تعمیر آئودی Q5 از خدمات تعمیرگاه فیکس آپ کار است که بصورت تخصصی و حرفه ای انجام می شود. تعمیرگاه آئودی Q5 خدماتی نظیر تعمیر موتور، تعمیر گیربکس، تعمیرجلوبندی را برای خودروهای Audi Q5 ارائه می دهد. این خدمات در این مجموعه توسط کارشناسان حرفه ای و متخصص صورت می گیرد.

مجموعه تعمیرگاهی فیکس آپ کار با سابقه درخشان در تعمیر آئودی تمامی مدل های این خودروها از این برند را مورد تعمیر قرار می دهد. خدمات قابل ارائه برای آئودی Q5 بصورت کامل از نظر فنی و ظاهری ارائه می شود. شایان ذکر است که تعمیر آئودی Q5 با ضمانت و خدمات پس از تعمیر به مالکین محترم این خودرو ارائه می شود.

در ادامه مطلب تعمیر آئودی Q5 در فیکس آپ کار مطالعه خواهید کرد:

تعمیرگاه آئودی Q5

تعمیر آئودی Q5 - تعمیرگاه ائودی q5 - فیکس آپ کار
خدمات تعمیر آئودی Q5 در تهران شامل تعمیر موتور، گیربکس، جلوبندی و لوازم استوک در تعمیرگاه فیکس آپ کار

آئودی Q5 یکی از خودروهای این برند آلمانی است که در کلاس شاسی بلند توانسته یک خودرو با کیفیت و خوش ساخت را ارائه دهد. از این دست خودروها بدلیل محدودیت های واردات خودرو بسیار کم در کشور دیده می شود و کمتر شاهد تردد این خودروها در کشور هستیم.

این مسئله باعث شده تا مراکز تعمیرگاه آئودی Q5 هم حضور بسیار کمتری داشته باشد. غالباً مالکین این خودرو آئودی کیو 5 با خدمات پس از فروش مشکلات فراوانی دارند. نبود نمایندگی و تعداد کم متخصصین با تجربه در این حوزه مشکلاتی را برایشان فراهم کرده است.

از این رو این مجموعه با سابقه زیادی که در زمینه تعمیر خودرو های خارجی داشته است خدمات کاملی را برای این خودرو اراده می دهد. تعمیرگاه آئودی Q5 شامل متخصصین با تجربه و مسلط به ساختار این خودرو تعمیرات تخصصی و اساسی را شامل می شود.

تعمیر آئودی Q5 در تهران

در شهر تهران تعمیرگاه های زیادی وجود دارند که اکثراً خودروهای داخلی کار می کنند. در میان این تعمیرگاه ها برخی از آن ها تنها تخصص و تجربه در تعمیر خودرو های خارجی دارند. فیکس آپ کار یکی از این تعمیرگاه ها می باشد که علاوه بر تعمیر آئودی Q5 تمام خودروهای خارجی را هم تعمیر می کند.

این مجموعه واقع در تهران پارس می باشد که دارای یک موطه بسیار بزرگ می باشد و تعمیر آئودی Q5 در تهران را انجام می دهد. مالکین این خودرو ها که ساکن شهر تهران هستند می توانند با مراجعه حضوری به این تعمیرگاه از مشاوره رایگان تعمیرات دریافتی استفاده کنند.

همچنین دارندگان خودرو آئودی Q5 در شهر های دیگر نیز می توانند با تماس تلفنی با این تعمیرگاه جهت حضور خود هماهنگی انجام دهند. این مجموعه هیچ محدودیتی در ارائه خدمات ائودی Q5 در تهران نداشته و در خدمت تمام مالکین این خودرو ها می باشد.

تعمیر موتور آئودی Q5

تعمیر موتور آئودی Q5 - تعمیر گیربکس ائودی Q5 - فیکس آپ کار
تعمیر موتور آئودی Q5 و تعمیر گیربکس ائودی Q5 در تعمیرگاه آئودی Q5 فیکس آپ کار توسط کارشناسان حرفه ای، متخصص و با تجربه

آئودی Q5 دارای یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو شارژ TFSI می باشد. TSFI مخفف turbo fuel stratified injection و به معنی تزریق طبقه ای سوخت خودرو می باشد. با توجه به کیفیت بسیار بالای این خودرو از نظر فنی کمتر شاهد خرابی در آن ها هستیم اما به مرور زمان و نبود خدمات پس از فروش دچار خرابی هایی خواهد شد.

از عمده خرابی هایی که شاهد آن هستیم کاهش قدرت و وجود لرزش در موتور هستیم که نیازمند تعمیر موتور آئودی Q5 می باشد. تعمیر موتور آئودی Q5 می بایست در تعمیرگاه آئودی توسط کارشناسان متخصص و با تجربه انجام شود. این موتور بزرگ و حجیم بدلیل ساختار و تکنولوژی متفاوت نیازمند تعمیرکار متخصص می باشد.

