تعمیر پورشه ماکان یکی از خدمات تعمیرگاه پورشه ماکان فیکس آپ کار می باشد که در تهران تعمیرات تخصصی موتور و گیربکس را انجام می دهد. این تعمیرگاه با داشتن تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه تعمیرات تخصصی این مدل از خودرو را با هزینه و زمان مناسب به انجام می رساند. تعمیر پورشه ماکان بصورت ضمانت شده و کامل در این تعمیرگاه صورت می گیرد.

مرکز تعمیرگاهی فیکس آپ کار با سابقه درخشان در تعمیر خودرو خارجی توانسته است میزبان مالکین خودروهای لوکس و خارجی باشد. پورشه ماکان یکی از این خودروهای خارجی و ارزشمند است که خدمات کامل فنی و ظاهری به آن تعلق می گیرد. در ادامه مطلب تعمیر پورشه ماکان در فیکس آپ کار مطالعه خواهید کرد:

تعمیرگاه پورشه ماکان

تعمیر پورشه ماکان - تعمیرگاه پورشه ماکان - فیکس آپ کار
تعمیر پورشه ماکان – تعمیرگاه پورشه ماکان – فیکس آپ کار

خودرو پورشه ماکان یک خودرو از برند بسیار محبوب آلمانی پورشه یا Porsche می باشد که انواع مدل های آن در تمام دنیا وجود دارند. این خودرو ها بعنوان یک خودروی لوکس به شمار می روند و از نظر قیمتی از سایر خودروهای خارجی دیگر گران تر هستند. علاوه بر آن این خودرو نیازمند خدمات مختلف بوده که یک تعمیرگاه پورشه ماکان برای آن نیاز است.

فیکس آپ کار بعنوان یک تعمیرگاه پورشه ماکان دارای محوطه بزرگی می باشد که خدمات متنوع و کاملی به این مدل از خودرو ارائه می دهد. تعمیرگاه پورشه ماکان قادر به تعمیرات اساسی تمامی قسمت های مختلف این خودرو است. پورشه ماکان یا Porsche Macan که از مدل های 2015 تا 2018 آن در کشور ما تردد دارند، مدل اخیر 2023 هم تولید کرده است که این مرکز آماده ارائه خدمات به تمام مدل های آن می باشد.

پیشتر در قسمت تعمیر پورشه در رابطه با مدل های قابل تعمیر و قسمت هایی که در این نوع خودرو ها خدمات می دهیم صحبت کرده ایم. از جمله خدماتی که در تعمیرگاه پورشه ماکان برای این خودرو ارائه می شود تعمیر موتور و گیربکس و جلوبندی بوده و تهیه و تامین لوازم استوک نیز جزء آن ها می باشد. علاوه بر آن خدماتی نظیر صافکاری و نقاشی برای این خودرو در تعمیرگاه پورشه ماکان ارائه می گردد.

تعمیر پورشه ماکان در تهران

فیکس آپ کار بعنوان یک تعمیرگاه خودروهای خارجی تعمیر پورشه ماکان در تهران را انجام می دهد. این مجموعه دارای یک محوطه بسیار بزرگی بوده که تعمیرات خودرو ها را در آن انجام می دهد. این تعمیرات توسط کارشناسان حرفه ای و با تجربه صورت می گیرد.

تعمیر پورشه ماکان در تهران مناسب مالکین این خودرو ها در شهر تهران و اطراف آن و حومه می باشد. این افراد می توانند بصورت حضوری به آدرس فیکس آپ کار مراجعه نموده و از مشاوره رایگان بهره مند شود. علاوه بر آن دارندگان خودرو پورشه ماکان می توانند جهت هماهنگی با شماره تلفن های این مجموعه تماس بگیرند.

پس از هماهنگی انجام شده حضور خودرو در این مجموعه جهت تعمیر پورشه ماکان الزامی بوده و باید به این محل مراجعه کنند. کارشناس پس از بررسی و عیب یابی خودرو هزینه و زمان را اعلام نموده و شروع به تعمیر پورشه ماکان در تهران می کنند.

تماس با فیکس آپ کار

شما می توانید با تماس با کارشناسان فیکس آپ کار، بطور رایگان مشاوره گرفته و نوع مشکل یا خدمات درخواستی خود را مطرح کنید و برای حضورتان هماهنگی انجام دهید.

مرکز تعمیرات ماشین خارجی فیکس آپ کار

تعمیر موتور پورشه ماکان

تعمیر موتور پورشه ماکان - تعمیر گیربکس پورشه ماکان - فیکس آپ کار
تعمیر موتور پورشه ماکان – تعمیر گیربکس پورشه ماکان – فیکس آپ کار

خودرو پورشه ماکان دارای یک موتور با حجم 2 لیتر و پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژ می باشد. این موتور می تواند 252 اسب بخار قدرت و 370 نیوتون متر گشتاور داشته باشد سرعتی حداکثر معادل 230 کیلومتر در حالت عادی ارائه می دهد. مصرف ترکیبی این خودرو 7.4 لیتر در صد کیلومتر می باشد که این مشخصات برای یک خودرو در کلاس شاسی بلند معقول به نظر می رسد.

