی که در تعمیرگاه پورشه ماکان ارائه می شود، نصب آپشن پورش ماکان می باشد. البته ناگفته نماند که این خودرو بصورت پیشفرض دارای آپشن های بسیار زیادی می باشد. اما مسئله ای که وجود دارد این است که به مرور زمان این آپشن ها قدیمی می شوند یا ممکن است حتی معیوب بشوند.

در خدمات نصب آپشن پورش ماکان، آپشن هایی که از کار افتاده اند یا خراب شده اند قابل تعویض و تعمیر می باشند. می توان آپشن های جدید اضافه کرد یا نسخه های قدیمی را با نسخه های جدید جایگزین نمود. در ادامه این بخش برخی آپشن های پیشفرض خودرو پورش ماکان را خواهید دید:

  1. ایربگ راننده و سرنشین ها
  2. سیستم صوتی حرفه ای و صفحه نمایش
  3. نویگیشن و PCM
  4. سیستم اگزوز اسپرت و رنگی
  5. فرمان اسپرت با کنترل های روی آن
  6. سقف پاناروما و سانروف
  7. گرم کن و سردکن صندلی ها
  8. پرده شیشه های عقب
  9. رادارها و سنسورها بصورت کامل
  10. دوربین 360 درجه
  11. سیستم کنترل سرعت و ترمز
  12. هوم لینک و ریموت پارکینگ
  13. ABS – EBD – ESP – ASR – BAS – TCS

لوازم استوک پورشه ماکان

پورشه ماکان بعنوان یک خودرو خارجی که هیچ نمایندگی رسمی در کشور ندارد، مشکل تهیه و تامین قطعات را داراست. البته این شرایط برای خودروهای خارجی تقریباً یکسان است. از این رو این خودرو در خدماتی مانند تعمیر پورشه ماکان با نبود قطعات اصل و سالم هم دچار مشکل می شود.

فیکس آپ کار توسط کمپانی های معتبر خارج از کشور این قطعات را بصورت استوک، کاملاً سالم و اصل تهیه و تامین می کند. بدلیل عدم وجود واسطه هزینه این لوازم استوک خودرو پورشه ماکان کاملاً مناسب بوده و تمام قطعات توسط این تعمیرگاه ضمانت می شوند.

لوازم استوک پورشه ماکان از بزرگترین قطعات شامل موتور و گیربکس تا کوچکترین قطعات می باشد. بر اساس نیاز مالک خودرو لوازم استوک پورشه ماکان در زمان مناسب تامین شده و توسط کارشناسان این مجموعه در این محل قابل تعویض و نصب می باشد.

صافکاری و نقاشی Porsche Macan

لوازم استوک پورشه ماکان - صافکاری و نقاشی پورشه ماکان - فیکس آپ کار
لوازم استوک پورشه ماکان – صافکاری و نقاشی پورشه ماکان – فیکس آپ کار

صافکاری و نقاشی Porsche Macan از اهمیت بسیاری برخوردار است. در تعمیرگاه ماکان، با استفاده از تکنیک‌ های حرفه‌ ای و با استفاده از رنگ‌ های با کیفیت و اصلی، بهترین خدمات صافکاری و نقاشی را به خودروی شما ارائه می‌ دهیم. از رفع خطوط و خش‌ ها تا رنگ‌ آمیزی و نقاشی دقیق، همه مراحل با دقت و با استفاده از تجهیزات پیشرفته صورت می‌ پذیرد. با صافکاری و نقاشی Porsche Macan شما به زیبایی اصلی خود برمی‌ گردد و درخشش لازم را به آن بازمی‌گردانیم. اعتماد خودروی خود را به تعمیرگاه ماکان بسپارید و از نتیجه برجسته آن لذت ببرید.

از این خدمات که در صافکاری و نقاشی Porsche Macan ارائه می شود می توان به صافکاری بدون رنگ، صافکاری PDR، نقاشی و لیسه گیری اشاره کرد. در شرایطی که آسیب فیزیکی جزئی باشد می توان از صافکاری PDR استفاده نمود. همچنین اگر رنگ پریدگی کوچکی باشد با استفاده از لیسه گیری یا لیسه کشی بدون رنگ آمیزی این قسمت ها ترمیم می شوند.