در تعمیرگاه آئودی Q5 تعمیر موتور آئودی طبق مشکلات گزارش شده مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد. قطعات مصرفی بررسی شده و نحوه عملکرد آن تست می شود. در صورتی که شرایط موتور آئودی Q5 به گونه ای باشد که کمترین رسیدگی و رعایت را داشته باشد باید این موتور از خودرو جدا شده و کاملاً باز شود.

تعمیر گیربکس آئودی Q5

خودرو آئودی Q5 دارای یک گیربکس اتوماتیک 8 سرعته می باشد. این گیربکس و موتور خودرو که دارای محور متحرک دو دیفرانسیل با قفل الکترونیکی است شرایط قابل قبولی را ارائه می دهد. تطابق کافی میان موتور و گیربکس آئودی Q5 باعث می شود تا بیشتری بازدهی و کیفیت را ارائه دهد.

اما در این بین دارندگان این خودرو مشکلاتی را پس از مدتی تجربه می کنند. این مشکلات باعث می شود تا در عملکرد گیربکس اختلال ایجاد شود و نیازمند تعمیر گیربکس آئودی Q5 شود. در تعمیر گیربکس آئودی Q5 تجربیات مالک خودرو به تعمیرکار جهت تشخیص مشکل منتقل می شود.

عملکرد گیربکس آئودی Q5 توسط تعمیرکاه بصورت تخصصی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد. مشکلات موجود در تعمیرگاه آئودی Q5 بصورت کامل رفع می شود. در ادامه برخی مشکلات گیربکس آئودی Q5 که در این تعمیرگاه رفع می شود را می توانید مشاهده کنید:

  1. عدم حرکت خودرو در دنده های مختلف
  2. نبود سرعت و شتاب کافی و به موقع
  3. تاخیر در تعویض دنده خودکار
  4. وجود سر و صدا از گیربکس بخصوص در برخی دنده های بالاتر
  5. لرزش خودرو حین حرکت در قسمت جلویی
  6. روغن ریزی و روغن سوزی گیربکس

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

تعمیرگاه جلوبندی ائودی Q5

تعمیر جلوبندی ائودی Q5 - فیکس آپ کار
تعمیر جلوبندی ائودی Q5 در تعمیرگاه فیکس آپ کار با عیب یابی و بررسی قطعات مصرفی و تعویض آن ها با لوازم اصل و سالم

خودروهای شاسی بلند بدلیل وجود وزن زیاد باید سیستم تعلیق مستحکم تری نسبت به خودروهای سدان یا هاچ بک و کوپه داشته باشند. در این کلاس از خودروها معمولاً AWD یا چهارچرخ محور هستند تا عملکرد خودرو در حرکت، سرعت و شتاب مناسب باشد. اما این وزن زیاد باعث می شود تا سیستم تعلیق و جلوبندی فشار بیشتری را متحمل شود.

از دیگر خدماتی که در تعمیر آئودی Q5 ارائه می شود، تعمیرگاه جلوبندی ائودی Q5 می باشد. در این زمینه متخصصان جلوبندی مشکلات مربوط به جلوبندی این خودرو ها را بررسی می کنند. وجود قطعه های خراب که معمولاً هم مصرفی هستند در چنین شرایطی باید در صورت امکان تعمیر یا تعویض شوند.

عواملی همچون وجود لرزش و انحراف حین حرکت از قسمت جلویی خودرو نیازمند تعمیر جلوبندی ائودی Q5 می باشد. تعویض قطعه در تعمیر جلوبندی ائودی کیو 5 باید تماماً با قطعات اصلی و کاملاً سالم انجام شود. این مرکز تعمیرگاه آئودی Q5 خدماتی نظیر لوازم استوک آئودی Q5 را نیز در تعمیرات خود ارائه می دهد.

سرویس دوره ای Audi Q5

سرویس دوره ای خودرو شامل خدماتی است که در آن یک خودرو بصورت کامل از نظر فنی و ظاهری مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد. سرویس دوره ای Audi Q5 نیز از دیگر خدمات تعمیر آئودی Q5 است که در این مجموعه ارائه می شود. همچنین مواردی نظیر تعویض روغن و فیلترهای هوا در سرویس دوره ای صورت می گیرد.

در سرویس دوره ای Audi Q5 تمام قسمت های فنی مورد بررسی قرار می گیرند. هدف از انجام این کار این است که مشکلات خودرو پیش از آن که دردسرهایی ایجاد کند شناسایی شوند. در نهایت این امر باعث کاهش هزینه های نگهداری Audi Q5 می شود.

پس از آن که کارشناس خودرو را بررسی کرد گزارشی مبنی بر سرویس دوره ای Audi Q5 ارائه می دهد تا در صورت تایید فرایند تعمیر آئودی Q5 در این تعمیرگاه انجام شود. این تعمیرات بر روی تمام قسمت های خودرو قابل انجام می باشد.

نصب آپشن آئودی کیو 5

خدمات برق و نصب آپشن ائودی Q5 - فیکس آپ کار
خدمات برق و نصب آپشن ائودی Q5 در تعمیرگاه فیکس آپ کار و ارائه خدمات تعویض و تعمیر اپشن های آئودی

خودروهای آئودی بعنوان خودروهای کاملاً لوکسی هستند که در تمام دنیا از آن ها استفاده می شوند. این خودروهای لوکس دارای آپشن های متنوعی هستند و می توان آن ها را خودروهای فول آپشنی نامید. اما بعضاً دارندگان این خودرو های می توانند به آپشن های این خودرو افزوده یا آن ها را بروزرسانی کنند.