البته که پس از مدتی این خودرو نیاز به خدماتی همچون تعمیر موتور پورشه ماکان خواهد داشت. تعمیرگاه فیکس آپ کار تعمیر موتور پورشه ماکان را بصورت کاملاً تخصصی و حرفه ای انجام می دهد. این تعمیرات شامل تمامی قسمت های خودرو و قسمت های مرتبط با آن می باشد.

مواردی نظیر روغن ریزی و روغن سوزی، وجود سر و صدا و کمبود قدرت و شتاب در این تعمیرات قابل رفع می باشد. همچنین تعویض قطعات مصرفی و خراب در خدمات تعمیر موتور پورشه ماکان انجام می پذیرد. پیش و پس از انجام تعمیر موتور پورشه ماکان عیب یابی توسط کارشناس مسلط به ساختار موتور پورشه ماکان انجام می شود.

تعمیر گیربکس پورشه ماکان

خودرو پورشه ماکان دارای گیربکس 7 دنده اتوماتیک دو کلاچه می باشد که از نقاط قوت این خودرو به شمار می رود. محور محرک این خودرو دو دیفرانسیل بوده که با با کنترل الکترونیکی و محدود کننده لغزش همراه است. این امر باعث شده تا تعمیر گیربکس پورشه ماکان بدلیل پیچیدگی هایی که دارد کار هر تعمیرکار یا تعمیرگاهی نباشد.

تعمیرگاه پورشه ماکان فیکس آپ کار با داشتن کارشناسان حرفه ای و متخصص که تجربیات زیادی از این خودرو دارند، تعمیر گیربکس پورشه ماکان را انجام می دهند. از خدمات مهم تعمیر پورشه ماکان خدمات تعمیر گیربکس آن بوده که بصورت اساسی و حرفه ای صورت می گیرد.

وجود قطعات با کیفیت و ساختار حرفه ای در این گیربکس باعث شده تا خیلی تعمیر گیربکس پورشه ماکان برای این خودرو نیاز نباشد. اما از آن جایی که مدل این خودرو ها اکثرا پایین است و مسافت هایی که طی می کنند بعضاً آفرود می باشد نیازمند تعمیر گیربکس پورشه ماکان هستند. در ادامه برخی مشکلاتی که برای گیربکس این خودرو رخ می دهد و این مرکز آن ها را تعمیر می کند خواهید دید:

  1. ایجاد سر و صدا از ناحیه گیربکس بخصوص در تعویض دنده
  2. وجود روغن ریزی از ناحیه گیربکس پورشه ماکان
  3. عدم جا رفتن دنده بخصوص در حالت پارک
  4. عدم حرکت در خالت D بدلیل مشکل در گیربکس پورشه ماکان

تعمیر جلوبندی پورشه ماکان

تعمیر Porsche Macan - سرویس دوره ای پورش ماکان - فیکس آپ کار
تعمیر Porsche Macan – سرویس دوره ای پورش ماکان – فیکس آپ کار

خودرو پورشه ماکان بدلیل این که یک خودرو شاسی بلند یکپارچه می باشد دارای جلوبندی و تعلیق بسیار قابل قبولی است. اما از آن جایی که برخی مالکین این خودرو از آن بعنوان یک خودروی آفرود هم استفاده می کنند، بیشترین قسمتی که دچار مشکل می شود جلوبندی پورشه ماکان است.

از این رو یکی از خدماتی که فیکس آپ کار به دارندگان این خودرو ها می دهد، تعمیر جلوبندی پورشه ماکان می باشد. این خودرو هم همانند خودروهای دیگر نیازمند بررسی و عیب یابی از ناحیه جلوبندی می باشد. با توجه به این که اکثر قسمت های جلوبندی یک خودرو لوازم مصرفی می باشد، باید حداقل در سال یک یا دو بار این قسمت بررسی و در صورت نیاز تعمیر شود.

در تعمیرگاه پورشه ماکان خدمات تعمیر جلوبندی پورشه ماکان بصورت کامل و اساسی ارائه می شود. در این تعمیرات در صورتی که قطعه خراب باشد با قطعه اصلی و سالم تعویض می گردد و در صورتی که قطعه یا قسمتی از آن قابل تعمیر باشد، تعمیر می شود.

سرویس دوره ای پورش ماکان

در تعمیرگاه پورشه ماکان در فیکس آپ کار، سرویس دوره ای آن نیز انجام می شود. این سرویس دوره ای بطور معمول شامل تعویض روغن، فیلترهای آن و فیلترهای هوا و اتاق می باشد. علاوه بر آن خدمات دیگری که در سرویس دوره ای پورش ماکان داده می شود بررسی کامل قسمت های فنی و ظاهری آن می باشد.

در این سرویس دوره ای پورش ماکان کارشناسی که کاملاً به ساختار خودرو پورشه ماکان مسلط می باشد از همه نظر آن را بررسی می کند. در نهایت چک لیستی از بررسی های خود آماده کرده و آن را به مالک خودرو ارائه می دهد و در صورت تایید تعمیر پورشه ماکان را انجام می دهد.

