تعمیر فولکس واگن از خدمات فیکس آپ کار بوده که بصورت تخصصی و حرفه ای انجام می شود. در تعمیرگاه فولکس واگن خدماتی نظیر تعمیر موتور، تعمیر گیربکس و تعمیر جلوبندی انجام می شود. مواردی همچون خدمات برق و آپشن و تهیه و تامین لوازم استوک فولکس واگن نیز صورت می گیرد. در قسمت دیگر این تعمیرگاه فولکس واگن خدمات بدنه مثل دیتیلینگ و صافکاری نقاشی انجام می شود.

مرکز تعمیرگاه فولکس واگن فیکس آپ کار با سابقه بسیار زیاد در تعمیر خودرو های خارجی از کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای و باتجربه تشکیل شده است. این مجموعه خدمات کامل فنی و ظاهری را برای خودروهای خارجی لوکس ارائه می دهد. فولکس واگن از دیگر خودروهایی است که در این تعمیرگاه به آن خدمات داده می شود.

در ادامه مطلب تعمیر فولکس واگن در فیکس آپ کار می توانید مطالعه کنید:

تعمیرگاه فولکس واگن

تعمیر فولکس واگن - تعمیرگاه فولکس واگن - فیکس آپ کار
تعمیر فولکس واگن – تعمیرگاه فولکس واگن – فیکس آپ کار

فولکس واگن یک برند خودروسازی آلمانی است که با انگلیسی Volkswagen نوشته و خوانده می شود. این خودروسازی در سال 1937 تاسیس شد و در سال 2016 و 2017 جزء بزرگترین خودروساز جهان شناخته شد. در کشور ایران برخی مدل هایی از این خودرو در واردات محدود در سال های گذشته در حال تردد هستند.

با توجه به واردات بسیار کم خودرو فولکس واگن به ایران تعمیرگاه های بسیار کمی در کشور هستند که بطور تخصصی و حرفه ای تعمیر فولکس واگن را انجام می دهد. علاوه بر آن قطعات یدکی این خودرو در کشور یافت نمی شوند و مشکلاتی را برای مالکین ایجاد کرده اند. فیکس آپ کار جزء تعمیرگاه های مجاز با تجربه است که این خدمات را برای خودرو فولکس واگن ارائه می دهند.

تعمیرگاه فولکس واگن فیکس آپ کار دارای تعمیرکاران متخصصی است که به ساختار انواع مدل های خودرو فولکس واگن مسلط هستند. تعمیر فولکس واگن توسط این مجموعه با هزینه و زمان مناسب انجام می شود و همگی دارای ضمانت این تعمیرگاه هستند.

فولکس واگن در تهران

فیکس آپ کار تعمیر فولکس واگن در تهران را بصورت تخصصی انجام می دهد. این تعمیرات شامل تمام قسمت های فنی و ظاهری خودرو می باشد. علاوه بر این که این تعمیرگاه متخصص در تعمیر خودرو های خارجی است، تعمیر فولکس واگن در تهران توسط این مجموعه انجام می شود.

فیکس آپ کار دارای یک محوطه بزرگ در تهرانپارس می باشد که مالکین این خودروها در شهر تهران و حومه می توانند بصورت حضوری مراجعه کنند. مشاوره رایگان جهت تعمیر فولکس واگن در تهران در حضور مشتری در این تعمیرگاه انجام می شود.

همچنین افرادی که در شهر های دیگر کشور هستند می توانند جهت حضور خود در تهران در این تعمیرگاه هماهنگی انجام دهند. تعمیر خودرو فولکس واگن در تهران بدون محدودیت برای تمام افراد قابل ارائه می باشد.

تعمیر موتور فولکس واگن

<yoastmark class=

خودروهای فولکس واگن به ظاهر جذاب و کیفیت ساخت بسیار بالای خود معروف اند. در قسمت موتور و گیربکس این خودرو ها از تکنولوژی های بروز در زمان ساخت استفاده شده است. اما در این بین بدلیل این که این خودرو ها در کشور ما محدود هستند و هیچ نمایندگی برای آن ها وجود ندارد دچار خرابی های بیشتری می شوند.

یکی از این خرابی ها در ناحیه موتور فولکس واگن می باشد. با توجه به این که در اکثر مدل های شهری و اسپرت این خودروها یک موتور حجیم و قدرتمند کار شده است، بدلیل عدم رسیدگی یا تعمیرات نامتعارف باعث خرابی می شوند و نیازمند تعمیر موتور فولکس واگن هستند.