نصب اپشن آئودی کیو 5 یکی از خدماتی است که در تعمیرگاه آئودی Q5 ارائه می شود. این خدمات که زیرمجموعه خدمات برق خودرو است شامل نصب آپشن آئودی کیو 5، تعمیر یا تعویض آن است. در صورتی که آپشن های این خودرو دچار مشکل شده باشد یا عمل نکند کارشناس مربوطه اقدام به تعمیر آن می کند.

در شرایطی ممکن است این آپشن ها نیازمند تعویض باشند که در خدمات لوازم استوک آئودی Q5 ارائه می شوند. در ادامه مطلب تعمیر آئودی Q5 در خدمات نصب آپشن می توانید آپشن های پیشفرض این خودرو را مشاهده کنید.

  1. کروز کنترل
  2. کنترل ایستایی در سربالایی
  3. کنترل کشش و پایداری
  4. سنسور جلو، عقب، باران و باد تایر
  5. ترمز ضد قفل و کمکی دارای توزیع نیرو
  6. ترمز پارک برقی و اتو هلد
  7. دی لایت و اتو لایت
  8. تنظیم ارتقاع نور و مه شکن جلو و عقب
  9. چراغ شور و نورپردازی داخل
  10. فرمان برقی حساس به سرعت
  11. دکمه های روی فرمان و پدال شیفتر
  12. دارای سیستم صوتی حرفه ای
  13. صفحه نمایش لمسی 8 اینچی
  14. نویگیشن و دوربین عقب
  15. دارای 8 ایربگ اصلی و جانبی
  16. ورود بدون کلید و استارت دکمه ای
  17. سیستم تهویه اتومات و کول باکس
  18. صندلی برقی 12 حالته
  19. صندلی های عقب تاشو سه تکه
  20. آینه های الکتروکرومیک برقی

لوازم استوک آئودی q5

یکی از دغدغه ها و مشکلات مالکین خودرو های خارجی نبود قطعات اصل و سالم در بازار می باشد. به همین جهت از دیگر خدماتی که فیکس آپ کار ارائه می دهد، لوازم استوک آئودی q5 می باشد. این لوازم بصورت کاملاً اصل یا اورجینال با سلامت کامل به دارندگان محترم این خودرو ارائه می شود.

این لوازم استوک خودرو بدون واسطه توسط این تعمیرگاه آئودی Q5 از کمپانی های معتبر خارجی وارد می شود. در ادامه می توانید مشاهده کنید که لوازم استوکی از خودرو Audi Q5 در این مجموعه به مشتریان ارائه می شود:

  1. موتور کامل آئودی q5
  2. گیربکس کامل آئودی q5
  3. لوازم جلوبندی آئودی کیو 5
  4. سپر ها و قسمت های مختلف بدنه
  5. داشبورد کامل آئودی q5
  6. و تمام قطعات ریز و درشت دیگر

تعمیرگاه آئودی q5 فیکس آپ کار این لوازم استوک را بصورت کاملاً ضمانت شده ارائه می دهد. همچنین امکان نصب یا تعویض قطعه در این مجموعه میسر است. مالکین این خودرو می توانند بصورت حضوری یا تلفنی لوازم موردنظر خود را اعلام کنند تا شرایط آن اطلاع رسانی شود.

صافکاری نقاشی audi q5

لوازم استوک ائودی Q5 - فیکس آپ کار
لوازم استوک ائودی Q5 در تعمیرگاه فیکس آپ کار با ارائه لوازم استوک اصل و سالم بدون واسطه با هزینه و قیمت مناسب

این تعمیرگاه توانسته است تا با ارائه صافکاری نقاشی audi q5 بطور کامل خدمات خود را تکمیل کند. صافکاری نقاشی audi q5 در این تعمیرگاه توسط کارشناسان کاملاً حرفه ای و با تجربه صورت می گیرد. خدماتی نظیر صافکاری بی رنگ و صافکاری PDR از مهم ترین این خدمات صافکاری نقاشی می باشد.

همچنین موارد دیگر نظیر لیسه گیری خودرو یا لیسه کاری نیز برای این خودرو انجام می شود. لیسه کاری در صورتی که خودرو خط و خش هایی داشته باشد یا رنگ پریدگی جزئی در ان دیده شود قابل استفاده است. دیتیلینگ کامل خودرو آئودی Q5 در خدمات صافکاری نقاشی audi q5 صورت می گیرد.

کارشناسی خودرو از نظر رنگ نیز زیر نظر صافکار نقاش حرفه ای این مجموعه انجام می گیرد. نقاشی کامل این خودرو در هر بخشی از آن با بهترین متریال ها صورت می گیرد. می توانید خودرو خود را جهت بازبینی به این مرکز برده و از کارشناسی های آن مطلع شوید.