این کار باعث می شود تا هزینه های نگهداری این خودرو کاهش یابد. به این شکل که با تعمیر به موقع یا تعویض قطعات خراب شده زودتر از موعد، خرابی های آتی به حداقل خود می رسد. در نتیجه هزینه و زمان تعمیر پورشه ماکان کاهش پیدا می کند.

نصب آپشن پورشه Macan

تعمیر جلوبندی پورشه ماکان - نصب اپشن پورشه macan - فیکس آپ کار
تعمیر جلوبندی پورشه ماکان – نصب اپشن پورشه macan – فیکس آپ کار

خودروهای پورشه با توجه به این که جزء خودروهای لوکس هستند، دارای آپشن های زیادی می باشند. اگر تصویری از داشبورد هر خودروی پورشه ای دیده باشید قطعاً می دانید که در چه مورد صحبت می کنیم. اما در هر صورت این آپشن ها به مرور زمان قدیمی یا معیوب می شوند که نصب آپشن پورشه Macan می تواند مفید باشد.

در خدمات نصب آپشن پورشه ماکان که در کنار خدمات تعمیر پورشه ماکان در این مرکز انجام می شود، آپشن های جدیدی را می توان به این مدل از خودرو افزود. همچنین می توان این آپشن ها را با نسخه های جدید بروزرسانی کرد و اگر آپشن های قبلی خراب شده اند آن ها را با همان نسخه جایگزین کرد. در ادامه برخی آپشن های پیشفرض خودرو پورشه Macan را مشاهده خواهید کرد:

  1. کروز کنترل و کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری
  2. کنترل پایداری و کنترل کشش
  3. حالت رانندگی کامفورت، اسپرت و اسپرت پلاس
  4. تنظیم ارتفاع و تعلیق هوشمند
  5. ESP و حالت آفرود
  6. سنسورهای عقب و جلو، باران و نور
  7. ترمز ضد قفل، کمکی و پارک برقی
  8. دی لایت و اتولایت
  9. چراغ شور و تنظیم نور چراغ
  10. صفحه نمایش و دوربین 360 درجه
  11. کیلس استارت و ورود بدون کلید
  12. صندلی های جلو برقی با حالات مختلف
  13. آینه های الکتروکرومیک دارای گرمکن بصورت برقی
  14. و آپشن های مشابه دیگر

لوازم استوک پورشه ماکان

خودروهای لوکس بدلیل ارزش بسیار بالایی که دارند قطعات مصرفی آن ها و یا لوازم اصلی بسیار نادر و گرانقیمت است. از این زمانی که این خودرو به تعمیرگاه پورشه ماکان مراجعه می کند ممکن است نیاز به قطعات و لوازم یدکی داشته باشد که در چنین شرایطی مشکل تهیه آن ها ایجاد می شود.

مجموعه فیکس آپ کار توسط کمپانی های معتبر بدون واسطه لوازم استوک پورشه ماکان را تهیه و تامین می کند. این قطعات همگی اصل یا اورجینال بوده و دارای سلامت کامل می باشد. همچنین فیکس آپ لوازم استوک پورشه ماکان را ضمانت می کند تا مالک خودر با خیال آسوده از آن ها بتواند استفاده کند.

لوازم استوک پورشه ماکان پس از اعلام نیاز مالک خودرو از نظر هزینه و زمان تامین قطعه مورد بررسی قرار می گیرد. سپس پس از تایید مالک خودرو لوازم استوک خودرو پورشه ماکان تهیه می شود. در نهاین این قطعه در این مرکز تعمیرگاه پورشه ماکان نصب یا تعویض می شود و سلامت آن نیز تست می شود.

صافکاری نقاشی پورشه ماکان

صافکاری نقاشی پورشه ماکان - فیکس آپ کار
صافکاری نقاشی پورشه ماکان – فیکس آپ کار

 در فیکس آپ کار علاوه بر خدمات تعمیر پورشه ماکان مواردی همچون صافکاری نقاشی نیز صورت می گیرد. این خدمات ظاهری شامل صافکاری بدون رنگ، صافکاری PDR، نقاشی و لیسه گیری یا لیسه کشی می باشد. این خدمات دارای هزینه و زمان مناسب نیز می باشد.

مالک خودرو می تواند جهت کارشناسی به محل تعمیرگاه پورشه ماکان فیکس آپ کار مراجعه کند. کارشناس صدمات وارد شده فیزیکی را مورد بررسی قرار می دهد و هزینه و زمان را بهمراه روشی که بکار می برد اعلام می کند. در صورتی که صدمات وارده جزئی بوده باشد صافکاری بی رنگ توسط روش صافکاری PDR انجام می شود.

همچنین اگر در قسمت های آسیب دیده رنگ پریدگی های جزئی دیده شود، با استفاده از لیسه گیری بدون آن که خودرو رنگ شود ترمیم می شود. در روش لیسه گیری می توان خط و خش های جزئی را هم از بین برد. در صافکاری نقاشی پورشه ماکان امکان ترمیم کامل قسمت های مختلف بدنه خودرو وجود دارد.