در این مرکز تعمیرگاه فولکس واگن، موتور این خودرو ها کاملاً اساسی و حرفه ای مورد تعمیر قرار می گیرند. عیب یابی دقیق و تعمیر تخصصی از ویژگی های خدمات تعمیر موتور فولکس واگن در فیکس آپ کار می باشد. بسته به نوع مشکل گزارش شده و تست های صورت گرفته این تعمیرات انجام می شوند.

تعمیر گیربکس فولکس واگن

خودروسازی فولکس واگن جزء خودروسازی هایی بود که زودتر به سراغ دسته بدنده های اتوماتیک یا خودکار رفت. به همین دلیل اکثر خودروهای فولکس واگن دارای گیربکس اتوماتیک هستند. این گیربکس ها نسبت به گیربکس های دستی طول عمر و عملکرد بهتری دارند. اما همانطور که اشاره شد بدلیل عدم وجود خدمات تخصصی این خودرو ها، گیربکس دومین قطعه ای است که در آن ها بیشتر دچار خرابی می شود.

تعمیر گیربکس فولکس واگن از دیگر خدماتی است که در تعمیر فولکس واگن در فیکس آپ کار ارائه می شود. مشکلات موجود در گیربکس فولکس واگن توسط کارشناسان با تجربه شناسایی شده و تعمیرات صورت می گیرد. تعمیر گیربکس فولکس واگن بدلیل پیچیدگی هایی که دارد باید تنها توسط افراد متخصص و حرفه ای که تجربه تعمیر گیربکس فولکس واگن را دارند انجام شوند.

در تعمیر گیربکس فولکس واگن مشکلاتی نظیر روغن ریزی و روغن سوزی، وجود سر و صدا، جا نرفتن دنده و عدم شتاب کافی بطور کامل رفع می شوند. این تعمیرات بصورت اساسی انجام می شود و خدمات پس از تعمیرات به مالکین این خودرو ها ارائه می شود.

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

تعمیر جلوبندی فولکس واگن

<yoastmark class=

سیستم تعلیق و جلوبندی در مدل های مختلف فولکس واگن متفاوت می باشد. در کلاس های هاچبک بخصوص در مدل های قدیمی شاهد تعلیق مستحکم و قدرتمندی نیستیم اما در مدل های امروز در هر کلاسی از فولکس واگن سیستم تعلیق و جلوبندی بهبود های زیادی داشته است.

بعضاً بدلیل عدم رسیدگی به این بخش از خودرو که بیشتر از لوازم مصرفی ساخته شده است باعث خرابی هایی می شود. تعمیر جلوبندی فولکس واگن یکی دیگر از خدمات تعمیرگاه فولکس واگن می باشد. این تعمیرات پس از عیب یابی دقیق و تست سیستم جلوبندی صورت می گیرد.

با توجه به این که اکثر قطعات جلوبندی خودروها قطعات مصرفی هستند باید بصورت دوره ای مورد بازدید و تعویض قرار بگیرند. در فرایند تعویض قطعات جلوبندی این تعمیرگاه فولکس واگن لوازم استوک فولکس واگن را خود تهیه و تامین می کند.

نصب آپشن فولکس واگن

فولکس واگن در مدل های قدیمی خود خیلی خودروی لوکسی به شمار نمی رود. اما در مدل های جدید خود این خودروها کاملاً لوکس و پر آپشن شده اند. در خدمات تعمیر فولکس واگن خدمات برق خودرو نیز ارائه می شود. این خدمات شامل نصب، تعمیر و تعویض آپشن می باشد.

در صورتی که مالک خودرو نیازمند نصب آپشن فولکس واگن باشد، هر آپشنی که بر روی آن قابل نصب باشد انجام می شود. در این بین نیز ممکن است در مدل های قدیمی تر برخی از آپشن ها دچار عیب و ایراد شده باشند و درست عمل نکنند. تعمیر این آپشن ها نیز صورت می گیرد.

در نهایت تعویض این آپشن ها در انواع مدل های فولکس واگن با آپشن های جدیدتر و بروز تر قابل انجام می باشد. خدمات نصب آپشن با لوازم کاملاً اصل از سوی این کمپانی صورت می گیرد و آپشن های مشابه نیز قابل نصب هستند.

سرویس دوره ای فولکس واگن

سرویس دوره ای فولکس واگن - فیکس آپ کار
سرویس دوره ای فولکس واگن – فیکس آپ کار

سرویس دوره ای از خدماتی است که برای خودروهای خارجی ارزشمند بسیار مفید می باشد. در سرویس دوره ای فولکس واگن تمام قسمت های این خودرو توسط کارشناس متخصص مورد ارزیابی قرار می گیرد. این تست و بررسی بر روی قطعات فنی و ظاهری خودرو صورت می گیرد.

علاوه بر این که در سرویس دوره ای فولکس واگن تعویض مصرفی ها مثل روغن و فیلترهای هوا و بنزین انجام می شود، مصرفی های دیگر قابل تعویض هستند. این مصرفی ها در تمام بخش های خودرو وجود دارند و در ادامه تعمیرگاه فولکس واگن در رابطه با لوازم استوک فولکس واگن توضیح داده می شود.

سرویس دوره ای فولکس واگن باعث می شود تا هزینه ها و خرابی ها در آینده به شکل چشمگیری کاهش یابد. به این شکل که در سرویس دوره ای فولکس واگن قسمت هایی که دچار ضعف و خرابی هستند شناسایی می شوند و پیش از آن که صدمه جدی وارد کنند تعمیر یا تعویض می شوند.

لوازم استوک فولکس واگن

خودرو فولکس واگن نیز همانند خودروهای خارجی دیگر مشکل و دغدغه قطعات یدکی را دارند. علاوه بر این که این قطعات در کشور ما به سختی یافت می شوند، ممکن است اصل یا سالم هم نباشند. این تعمیرگاه فولکس واگن علاوه بر تعمیر فولکس واگن، لوازم استوک خودرو را تهیه و تامین می کند.

این لوازم استوک فولکس واگن بدون واسطه بطور مستقیم از کمپانی های معتبر تهیه می شوند. هزینه و زمان دریافت این لوازم استوک فولکس واگن کاملاً مناسب می باشد و همگی اصل و دارای سلامت می باشد. در ادامه برخی لوازم استوک فولکس واگن که قابل تهیه می باشد اشاره شده است:

  1. موتور استوک فولکس واگن
  2. گیربکس استوک فولکس واگن
  3. قطعات مصرفی جلوبندی فولکس واگن
  4. سپرها و درب ها و قسمت های مختلف بدنه فولکس واگن
  5. داشبورد کامل مدل های مختلف فولکس واگن
  6. و تمام قطعات ریز و درشت دیگر فولکس واگن

صافکاری و نقاشی فولکس واگن

لوازم استوک فولکس واگن - فیکس آپ کار
لوازم استوک فولکس واگن – فیکس آپ کار

صافکاری و نقاشی فولکس واگن از دیگر خدمات تعمیر فولکس واگن در تهران می باشد. این تعمیرگاه فولکس واگن دارای بخشی با عنوان صافکاری و نقاشی و دیتیلینگ خودرو می باشد که توسط کارشناسان حرفه ای اداره می شود. صافکاری بی رنگ یا صافکاری PDR از جمله خدمات مهم صافکاری و نقاشی فولکس واگن می باشد.

همچنین خدمات رنگ نظیر رنگ آمیزی و ترمیم در صافکاری و نقاشی فولکس واگن انجام می شود که لیسه کشی از جمله این خدمات است. دیتیلینگ کامل خودروهای فولکس واگن تخصص این بخش از تعمیرگاه فولکس واگن می باشد که با هزینه و زمان مناسب ارائه می شود.

مالکین انواع مدل های فولکس واگن می توانند با مراجعه حضوری به تعمیرگاه فولکس واگن از کارشناسی رنگ خودروی خود نیز بهره مند شوند. علاوه بر آن مشاوره رایگان در خصوص صافکاری و نقاشی فولکس واگن نیز در این مجموعه انجام می شود.

مدل های قابل تعمیر فولکس واگن

تعمیرگاه فولکس واگن فیکس آپ کار تمامی مدل های خارجی وارد شده به کشور را تعمیر می کند. در این بین برخی مدل هایی از این خودرو هستند که در کشور واردات بیشتری داشته و بیشتر تردد می کنند. در ادامه این مدل ها که خدمات کامل در تعمیرگاه فولکس واگن دارند لیست شده اند:

  1. تعمیر فولکس واگن گلف GTI
  2. تعمیر فولکس واگن پاسات
  3. تعمیر فولکس واگن بیتل
  4. تعمیر فولکس واگن تیگوان